Ik heb even snel doorgelezen. @tweety: hoera de sonde is eruit! @missy: sterkte en ik hoop dan Mike morgen weer lekker mee naar huis mag. Wij hebben niet zo veel te melden. Ik ga een heerlijke avond tegemoet volgens mij. Als mn mannetje thuis komt moet ik van hem in bad met wijn en toastjes. Dan mag ik pas naar beneden als hij het zegt want hij moet dan nog wat doen en lekker eten maken voor s'avonds. Mmmm kan niet wachten op vanavond. Morgen gaat Demi bij Ramon's vader en stiefmoeder logeren. Ik heb daar veel meer moeite mee als wanneer zij bij mijn ouders gaat logeren. Het is niet dat ik hen niet goed vind omgaan met kinderen. Ik weet niet waarom ik dat voel. Denk omdat mijn ouders vertrouwd is, want ze hebben mij ook opgevoed en zijn ouders is onbekend voor mij.
Oh leuk zo'n avond Dreames! Kan me dat heel goed voorstellen mbt je eigen ouders en je schoonouders hoor! Ik heb dat zelf ook heel sterk. Oh Isis is wakker ik ben weg !
@Dreames: ik heb dat ook hoor. Ik breng Sara zonder enige moeite naar mijn ouders. Leg ook niets uit, want weet dat goedkomt. Maar nou gaat ze volgende week voor het eerst naar mijn smoeder (nog nooit geweest en al tig keer naar mijn ouders) en ik heb het daar nu al moeilijk mee. Ga ook echt een briefje maken met wanneer eten, wanneer slapen en wat Sara wel en niet leuk vindt. Heel erg, maar smoeder is gewoon anders dan bij mijn eigen ouders... gevoelsmatig dan. Veel plezier vanavond en morgenavond.
@anno het is koopzondag dat weet ik wel maar verder weet ik het niet wat er te doen is. @missy o meis wat vervelend hoop dat ze snel de juiste medicatie voor hem hebben en dat ie zich beter gaat voelen. kop op meis. *knuff* @azeb leuk boxkleed. hier gaat alles zijn gangetje vanmorgen op co geweest bij de ka alles was goed hij groeit goed maar dat wisten we al hihi. daarna lekker gewandeld in de kou brrrrr. en een tukkie gedaan. ik hoef vanavond lekker niet te koken papa gaat pannekoeken bakken hmmmmm. nou ga er weer vandoor tot later
@missy; sterkte met de kleine en hopelijk is hij snel weer thuis! @Azeb; erg mooi boxkleed. goed gelukt! @Lindaa; Ik kom oorspronkelijk ook uit het hoge noorden, maar woon nu in zwolle... ik weet niet waar jij woont?
@dreames; de kleine gaat morgen voor het eerst naar mijn ouders, maar zit er niet overin.. alleen moet ik even wennen denk ik.. Jitze gaat voor het eerst een nachtje logeren dus dan moet je zo wie zo even wennen denk ik
Heleen, Isis gaat morgen ook voor het eerst logeren! komt wel goed, heb veel vertrouwen in mijn ouders! Waar kom je vandaan in het noorden dan? Lindaa woont trouwens in Leeuwarden en ik in Winsum. Wij zijn voor zover ik weet de enige noorderlingen hier.
@Azeb; ik heb ook vertrouwen in mijn ouders dus komt allemaal goed! Ik heb altijd in Lemmer gewoond en gestudeerd in Leeuwarden!Ben aardig bekend met de stad!
@Sascha: in Maastricht ligt LIEF!, dat is een hele leuke winkel. Verder ga ik vaak naar Heerlen, naar Prenatal of Babyplanet. Ik werk in Heerlen dus ik kom altijd langs de meubelboulevard. Ik heb een leuke middag gehad. Na de boodschappen (vind ik erg leuk om te doen) ben ik naar het werk geweest omdat een van mijn leerlingen haar diploma kreeg. Was erg leuk. Ik mocht ook nog onvoorbereid speechen, maar dat ben ik gelukkig nog niet verleerd, hahaha. Chris was ook mee, want hij werkt bij betreffende leerling op de afdeling. Uiteraard hebben we Quinten ook meegenomen en hij heeft zijn ogen uitgekeken! Iedereen was helemaal vertederd... Zo, ik ga me zo even opfrissen want wij gaan dalijk lekker een avondje weg! Prettige avond allemaal!
