September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Heej meiden,

Superleuke foto's gezien van Miracle en Eva!

Wij hebben het ook leuk gehad gisteren. Echt heerlijk gegourmet met veel vis en vlees en andere lekkere dingetjes. Jill heeft gesmuld van allerlei kleuren kerstomaatjes, stokbrood, kip, paprikareepjes, gebakken champignonnetjes en een beetje salade.
    We hebben mijn ouders een kadobon gegeven om een avondje met zijn allen te gaan wokken, viel in goede aarde.
    Ik miste alleen mijn omi verschrikkelijk :( Die was er altijd bij. Mijn ouders hadden haar 2 uurtjes naar huis gehaald gistermorgen. Voor de drukte. Maar ze bleef weer naar de kindjes vragen en wilde natuurlijk niet meer terug ;) Toen mijn verder zei dat ze op haar wachtten daar voor de kerstmaaltijd, wilde ze wel ;)
    Ik ga gauw weer naar haar toe binnenkort.

Nu ons opmaken voor de 2de ronde. Eerst ontbijten.
    Dagdag lieffies, fijne dag nog!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, dat is minder. Volgende week dus even naar de dokter en dit weekend je hubbie lekker laten tillen

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahah ik snap het al. Je gaat naar een andere boerderij en dan kan je bemesten leeeeuk!
    En bedankt Azeb :x

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Heb jullie allemaal toegevoegd als neighbor! En ben meteen een aquariumpje begonnen :D Doei!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aangeboden: Ideale man

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :D Wat een leuke foto, Kaatje

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja he, hij is helemaal verliefd op de stofzuiger. Klimt op en over dat ding, gaat er mee aan de wandel ect. Wilde hem voor sinterklaas eigenlijk zo'n kinder stofzuiger geven :D

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Goedemorgen,

Eva, oh minder een zere arm slijmbeursontsteking. Das pijnlijk vooral die prikken die ze er tegen geven :(.

Forum wat zijn jullie nieuwschierig :p
    Als ik het meeste af heb zal ik de link wel even plaatsen :D

kaatje, leuke foto :D

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    die zag ik bij Kruidvat :)
    en zag daar ook een kassa met microfoon. geweldig! ik zag me al helemaal zitten: Claire, kassa 5 alsjeblieft! Of: Tina, wat kosten de condooms? :D

:)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Maar we willen nog steeds graag weten wát voor forum... Een psp forum? Een kindjes forum? :(:)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Juist !

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    :D voor jullie vraag voor mij een weet :D

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik denk niet dat Queen het gaat verklappen jongens....

Jemig, Aimar slaapt al bijna 2 uur :$ en dat terwijl hij tot 8:10 had geslapen vanmorgen....
    Ik ga zo een cake bakken, nog even de was doen en dan vast wat voorbereiden voor het gourmetten vanavond. Mijn vriend vroeg net hoe laat hij zijn moeder op moest halen...Ik: doe maar zo laat mogelijk :p

14. hallo,

leuke foto's!!!!

hier verder alles prima
    julia slaapt en als die wakker is gaan we naar souders voor het kerstdiner

julia had vannacht overgegeven
    geen idee waarom
    wij klaarwakker, alles schoongemaakt en zij sliep al snel weer door, toen wij bijna sliepen werd ze wakker van de kou, had geen dikke slaapzak schoon
    dus bij ons gelegd en toen geslapen tot 8 uur
    vanmorgen al naar oma geweest en nu dus even eten en dan straks kado's uitpakken en gourmetten!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai ladies!

Ook hier een gezellig dagje gehad gisteren. Na Kyano zijn slaapje naar mijn ouders geweest en daar heerlijk gegeten. Het was voor Kyano even anders want wij eten met de kerstdagen altijd 's middags warm dus ook Kyano zijn lunch begon met soepje en stokbrood en toen aardappels met groente en toetje. Ik was bang dat hij dan 's avonds niet voldoende vulling zou hebben om de nacht in te gaan maar hij heeft rond 18.30 nog 1,5 boterham gegeten en wat melk gedronken en dat is toch genoeg geweest. Mijn broer en zijn vriendin waren ook bij mijn ouders dus het was weer geslaagd :) Mijn broer woont in Den Bosch dus die zie ik niet zo vaak.

