September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Goeiemorgen allemaal,

@tweety wat fijn voor jullie dat de sonde eruit is. Ik duim voor jullie dat hij eruit mag blijven en dat alles goed gaat.

Hier weinig nieuws te melden. Gisteren een huil( lees krijs) dagje gehad. Ik hoop dat het vandaag weer beterder gaat. [-o<

Verder gaat alles z'n gangetje. Ik vind het leuk om al jullie verhalen te lezen en soms er ook nog wat van op te steken. Dat is helemaal prettig. Ook fijn dat iedereen elkaar in zijn waarde laat. ;)

Hele fijne dag.

Groetjes Marieke.

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen

@Yule: een heel fijn weekend! Hoop dat jullie en Raven ervan genieten...

@Missy: en heeft Mike op deze voeding doorgeslapen?

@Tweety: fijn dat de sonde eruit is.

@Foover: hoop dat het vandaag wat beter gaat.

@Azeb: Nog wat kunnen slapen? En ik woon ook niet in de Zuid-Holland regio. Woon in Limboland...

Hier niets bijzonders te melden. Gisteren gezellig met vriendinnen een hapje gaan eten in de stad. En rond uurtje of 11 ga ik koffie drinken in de stad... gezellig.

Liefs

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi

zo 1 dagje niet op het forum en weet ik hoeveel pagina's erbij! :rolleyes:
    hier een zieke papa te verzorgen....woensdagavond kwam hij ziek thuis. gisteren hele dag op bed gelegen met boven de 39.5 koorts....nu ligt hij op de bank, gaat gelukkig al iets beter.
    nu zit ik met Aimar op de arm want die wilde niet slapen....jammer want heb eigenlijk genoeg te doen. ik leg 'm zo toch nog maar even terug in bed want hij lijkt wel moe....

mijn vriend durft niet meer bij aimar in de buurt te komen...veel te bang dat hij Aimar aansteekt.... :(

Wie woont er in het midden van het land? (utrecht, amersfoort)

@ tweety: wat geweldig dat de sonde er uit is bij robin!

4. Hier nog eentje die aan het inpakken is voor een weekendje Zeeland. Mijn berg kinderspul is nog groter dan die van Yule, want ik neem beide kids mee. Papa heeft inmiddels zijn hele weekend volgepland met klusjes... :) ;)

Ik wil ook nog even zeggen dat Emma weer fijn is gaan slapen en heeft doorgeslapen tot 8.00 uur. Dit terwijl haar laatste voeding om 21.00 uur was. Ik lag dus ook weer lekker vroeg in bed, héérlijk...

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Helaas kwam Kate al om half 4. Maar zij had wel 8u tusse de laatste voeding zitten (19.30) Ik moet dus ff kijken of ik kan regelen dat haar laatste voeding om 21u is of zo... moe hoe ik dat ga doen in combi met kolf tijden voor mijn werk... moet ik ff brainstormen.

@azeb ik zit ook in mijn uppie in het oosten van het land (half uurtje of zo van duitse grens), ver weg van de rest ook maar vind de oosten ook wel leuk ;)
    Er mag eigenlijk niet meer dan 8u tussen een voeding zitten. Voor een keertje maakt het niet uit. Maar goed als Isis dit vaker doet en is gewoon alert na bijv. 10u tussen voedingen is er niks aan de hand. Ik heb zelf zoiets van hebben ze honger? dan melden ze zich.

@tweety oef! straks een tukkie doen op de bank?

@yule lekker! idd een luxe! Heel veel plezier dit weekend alvast!
    Hier ook een speen foetsie en overal gekeken. WIj snappen er niks van :rolleyes:

@jannes veel plezier met die bakkie doen! (krijg ineens trek om fred&douwe op te zoeken :rolleyes: :p)

@
    @foover ik hoop dat Lotte vandaag lekkerder in haar vel zit! *knuffs
    Ja je kunt hier veel opsteken zonder op aangekeken te worden en is ook nog eens heel gezellig! Kan mij het niet meer voorstellen, zonder deze forum te zitten! :D

@eva1983 nou ik weet wel dat Ingeltje en IrisB in het midden wonen (ingeltje wel wat zuider) BEterscahp voor jouw vriend!

