September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik kwam alleen Kaatje en Ferry even heeel veeel sterkte wensen!

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Heb haar een convo gestuurd :) Wat voor laarsjes had je besteld?
    En zal ik ze naar mij laten sturen? Dan stuur ik ze weer door naar jou, kan met brievenbuspost denk ik hoor.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend opgestaan met buikpijn.. straks nog maar even plat.
    Levi kwam om 2 uur en om 4 uur. viel gelukkig wel weer in slaap zonder dat ik er uit hoefde. Om 7 uur was hij klaar wakker.
    vanochtend Milou weg gebracht naar het crematorium. Onderweg één brok mooi natuur. Veel sneeuw, schaatsende mensen en een zonnetje.
    Het voelt goed zo. We kunnen haar helaas pas over een maand ophalen maar krijgen daar nog bericht over

Miracle, hoe is het met angel?

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: goed dat je de ruimte ervaren hebt om nog terug te komen op het begraven. Mooie sierraden zijn er zeg!
    Lief gebaar ook van je schoonmoeder.
    Nog bedankt voor jullie kerstkaart, hij kwam aan op de dag dat jullie slecht nieuws kregen, toen is het me ontschoten om je te bedanken. Hij heeft een ereplaatsje aan de muur.

@ingeltje, parr, jekkia en freesia: ook onwijs bedankt voor jullie lieve kaartjes

@anno: he getver een aanrijding! Niet leuk! Zeker niet als je het niet ziet aankomen.

@tweety: beterschap voor Rene!

@miracle: ach meissie wat sneu zeg! Denk dat je het prima gedaan hebt, dat jij zo snel iets aan zijn ogen zag geeft aan dat je super alert en bezorgd bent. Niet jezelf iets kwalijk nemen hoor!

@freesia: ooooh, superfijn!
    Ik heb je gemaild met de gegevens!

Krantenjongens en -meisjes: geef ik altijd 1-2 euro, ook collectes aan de deur geef ik altijd wat. Ik ben daar heel makkelijk in. Ze werken hard en krijgen niet veel van de 'baas', al helemaal geen kerstpakket vaak.
    Fooi geef ik ook altijd behalve als het echt heeeeeeeel slecht is. Dan vind ik overigens alsnog dat je beter ter plekke kunt zeggen dat het slecht is als je het merkt dan dat je achteraf 'straf' geeft door geen fooi te geven. Maar goed, zo ben ik.
    Ik laat ook altijd in hotels wat kleingeld achter voor de schoonmaak. Die werken ook keihard en krijgen haast niets betaald.

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: fijn dat het goed voelt voor jullie, het afscheid van Milou.

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen/middag !

Kaatje Wat mooi dat het onderweg zo mooi besneeuwd was , de natuur kan dan mooi zijn he ?
    Fijn dat het zo goed voelt !

Parr Veel verhuisplezier !!

Argh ! Ik ben gefrustreerd !! Ik zit nu al de hele tij de DA te bellen en er neemt geen mens op ! Krijg na een paar keer het antwoordapperaat...Ik blijf het nog een paar keer proberen en dan ga ik er denk ik langs.. Al schiet dat natuurlijk ook niet op want ze zullen wel dicht zijn...

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Weet iemand wanneer je eigenlijk brief van de belastingdienst krijgt over de toeslagen van dit jaar? Of je wat moet bijbetalen of nog wat terugkrijgt?
    Want ik zag op me nieuwe berekening van 2010 dat mijn inkomen nog te hoog staat op 12.000 euro per jaar. Maar het is al sinds begin 2009 8400 euro per jaar.
    Heb alleen nooit een overzicht nog gehad van 2009 of ik dus wat terugkrijg of ze t opnieuw hebben berekend mijn inkomen of iets?

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: geen idee, maar ik denk pas in 2010 omdat je eerst belastingaangifte gedaan moet hebben en je daadwerkelijke inkomen over 2009 moet bij de belastingsdienst bekend zijn. Dus hoe sneller je aangifte doet, hoe sneller je een totaal plaatje hebt denk ik.

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Maar ik heb dit jaar pas aangifte over 2008 moeten doen. Dat is toch raar dan? Ik kreeg in oktober een brief dat ik aangifte moest doen over 2008 en nog niet over 2009. Dus bij de belastingdienst is dan alleen mijn inkomen van dat jaar bekend en nog niks over 2009.

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: je moet altijd aangifte doen over het vorige jaar, dus in 2010 doe je aangifte over 2009 etc.
    Normaal moet dat voor 1 april. Dus voor 1 april 2010 doe je aangifte over 2009. Meestal krijg je daarna pas eindafrekeningen etc.

11. @kaatje wat fijn dat het zo goed voelt
    is in nl altijd dat je een maand moet wachten, soms niet fijn maar wij kregen mijn moeder na een dag al mee (belgie)
    en dat is ook niet alles.
    wel ander verhaal natuurlijk want snap dat je Milou* zo snel mogelijk weer lekker thuis wilt.
    dikke knuff

wij gaan zo naar souders dus ben er weg van

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Lola, een geslaagde avond gehad dus! Jammer dat Londen niet doorging, komt vast nog een andere keer.

Parr, geniet van je huisje! Ik hoop dat je snel weer bent aangesloten op internet.

Eva, veel plezier vanavond!

Ingeltje, hier ook af en toe verwarming aan, anders is het echt te koud voor haar.

Kaatje, weer een stapje verder...

Miracle, balen dat je DA niet kunt bereiken, knuffel!