Ha meiden! Even snel een berichtje van mij, ik ben er nog steeds maar de afgelopen dagen is het hier even druk geweest dat ik geen tijd heb gehad om achter de pc te kruipen Met Kyano gaat het alweer beter, hij heeft gisteren zijn prikjes gehad en heeft er weinig tot geen last van, gelukkig . Verder hebben we nog 2x kraamvisite gehad en heeft hubbie 2 dagen vrij. Dus ook even samen op pad geweest. Ik heb even 3 pagina's terug gelezen en las het berichtje over Missy Zuilen, meid heel veel sterkte! Het voordeel is dat jullie nu wel de oorzaak weten en er dus wat aan gedaan kan worden. Hopenlijk is jullie mannetje snel een vrolijke baby! Ga nu even lekker wat eten met hubbie want dadelijk krijgen we nog een keer visite De rest van het weekend weinig meer gepland....dus hopenlijk ben ik hier dan weer wat meer! Voor alle meiden dikke knuff en tot snel!
@azeb mooie boxkleed! @babystyle leuke pic @dreames ooh meid je wordt heerlj in de watten gelegd! *jeloers haha En idd jouw gevoel is begijpelijk. Jouw ouders ken je door en door omdat je door hun opgevoed bent. Voelt vertrouwder idd. @tweety eet smakelijk! @pupke veel plezier! Vanavond eten we bruine bonen soep met oven broodjes
Hey meiden. zo werkdag zit er weer op advies gevraagd Levi deed normaal makkelijk 5 of 6 uur op een voeding. de laatste anderhalve week komt hij soms al na 3 of 4 uur.Hebben zelf het idee dat hij aan alleen melk niet meer genoeg heeft. Wat denken jullie. zou dat nu al kunnen? Steen, leuke banner ! Babystyle, kiek is een winkel waar ze vooral kleertjes en spullen van Lief verkopen. Verder van die houten letters voor op de deur enzo. leuk klein winkeltje met lieve dingen maar wel erg prijzig Ik heb een campingbedje met zo'n dun inleg ding erbij maar ben hem voorlopig nog niet van plan te gebruiken. Als Levi 6 maanden is moet hij volgens mij wel af en toe een nachtje op zo'n dun matje kunnen Lieve foto ! Yule, leuke foto ! Eva, leuk die slofjes en kleertjes ! Wat voor muziek maakt je mannetje? Truus bedankt voor de info ! Missy, jeetje wat een rotnieuws. Knuff Azeb, vrolijk boxkleed ! maak je er toch gewoon nog een Dreames, dat heb ik ook hoor. Laat Levi zonder problemen achter bij mijn eigen moeder maar zie er gewoon tegenop als mijn smoeder op komt passen. vraag me niet waarom, en vind het ook niet leuk tegenover Ferry maar zo voel ik het nu eenmaal. ow lekker zeg straks even momentje voor jezelf en elkaar
@Kaatje: zou je nu al over willen stappen naar bijvoeding? Zou ik niet adviseren. Daar zijn de darmpjes nog niet op voorbereid... dus op fruithap enzo... En 3-4 uur tussen voedingen is vrij gebruikelijk op deze leeftijd. Met vijf voedingen kom je dan ook exact uit. Dus wellicht is Levi gewoon zijn ritme aan het aanpassen.
Jannes, ik was niet van plan om gelijk aan de bijvoeding te gaan hoor,maar wij dachten omdat hij opeens meer wil drinken en ook sneller op elkaar dat hij misschien niet genoeg meer heeft aan alleen melk
@babystyle wij hebben toen een los opvouwbaar matrasje erbij gekocht. vond ik een prettiger idee dat ie op een wat dikker matrasje ligt. bijvoeding rene was 3 maanden toen ik met fruit ben begonnen op advies van de ha die is ook cb arts geweest en zei dat het makkelijk kon. robin krijgt nu ook op advies van het cb rijstebloem door zijn laatste fles heen is ook een vorm van bijvoeding. hij heeft gisteren ook een hapje fruit gekregen en smakken dat ie deed hij heeft er geen last van gehad elke keer als wij wat eten kijkt ie het bijna uit onze mond dus dnek probeer het gewoon.