Vandaag ff naar het dorp kadootje voor morgen regelen :D Morgen is ons 8jaar samenzijn jubileum!. Hij heeft een fotolijst (dubbel horizontaal) maar nog geen foto's gemaakt voor erin (waren allemaal verticale fotos :() Dus heeft Smoe een leuke pic an mij met Kate gemaakt en ik heb eentje uitgezocht van Kate. Die laat ik afdrukken en ff in leuk papier pakken. Klein kadootje maar groot gebaar. Toen ik manlief zei dat ik verrassing voor zaterdag is hi jdenk ik een beetje in paniek geraakt want hij is gisteren eerder van werk gegaan om iets voor mij te zoeken :rolleyes: :)
    Ik heb ook kadootje voor izjn verjaardag al besteld (12-12) Wel inspiratie opgedaan van iemand hier ;) Heb bij www.ringfoto.nl een muismat en koffiemok besteld. Op de muismat foto van Kate toen wij net thuis waren met haar naam en birthdate. En op de koffiemok foto van Kate en ik in de 2e week met XOX ur sweethearts. :D :D Ik hoop dat hij ze leuk vindt!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lola ook heel veel plezier voor het weekend alvast! :D

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ yule, hoe zit dat met die boerenkool?

@kaatje wat is kiek voor een winkel, beetje leuke winkel?

@ tweety jippie! eindelijk de sonde eruit. Gaat alles ook goed met hem? Wel een mooie foto zo zonder sonde een heel ander gezicht.

matras reisbedje: gebruiken jullie alleen matrasje wat erbij zit die can ongeveer 1,5 cm dik of hebben jullie ook zo een inleg matrasje?
    Lijkt mij namelijk neit lkkr liggen zo een dun matrasje.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh meiden, ik had woensdag kraamvisite hier. Die mevrouw kan heel goed zelf kleding maken. Zij had toen ik zwanger was ook slofjes gemaakt met een foto van onze kat erop. Echt superdingen want het waren de enige slofjes die goed zaten bij Aimar.
    Nu kwam ze dus woensdag weer en ze had me toch leuke zelfgemaakte kleertjes mee als kadootje! Er zaten ook weer slofjes bij maar dan een paar maatjes groter! Ik zal straks even foto's maken en ze hier op zw.pagina zetten.

Aimar is inmiddels stil na 15 minuten gehuild te hebben in bed. Ik ga het slaapkamerraam weer erven dicht doen zodat mijn vriend zo weer het bed in kan.....hij vindt zichzelf heel zielig.....issie natuurlijk ook wel een beetje, maar heb wel gezegd dat als hij niet doet wat ik zeg (medicijnen nemen, vicks smeren, vanmiddag bouillon drinken etc.) dat ik hem niet meer ga verzorgen! Volgens mij gaat hij nu wel braaf luisteren.... ;)

9. @steen, mooie banner haha

ga nu eerst even verder poetsen en dan terug lezen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen meisjes,

@Yule: ik wens jullie een héééél fijn weekend! En wat dat speentje betreft: zou heel goed kunnen dat de katten het hebben gepakt, zijn ze hier ook dol op helaas. Ik heb van ellende de speen maar vastgemaakt aan zijn knuffel, want we zijn er geloof ik al een stuk of 5 kwijt...

@Tweety: geweldig dat de sonde er uit is!

@Lola: veel plezier in Zeeland!

@Foover: ik hoop dat het vandaag een betere dag wordt dan gisteren...

@Eva: fijn dat het al iets beter gaan met vriendlief!

Wonen: ik woon helemaal in het verre zuiden... Volgens mij nog wel mee mama's (zover ik weet Cossy, Lola, Jannes). Ik heb trouwens wel op school gezeten in Rotterdam, ik heb daar enkele jaren geleden de Leraren Opleiding Verpleegkunde gedaan.

Hier verder niets bijzonders, het gaat prima hier. Vanmiddag even naar het werk, een van mijn leerlingen krijgt haar diploma en daar wil ik toch wel even bij zijn. Vanavond ga ik met Chris op stap, voor het eerst na de bevalling... Ik heb er zin in!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva goed zo ja! Als hubbie hier ziek is doet hi ook erg zielig en loopt de heldag ond in badjas en speelt pc. Ik zeg dan in bed liggen of op de bank onder dekentje, veel drinken! Anders niet pipen en gaan werken :D

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr: nou hij is wel echt ziek, want de pc heeft hij tot nu toe niet eens aageraakt, dus hij voelt zich echt wel ellendig! Maar hij is wel eigenwijs qua medicijnen etc.....maarja hij moet het zelf weten....ben zijn mama niet :)

Ik ga weer verder met de was vouwen, over een half uurtje is het weer flestijd voor Aimar!