Missy, geen idee

Hier weer eens een nachtje doorgeslapen! Heerlijk dat mannetje er weer is. Vanochtend helaas wel ongi geworden...

Ilse is ook niet fit en kan alleen maar huilen vandaag...

13. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ Kaatje: fijn dat jullie Milou met een goed gevoel hebben weggebracht. KNUF

@Miracle: veel sterkte met je kat.

@ Missy: het is inderdaad wat Yule zegt. Je doet aangifte over het jaar daarvoor. Meestal krijg je eind januari de brief van de belastingdienst en dan moet je dan voor 1 april aangifte doen (dan heb je als je geld terugkrijgt het volgens mij voor 1 juli op je rekening)

Hier gisteren Kerstdiner gehad met werk. Was gezellig en we hebben vanwege de goede resultaten een extratje gekregen. Een waardebon van de bijenkorf voor 250,- euro :$:). Dus ik ga binnenkort lekker shoppen. Ik kan wel nieuw beddegoed gebruiken en ze hebben daar hele mooie merken maar altijd veel te dure voor ons. Denk dat ik dat o.a. ga kopen :)
    Teun heeft bij mij ouders gelogeerd, het was heel goed gegaan. Hij was heel vrolijk geweest en had goed geslapen. Net op de weg naar huis viel hij in de auto in slaap (20 min) en nu wil hij niet meer slapen.... ik laat hem mooi nog even huilen. Hij is bekaf. Oh... ik geloof dat het stil wordt boven.

Ben gisteravond trouwens ongi geworden... baal er toch wel van. We gaan nu dan maar volgende maand echt ons best doen ;)

14. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ Hummelke: oh balen jij ook ongi geworden :x Fijn dat hubbie weer veilig thuis is.

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Gisteren bij mijn ouders heeft Femke een slee gekregen, ze vond het helemaal leuk! Vanmorgen wilden we nog een poging doen, maar gingen eerst een stukje in de auto naar het bos, en dat vond madam niet zo'n goed plan, krijsen! We dachten dat het op de slee wel beter zou worden, maar helaas....dus manlief is met Femke weer terug naar huis gereden, daar heeft ze een half uur stilletjes bij hem op schoot gezeten...ik ben met de hond naar huis gelopen. Was ook wel errug koud...misschien straks nog eens proberen.
    Ze had straks ook 37,7 dus misschien nog een reactie op de mex griep vaccinatie.

@Kaatje, wat mooi dat de natuur zo prachtig was vanmorgen. Heel veel sterkte meis! De hemel is een mooi sterretje rijker, lieve Milou we zullen je nooit vergeten!

@Sannemart, he balen ongi...

@Hummelke, he bah ook ongi. Gelukkig is je mannetje weer gezellig thuis!

Verder wel bijgelezen, maar het is niet echt blijven hangen...sorry.

Steenman is vanavond werken, dus dan kom ik weer gezellig langs!

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja ! Ik heb de DA eindelijk te pakken gekregen.. ( als je een antwoordapperaat helemaal afluisterd hoor je een tweede 040 nummer :):) )

Het ging redelijk met Angel.. Hij had niet zo heel veel gegeten maar iig wel wat. Hij had wel goed geplast en hij ging een heel klein inimini stapje de goede richting in..

Hij reageerd goed op geluiden en stemmen en zo ook op zijn naam ( maar dat deed ie zoiezo wel ).
    Zijn ogen waren nog steeds niet goed , al leek er wel iets of wat verbetering in te zitten. Toen de DA weer in zijn gezichtveld tikte leek ie erop te reageren , al was het niet veel , maar hij twijfelde of ie niet zijn snorharen raakte ( die zijn erg lang ) nadat ie het nog een keer deed en toen zeker was dat ie zijn snorharen niet raakte leek ie er weer een inimini beetje op te reageren !

We mogen er niet te hard vanuit gaan maar er is hoop dat zijn zicht misschien toch terug komt.. Als die terug komt is het alleen de vraag in hoeverre die terug komt en of ie dan dus weer goed gaat zien of slechtziende zal zijn.

Op dit moment is dit voor mij niet zo heel belangrijk , natuurlijk wel dat zijn ogen e.d gezond zijn ! Maar voor mij is het belangrijkste dat hij er heel doorheen komt en weer een gezond beestje wordt. als ie daarbij slechtziend of blind word maakt me dat helemaal niet uit.

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Sannemart en Hummelke Balen dat jullie ongie zijn geworden... :(

Hummelke Fijn dat je mannetje heelhuids is aangekomen ! En weer lekker gezellig thuis !

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje wat fijn dat het nu goed is. Wel minder dat jullie haar pas over een maand kunnen ophalen.

miracle, hopelijk gaat het telkens beter met hem.

de rest vergeten wel; gelezen.

net heerlijk mijn eigen kamer weer eens van top tot teen opgeruimd. Staan alleen nog 2 en halve vuilniszak met spullen van kyani kleding en speelgoed die op internet moet.
    Maar is zoveel werk :(

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben zo moe... maar de meiden zullen zo wel wakker worden. Mn ouders komen straks mn nieuwe foon brengen. Hubbie is voorlopig nog aan het werk. En ik heb veel te veel gedaan!

20. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Miracle, fijn dat het ietsje beter lijkt te gaan met Angel! Knuff!

@Funnyme, oh meis denk aan jezelf he! Dikke knuffel!

@Queen, ja is altijd veel werk om die spullen op mp te zetten he...succes!

Deel Deze Pagina