September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    okay, hmm kyani heeft er dan geen last van, want ik eet dat gewoon en nog nooit gemerkt dat ze hier last van heeft.

Okay, dan ga ik van de week ok zo een matrasje halen. Want ga bijna midweekje op vakantie!

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: :confused: Tuurlijk vind ik mijn banner wel mooi! Ik heb simpelweg nog geen tijd gehad om 'm in mijn profiel te zetten! Aangezien Aimar nu slaapt en vriendlief ook ga ik het meteen even doen!

@ SanneMart: Ik werk in Amersfoort en woon in Soesterberg! Gaat jouw kindje straks naar een kinderdagverblijf?

Wipstoelsluiting is net afgebroken en nu dus niet meer te gebruiken :evil: Net nu Aimar de wipstoel leuk begint te vinden. Dus ik had al bedacht om vanmiddag Aimar na zijn fles van 15:00 mee te nemen en naar de Hema te gaan om zo'n lime groen te kopen (wilde ik eigenlijk hebben, maar vonden het zonde van mijn geld omdat ik er al 1 had.... :) ) Maar toen belde mijn moeder dat ze in de stad was om een trui te ruilen dus heb ik gevraagd of zij even bij de Hema wilde kijken voor een wipstoel :)

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: hij doet het niet.... :(

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    het boxkleed is af en heel goed gelukt! Zal zo even een fotootje maken en posten!

5. eva ik zie het
    wacht zal ik eens proberen

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wil ik een foto plaatsen zeg de site dat de foto te groot is. Maar dat is niet zo! :evil: Juist speciaal verkleind....
    Nee hè...Aimar wordt alweer wakker...en dat terwijl hij net gedronken en gepoept heeft.... :( Ik laat hem even liggen hoor, misschien valt hij zelf wel weer in slaap.... [-o<

7. nu doet hij het wel
    zal je ff opnieuw die link mailen

xxxxxxxxxxxxxxxx

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno:...hé hij doet het bij jou wel! :rolleyes:

Hema verkoopt die wipstoelen niet meer..... :evil: Mijn moeder had er wel 1 gezien bij de prénatal maar die kost gelijk weer 40 euro.....

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38

Dan maar heel klein...maar dit zijn de slofjes waar ik het over had :) Met papa erop. Normaalgesproken ziet papa er niet zo hiphop uit hoor! Maar dit was een foto voor de website van zijn band ;)

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38

Close-up Slofjes ;)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38

Het zelfgemaakte vestje!

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Truitje met foto van onze kater Whiskey :)

Die mevrouw die al die dingen gemaakt heeft, heeft het ook zo leuk afgewerkt met echte labeltjes er in enzo! Echt zo leuk....vind ik zelf!

13. Heleen07

Heleen07 Lid

16 okt 2008
    43
    0
    0
    manager uitzendorganisatie
    zwolle
    Voor degene die lekker weggaan het weekend, veel plezier!

Onze kleine man gaat morgen voor het eerst een nachtje bij mijn ouders slapen... wij hebben een feestje... ben erg benieuwd hoe dat gaat, zal wel even wennen zijn dat we even een dagje geen rekening hoeven te houden met... maar ja moet het maar van me af zetten.
    Voor het eerste samen een avondje weg, na de bevalling, ook wel lekker!

Verder was Jitze weer vroeg vandaag.. gister zijn eerste inentingen gehad, gelukkig was pappa mee haha

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Joehoe! Hij doet het! Nu vallen mijn berichten wel op! Thanx Anno!

15. asje eva en wat een leuke kleertjes en slofjes.
    stoere papa heeft aimar hoor haha

hier al weer een was in de machine peoh is toch wat als je 2 dagen geen wasmachine hebt gehad.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Zo weer visite gehad vanmorgen....vanmiddag lekker een middagje niks, heerlijk! Het huis is aan kant, dus mams kan lekker met de benen omhoog ;)
    Femke doet het ook prima, dus wat willen we nog meer!

@Yule, mooie foto! En Raven dus ook geen last van de boerenkool gehad!

@Azeb, wat goed dat je zelf een boxkleed gemaakt hebt! Ik heb gelukkig een erg creatieve moeder die dat voor me doet ;)

@Eva, leuke spulletjes! En een mooie banner!

@Heleen, veel plezier morgen op het feestje!

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Steen: wat een leuke foto van Femke in je banner!

Weet iemand toevallig waar ze een leuke wipstoel in de aanbieding hebben?

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh mijn moeder belt net, de schoenmaker kan er wel een nieuwe gesp opzetten en dus hoef ik geen nieuwe wipstoel te kopen!

Ik zit alweer veel te lang te forummen e.d. Ik ga wat nuttigs in huis doen voordat Aimar wakker wordt!

19. gelukkif eva dat hij gemaakt kan worden ik heb een wipstoel van kruidvat maar dat is al een hele tijd geleden dat ik die gekocht had. die hebben ze wel af ent oe ik geloof dat deze maar 15 euro was ofzo

alles staat al klaar voor naar het kdv, speentje is uitgekookt, foto voor op de muur, krijgen we vandaag het schriftje mee naar huis kan daar ook weer een foto op.
    begin er steeds meer zin in te krijgen om te gaan werken, beetje dubbel wel want zo lang thuis met je kleintje komt niet meer voor, volgende keer zijn het 2 kleintjes en heb je het toch een stuk drukker.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Heleen07

Heleen07 Lid

16 okt 2008
    43
    0
    0
    manager uitzendorganisatie
    zwolle
    @anno; ik moet ook bijna weer werken... kijk er nu nog wel een beetje tegen op, misschien als het eenmaal zover is, is het leuk maar kan het nu nog niet zeggen ;)

Deel Deze Pagina