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Zo, nog lekker kunnen slapen tot 09.00, heerlijk. Isis was echt lekker vrolijk en gezellig, we hebben lekker zitten zingen samen. Nu ligt ze net weer op bed en ga ik eindelijk achter de naaimachine!
    Tot later meiden!
    Groetjes
    Azeb

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nou...Aimar is weer wakker dus de foto's laten nog even op zich wachten. Ik ga hem maar zijn fles geven. Meestal lukt het hem daarna om goed te poepen...denk dat dat hem dwars zit. Dus tot straks!

15. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Eva: ik woon in Amersfoort dus ook in het midden van het land. Heerlijk wonen hoor .

:D

16. @tweety: wat fijn dat de sonde eruit is :whistle:
    is toch iets speciaals zondag in dordrecht of niet?
    vrienden van vrienden haha moeten zwarte piet zijn en daarom gaan wij er mee naartoe.

forumvriendinnen: niemand woont volgens mij echt bij mij in de buurt van hier. maar vind het zo ook gezellig hoor en de volgende meeting wil ik er ook bij zijn!

@yule: fijn weekend! idd een hele volksverhuizing is dat dan he.
    wij zijn met julia 2 nachtje naar vrienden geweest toen ze 3 weken oud was dus toen slipe ze gewoon in de bak van de kinderwagen en toch zat heel onze kofferbak vol spulletjes haha
    die vrienden komen dit weekend hier heen, veel makkelijker.

@foover ja gezellig is het hier he. ik vind het idd ook fijn dat iedereen elkaar in zijn waarde laat, is eigenlijk al vanaf het begin zo.
    allemaal top dames!

@eva: waar is je banner? vind je hem niet mooi?

@parr leuk idee die kadootjes, ga ik opnthouden voor kerst.

@babaystyle: wij hebben een matrasje bijgekocht bij het campingbedje want vond het idd zo dun.

17. ohw en nog ff ego.
    niet veel te melden hoor, julia wil alleen niet slapen dus die zit nu in de draagdoek, net al samen de was opgevouwen maar ik wil ook nog de wc doen enzo, zo maar eerst ff voeden, misschien dat ze dan even slaapt. even want ik wilde rond half 3 aanrijden naar mijn werk.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Steen, leuke banner, mooi meisje is Femke!

@Azeb, wat heerlijk 12 uur :D:D

@Yule, heel veel plezier samen op Texel!

@Eva, ik woon in het midden van het land (maar we wisten volgens mij wel dat we dicht bij elkaar wonen via de pb ;)) Beterschap voor papa.

@Pupke, best speciaal hé voor het eerst weer met z'n tweeën weg, veel plezier vanavond.

@Lola, jullie ook heel veel plezier!

@Parr, leuke cadeautjes! Mijn man krijgt leuke reacties op het werk over de muismat :D

@Anno, waar woon je dan?

Gisteren weer als laatste voeding de borst gegeven ipv de fles en Britt heeft gewoon weer doorgeslapen :D Toch maar geen fles dus als laatste...raar, lief meisje is het ook ;)

19. @krisstel ik woon in brabant een klein dorpje bladel.
    ik weet dat jekkia in helmond woont en dat is volgens mij het dichtste bij.

haha en een muismat zal het hier niet worden als kado, mijn man is vrachtwagenchauffeur haha, maar koffie drinken doen ze als de beste dus en mok kan wel haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @babystyle: ik heb wel zo'n inlegmatrasje gekocht, vond het idd veel te dun en te hard, net een plank wat er standaard in zit.
    Boerenkool: schijnt nogal krampjes te kunnen geven als je BV geeft, maar hier dus geen probleem gisteravond.

Net terug van babymassage, heb maar eventjes gemasseerd toen wilde Raven eten. Dus gevoed en daarna nog even lekker geemmerd met haar.
    Het was zo ontspannend dat ze lekker windjes ging laten in de emmer en ze had er zelf de meeste pret om! Ze zat echt te schaterlachen! :)
    Hier even een foto van het emmeren.

Deel Deze Pagina