Kaatje jij vroeg of szus de macaroni gewoon niet lekker vond. Nou ja het is mij al heel vaak opgevallen dat ze de gezonde avondmaaltijd zeg maar zo goed als overslaat maar dan wel toetje en lekkernijen eet. Ik zie haar ook nooit iets van fruit eten. Het zal wel aan mij liggen maar ik zou me dan helemaal niet gezond voelen. Ik ben echt fan van fruit, bruine boterhammen en gezond avondeten.......hi hi en ’s avonds mijn zak chips :D

Freesia ja idd zij heeft idd ook dat geluk om dan ook nog eens alles vergoed te krijgen ;)
    Oh wat hebben jullie weer heerlijk gegeten! Kan me voorstellen dat je omi erg mist :(

Jannes oh lijkt me wel heel gezellig lekker met Sara alles inpakken en woensdag al over.....jeetje gaat echt snel :$! Gewoon lekker genieten morgen, wordt vast heel gezellig en voordat je het weet hebben hubbie en je vrienden de hele boel opgeruimd. Jouw vrienden kennende doen ze dat wel :)

Kaatje fijn dat je lekker met Levi naar huis gegaan bent. Zeker na zo’n reactie ;)
    Geweldige foto van Levi!! Een vriendin van mij heeft ook een stofzuigertje voor haar zoontje gekocht en die speelt er elke dag heel veel mee.

Tweety oh ja heerlijk dat Robin nu gewoon lekker thuis is waar hij hoort te zijn met kerst!

Miracle leuke foto’s zeg! Hi hi en een echt boefje!

Eva ook leuke foto’s, lekker verwend dus met cadeautjes!
    Oei een ontsteking is niet prettig :(

Queen uhh een asielzoekersboot? Kennen ze dat bij jullie?
    Zeg wat doe jij geheimzig .....foei foei....misschien is het wel een heel vies forum :p

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Anno vervelend zeg dat Julia moest overgeven en jullie dus ook een onderbroken nacht. Gelukkig wel uit kunnen slapen tot 8 uur.

Eva evil smile :D hoe laat komt smoeder nu?

Kyano werd gisteravond ook rond 23 uur huilend wakker en echt hysterisch dus ik gaan kijken en hij lag op zijn buik maar toen ik hem uit bed haalde om te troosten, wees hij weer gelijk terug naar zijn bed. En toen ik hem teruglegde op zijn rug werd hij weer rustig en is gelijk weer gaan slapen. Maf menneke :(

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, geslaagde eerste kerstdag dus.
    Snap je schoonzus echt niet. denkt ze dat ze met een maagband een vrijbriefje heeft om te snoepen ? Als het bij mij zo ver zou komen dat ik een maagband nodig heb zou ik me wel 3x bedenken voor ik een snoepje zou nemen.

Ben hier ook heel erg aan het snoepen,maar heb echt een kast die tot aan de nok vol ligt met chocolade en schuimpjes. Heel erg. Maar moet nu groot deels op want wil vanaf 1 januari echt serieus nog wat kilo's kwijt. Ben de afgelopen maanden 6 kg kwijt geraakt door het overgeven in het begin van mijn zwangerschap.

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou dan wil ik ook heus geen lid worden en en en en je mag nooooooit meer op mijn feestje komen :(

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje precies wat jij zegt als het zover zou komen dan maar snoepen van mango of meloen maar niet meer van koekjes en chips.
    Hi hi hubbie en ik hebben ook afgesproken om na de feestdagen al het slechte spul ver weg te zetten......of dat lukt ;)??

hai Ingeltje :)!!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk, we openen op het andere forum wel even een steun topic voor de afvallers onder ons.

Deel Deze Pagina