haha nee hoor, ik moest alleen lachen om de bruine bonen soep, weet niet of Kate er last van kan krijgen...ik lust het niet, dus geen ervaring Helaas het doorslapen is niet gelukt...ons dametje is gewoon standaard 's avonds wakker. Dus ze heeft gezellig met ons naar popstars gekeken En net laatste voeding gehad, en nu ligt ze lekker te slapen! Welterusten allemaal, tot morgen!
O mag je van KV meer hebben? Dat wist ik niet... Weet alleen dat je FV niet meer dan 1l mag geven. Dus 5 voedingen per dag...
Jannes, van flesvoeding mogen ze idd 1 liter en borstvoeding onbeperkt. Roshi, Brandi kan zeker super zingen
nee inderdaad! gelukkig zijn ze weer weg en hoor ik haar niet maar heb echt een half uur met ingehouden adem gezeten hahahaha ze is dan 8 weken en 2 dagen Jannes> bedankt voor de tips
wist ik inderdaad ook niet.... moet natuurlijk wel goed opletten stel je voor dat er een 2e komt en de BV lukt dan wel ik hou dus alles scherp in de gaten hahahaha
Apart ook eigenlijk dat BV onbeperkt mag en FV niet. Als je logisch denkt, is vloeistof gewoon vloeistof. Of het nu uit een fles of borst komt. Maar blijkbaar is dat toch anders... Kan echt niet naar Popstars kijken. Vind dat zo'n SBS6 programma (goedkope TV). En ik vind ook echt dat 9 van de 10 niet kunnen zingen! Maar ja, dat is persoonlijk....
Maar ehh ik geloof dat ik hem niet meer vol KV ( kunstvoeding ) en FV ( flesvoeding ) is toch hetzelfde? :-?
@jannes kv = fv @roshi ja ze kan idd zingen zit ook te kijken en wordt echt kriegel van het gezeik over de "jurk"en "keelotsteking" vind het een beetje steken onderwater naar rebecca. o ja dan zou ik idd de 60 mg gewoon kopen hihi
Hier ook nog steeds speen 1 van Avent. Deze zat idd bij die startersset. Had ik nog van Cyenna, maar die vond Avent niks . En ook nog een extra flesje gekocht en daar zat ook speen 1 bij. Yarah drinkt de fles binnen 15 minuten leeg, dus ik hou nog deze. Vandaag weer massage gedaan en was weer leuk. Yarah sliep alleen in het begin, dus die had ik maar lekker laten slapen. Ik mocht toen op een pop oefenen, haha daar is ook niets aan Toen werd Yaar gelukkig nog wakker, dus kon ik nog ff meedoen. Ik had nu amandelolie, maar hier kreeg ze gelijk uitslag van. Ze heeft ook erg last van een droog huidje. 'Mag' haar nu nog maar 1x per week in bad doen, omdat water ook uitdroogt. Jammer hoor.. vind het altijd zo'n leuk moment. Morgen weer Sinterklaas met de 2 kids. Moeten om 10 uur al in Vlaardingen zijn.. Pff wordt vroeg op Zal Yarah ook nog bij Sinterklaas op schoot zetten Leuke foto zal dat worden hihi. @Missy, sterkte meis! Hopelijk valt het allemaal mee en mag Mike snel naar huis! Iedereen alvast een gezellig weekend!
@jannes het heeft niet met het vocht te maken maar met de voedingsstoffen erin bv is afgestemd op je kindje en fv niet @kaatje ja het is hetzelfde
O.. ik dacht dat een baby niet meer dan een liter vloeistof kon verwerken en dat het daarmee te maken had. Zo leer je nog eens wat op de vrijdagavond.
Ingeltje en Parr ! Waar zijn jullie ? Is niets voor jullie om hier niet te zijn Zeker bezig met jullie andere verslaving (psp )
ja eerst zijn ze helemaal weg van d'r en nu heb ik hetidee dat ze een beetje afgezeken wordt het is niet letterlijk maar wel steeds over "de jurk"tegen iedereen die een jurk aan heeft grrrr. ik vind dat ze lef heeft en ze staat er wel jurk of geen jurk haha
Was dat maar zo mijn productie is zo erg terug gelopen dat ik een hele dag kolf voor 1 flesje (40 cc per kolfbeurt)