September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @heleen: ik moet volgende week beginnen maar in dec werk ik maar 1 dag in de week omdat we geen plaats hebben voor julia, alleen die ene dag. ze gaat met mij mee dus ik vind het niet zo erg.
    kan goed dat ik daar morgen weer anders over denk hoor haha

xxxxxxxxxxxxxxx

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo schappies gedaan!
    OP de Hema kaart zat dus €15. Heb daarmee een zwart shirt met schommelend meisje en bij passend wit ribbroek met kleurtjes (kan dus ook met roze, groen, blauw shirt ;)). Daarnaast heb ik nep bruin leer schoentjes gehaald. de draak sokschoentjes zijn te klein :rolleyes: Maar geod dat heb je dan he als mum mt 42 en papa mt 46 heeft :p. Ook een armband rammelaar en een beugel bh voor mij want ik wil ook weer beugels voelen :) maar niet erg handig voor kolven maar goed dan arm uit mouw en bandje naar beneden ;)

@anno die site heeft ook bierpullen ;) of als hij slaapt in vrachtwagen hebben ze kussensloops ;)

@krisstel ;) hmm slaapt door na boob... lekker warm boob en mama's hartslag ;) duh!

@yule eh geven ze krampjes? I moest van paul andijvie stamppot en hutskool gaan maken :( mssn uitproberen en zoniet dan wachten..
    Leuke badpic! Ze hebben echt dezelfde haarkleuur hé :D en dezelfde gloed met flits van foto's :D

@eva leuke slofjes! je bedoelt dat ze niet meer zullen opvallen ;) mssn viel je juist op omdat je geen banner had? haha :p Erg leuke banner!

@heleen veel plezier op feestje!

Mum vond het oppassen heerlijk! Werd begroet door een brede glimlach. Kate heeft netjes de fles gedronken en had lekker poepluier voor Gran ;) Heb nog ff met haar zelf kunnen knuffelen en haar neuwe kleertjes showen voordat ik haar weer in bed stopte *zwijmel We merken nu ook dat zij vaker haar handjes naar haar mond brengt en haar handen uitreikt naar iets.. maar zij heeft ze zelf nog niet ontdekt :(

3. @parr leuk een bierpul maar is niet zo slim als je nog met een vrachtwagen moet rijden hoor haha
    leuk he als ze de handjes ontdekken, julia lag ineens in bed met haar handjes voor haar ogen en van alle kanten te bestuderen heb wel 5 minuten gewacht omdat ik haar niet wilde storen met uit bed halen.

xxxxxxxxxxxxxxxx

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: Julia gaat naar het kdv waar jij werkt...maar toch niet op jouw groep? Lijkt je dat niet lastig dat je misschien een keer Julia hoort huilen en je er niet zelf naar toe kan om te troosten?
    Bij onze stichting mag je kindje niet naar hetzelfde kdv als waar je werkt. Ik zou het zelf om bovenstaande reden ook niet zo fijn vinden en ik zou ook bang zijn om 2 rollen te moeten hebben tegenover mijn collega's: die van ouder en die van collega...lijkt mij verwarrend, vooral als er onverhoopt eens een probleem(pje) zou zijn.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lieve Meiden,

Missy heeft mij net gebeld. Mike kreeg nu gewone voeding en nu zijn ze erachter waarom Mike zoveel huilde; Verborgen Reflux.

Ze zijn vanmorgen met Mike naar de HA geweest, die heeft ze doorgestuurd naar de KA. ze zijn net om 14.00 geweest en Mike word voor verdere onderzoeken in het ZH gehouden. Waarschijnlijkt tot morgenochtend.

Mocht er meer nieuws zijn, kom ik dat zeker melden!

Groetjes Roxanne (Dinnetje van Missy)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh ik kan niet wachten :D wil dat ook zien bij haar :D :p

7. @eva: julia gaat naar de andere babygroep.
    bij ons mag dit wel. om de simpele reden dat je dan geen probleem hebt met halen en brengen en openen en sluiten.
    mag idd niet op je eigen groep.
    ik vetrouw mijn collega's en ik ga hard mijn best doen om mijn werkdagen te zien als mijn dagen en niet voor julia.
    julia zit op een groep 2 deuren verder in de gang dus ik kan haar niet horen op mijn groep.
    ik ga haar wel zo lang ik bv geef zelf voeden maar dan gaat er iemand van haar groep naar mijn groep.
    ik weet nog niet hoe het zal lopen maar we zijn met 3 tegelijk zwanger geweest en we nemen met 3 tegelijk ons kindje mee dus ik denk dat het vanzelf allemaal goed komt.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. ben er weg van, ga lekker met collega's kletsen en die met julia knuffelen haha.
    eerst voeden en dan egsprek, ik ben benieuwd wat voor vragen Rik zal stellen haha.

tot straks

@parr: komt vanzelf, nog een paar dagen geduld.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. oei lees nog snel van Missy, succes meid!
    komt vast goed, hopelijk is hij snel weer thuis.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

*ben nu echt weg!*

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Missy: jeetje, wat een nieuws! Hoe is het nu met hem?

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mike is alleen nog maar aan het huilen en spugen.
    Door de comfort voeding viel het niet op ivm de johannesbroodpitmeel wat erin verwerkt was. Het openbaarde zich echt pas na de Standaard voeding.

Missy is er stuk van, arm ding. Zit er ook niet mee.

Sorry dat ik even blijf plakken en dus meelees, geen kwade bedoelingen en is alleen voor meer Missy/Mike nieuws!

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Missy een hele dikke knuffel meid!
    Truus is niet erg hoor! we vinden het fijn om te weten ho ehet met ze gaat!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @missy oh nee :( nou igg is het tevoorschijn gekomen nu en kunnen jullie er wat mee doen! Ik hoop dat jullie snel thuis zijn met hummeltje! dikke knuffs!

truus geef niets! idd wat lindaa zegt!

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O wat vervelend voor Missy, en vooral voor Mike. Maar wel fijn dat ze nu waarschijnlijk weet waarom hij zo onrustig sliep en huilde. Hoop dat ze er iets aan kunnen doen...

15. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@MissyZuilen, jeetje wat sneu, wel goed dat ze er nu achter zijn. Veel sterkte met Mike!

@Anno, grappig hé hoe ze naar hun handjes kunnen blijven kijken :D

16. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Ach arme Missy, hopelijk gaat het snel beter!

@Pupke, ik zit ook in het zuiden! (ok net over de grens, maar toch hé) Liggen er trouwens ook leuke babyzaken in Maastricht? (weet er alleen in heerlen en echt)

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    tadaa, mijn zelfgemaakte boxkleed!
    Bijna jammer dat ie voor mijn ouders is, zou hem zelf ook wel willen hebben :)

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ach wat sneu voor Mike en Missy :(
    Hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen...

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Azeb wat mooi zeg!

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    HIHI ik lees dat veel van jullie aardig bijelkaar wonen! kom ik aan uit het hoge noorden!
    de enige die dicht in de buurt woont is azeb.. en zelfs die afstand tussen ons is nog aardig ver HIHI

Deel Deze Pagina