September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb de foto ook moeten bijsnijden. Ik heb de foto 0,75 graden gedraaid, dus heb een heel klein stukje van de foto moeten bijsnijden.
    Ik wist trouwens niet dat jij ook met die foto bezig bent geweest...

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Ik kwam nog gauw even spieken. Gezellig avondje met hubbie gehad en nu lekker pitten :) Hoop dat Kyano morgen een beetje 'uitslaapt' hij heeft vandaag weinig geslapen. Nog geen 2 uurtjes op de hele dag ;)

Kaatje oef idd moeilijk al die vragen bij het gemeentehuis. Heel lief gebaar van jouw smoeder!

Tweety ach beterschap voor Rene!

Anno jeetje schrikken zeg! Gelukkig hebben jullie niks meegekregen.

Donaties: ik geef aan iedereen die aan de deur komt voor collecte of wat dan ook 1 euro. Ik zou dus aan zo’n krantenjongen ook 1 euro geven.

Kaatje gelukkig heb je op tijd je twijfels uitgesproken en fijn dat er nu een besluit is genomen waar jullie allebei achter staan. Een hele mooie ketting, ik geloof dat ik ook voor zoiets zou kiezen. Zo draag je je meisje altijd bij je, een hele mooie gedachte!
    Heel veel sterkte morgen :(!

Miracle oh wat erg :(. Hopelijk kan Angel in elk geval geholpen worden. Maak jezelf niet gek door te denken dat jij het schuld bent. Jij hebt het juist gelijk in de gaten gehad.
    Dikke knuff en hopelijk kun je een beetje slapen vannacht.

Welterusten allemaal en tot morgen!

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ja Hummelke jij zal wel als een roosje slapen met hubbie weer naast je :) Fijn dat hij veilig is thuisgekomen!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey ladies, weer even een teken van leven!

Morgen gaan wij over! Maar ik heb vanaf dan geen internet :( Ik weet ook niet wanneer ik weer hooked up bent.. volgende week neemt de bedrijf die ons aansluit contact op geloof ik.
    Ik kan dan af en toe bij mijn ouders op hun internet. Dus mijn mails en zo kan ik wel bij. Maar jullie bijhouden lukt mij dan nog niet. :(

Kwam ook Kaatje & co veel sterkte wensen voor morgen!

En na berichten richten miracle te hebben gelezen heb ik even gauw opgezocht hoe en wat en ook een dikke knuffel voor jou!

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen,

hier zijn de knullen alweer wakker *zucht* om 5 uur was robin alweer klaar wakker :( en rene besloot om 6 uur ook dat het genoeg was.

@kaatje sterkte vandaag *knuff*

@parr suc6 met de verhuizing. hoop dat je snel weer internet hebt.

@pupke we zaten nu te denken aan hotel santa fe is dat iets? welke hotels ben jij nu geweest?

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    mijn neefje in Frankrijk had iets van 3 jaar lang zo'n prutoog. en toen is hij geopereerd aan zijn traanbuis (dacht ik) en nu is het over.

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen!

Aimar heeft goed geslapen, hij was alleen om 6:30 al klaar met slapen. Toen heb ik 'm meegenomen naar ons bed en hebben we nog even lekker liggen kroelen.

@ Lola: Ingeltje vond een andere foto ook mooi, maar daar zat een schaduw op en die heeft ze toen weggehaald, maar de horizon lukte dus niet. Uiteindelijk vonden mijn vriend en ik deze foto toch leuker. ;)

Wij gaan straks even de winkelstraat in. Vanmiddag sleeën met Aimar en mijn zus en zwager. Vanavond moet mijn vriend optreden op een feestje met zijn band en ik mag ook komen! Aimar gaat bij opa en oma logeren dus morgen kunnen we lekker uitslapen :)

@ Miracle: ik ben erg benieuwd hoe het met je lieve kat is. Laat je het even weten? En niet denken dat het jouw schuld is hè? Mensen en dieren worden nou eenmaal ziek. Ik snap je verdriet volledig. Dikke knuffel voor jou!

8. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Kaatje heb je een beetje kunnen slapen? :(

Hummelke ben je al ongi?

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Jaaaaa graag! Super!
    Ik heb gisteravond al mijn inlognaam gesmst.

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @queen: prutoogje heeft Raven vanaf haar geboorte tot 8 maanden gehad. Wat ons gezegd werd was dat ze het 1 jaar de tijd geven om over te gaan. Als het niet over is, dan gaan ze kijken of het traanbuisje doorgeprikt kan worden (want dat zit dan waarschijnlijk dicht).
    Dus ik zou met Kyani naar de huisarts om dat te bespreken.

11. @Azeb: vergat gisteren helemaal te zeggen dat je een prachtig huis hebt! Nu de tuin af is, zal het er helemaal mooi uitzien... :)

@Pisum: Jouw huis ligt schitterend, zo aan het water! Jammer dat het door het ontbreken van centrale verwarming niet zo gerieflijk is...

@Kaatje: Ik denk aan jullie, strerkte strakjes bij de crematie van Milou...

Ik hoorde net een hoop gekreun, dus ik denk - weet wel zeker, want ik ruik het nu ook - dat ik aan de bak moet...

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja die Eva... wat een leugenaaar hè?! :D:D

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey nu je 't zegt. Mijn buurjongen ook!

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allen!

Inderdaad, Lola, de huisjes van Pisum en Azeb waren erg leuk! Was ik ook vergeten te zegge *bloos*

Hier goed geslapen. We zetten overdag de verwarming op Julians kamertje aan, dat drijft de kou een beetje uit en nu is het daar prima qua temperatuur. Babyfoon thermometer geeft nu 17 aan en dan staat de kachel al een uur aan! Dus zelfs met verwarming duurt het wel even voor het daar weer warm is.
    Hoef ik gelukkig ook dat dekbed niet meer te gebruiken. Vond het ook wat eng, maar je moet wat als je mannetje het zo koud heeft ;)

Mijn gedachten zijn ook bij Kaatje vandaag.. hoop dat Milou haar rust vindt en gauw bij de andere kindjes in de hemel een fijn plekje vindt ;)

Parr heel veel succes met verhuizen! Ik ga je MEGA missen....

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, ik kan me vinden in jou beslissing.
    Mooie ketting voor Milou! Sterkte zometeen! *KNUF*

@Miracle, jeetje meid.. Wat ontzettend verdrietig allemaal.
    Net als wat de anderen zeggen, probeer jezelf echt niks te verwijten je hebt super gereageerd en hem naar de DA gebracht.
    Ik duim voor Angel!! *KNUF*

@Pupke, welcome back! Klinkt enorm geslaagd! :D
    Ik wil zelf ook ooit een x gaan, want lijkt me echt een belevenis.

@Parr, succes met de verhuizing en we zullen gewoon Ingeltje stalken hoe t gaat met jou enzo.. ;)

@Ingeltje, dat is ook een manier inderdaad. Zo hebben wij het vorig jaar ook met Mike gedaan eind december.
    Gewoon even de verwarming aan, want dekbed doe ik zelf ook nog niet.
    Fijn dat Julian lekker geslapen heeft! :)

Hier lekker bij me ouders gegeten gisteravond en hubbie was 19.30 uur al klaar met het kerstdiner dus kwam ons ophalen.
    20.00 uur thuis, maar Mike sliep pas 21 uur. Ach niet erg voor die keer...
    En hij was 07.30 uur wakker dus opzich mogen we niet klagen.
    Vanmiddag even op 12+ spenenjacht, heb er dus maar 1 van zag ik.. De andere zijn echt helemaal zoek!
    En nu moeten we middenin de nacht steeds overal onder kruipen om zijn speen weer te zoeken, geen succes als je slaperig bent. ;)
    En ik ga haarverf halen, want is nu bijna 4 weken geleden na me permanent.

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ja hoor, Santa Fe is prima. Het is wel een stukje lopen (minuut of 20) maar er rijdt ook elke 10 minuten een pendelbus. Het hotel is eenvoudig, maar keurig verzorgd.
    Wij waren nu in het Disneyland hotel zelf (het roze hotel boven de ingang).

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: lieverd, heel veel sterkte vandaag!

@Miracle: hoe gaat het met Angel?

@Parr: succes met verhuizen, ik zal je de komende week missen!

@all: zwaai zwaai.

Wij gaan zo de laatste Kerstcadeautjes kopen in Maastricht. Daarna boodschappen doen en de vakantie-was wegwerken. En vervolgens gaan we lekker nagenieten door alle honderden foto's te bekijken, heb ik zin in!

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen meiden,

kaatj eheel veel s6 vandaag denk aan jullie.

yule, okay danmisschien idd even heen gaan.

pisum, okay nog iemand die aangeeft dan normale advies.

Parr, s6 met verhuzien meid.

19. zwaai alleen evens nel, julia wil niet slapen dus die mag zo bij mijn oma naar bed
    druk druk haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. nog heeeeel veel sterkte voor kaatje vandaag

en nu ben ik echt weg

tot vanmiddag

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina