@miracle dikke knuff hoop zo dat je katertje beter wordt maar aan je verhaal te lezen wordt het niet makkelijk!!!succes woensdag!!! ga vast afsluiten ben niet aan het winnen met catan dus even opletten!!! truste alvast!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dag dames, Ik lees wel trouw mee, maar heb geen tijdn of zin om te reageren. Ontzettend drukke dagen gehad en voor de boeg. Kerst was in ieder geval een succes. We zijn bij mijn ouders echt aso verwend. Ga het niet eens proberen op te sommen. Verder hebben we gisteren 10 vrienden over de vloer gehad voor de brunch. Ik was natuurlijk weer veel te royaal geweest, dus iedereen ging 5kg zwaarder weer naar huis. Vandaag zijn in het nieuwe huis de vloeren boven en beneden gelegd. Vooral de houten vloer beneden is zooooo mooi. Zal er snel een foto van laten zien. Verder stonden mijn dagen in het teken van inpakken, inpakken, inpakken. Gelukkig vind Sara alles prima en heeft zich prima vermaakt met lege dozen, spullen erin gooien en vooral alles overhoop halen. Sara slaapt vandaag voor het laatst hier en gaat dan 3 nachtjes logeren. Morgen is haar kamertje nl. al afgebroken en alles ingepakt (woe-ochtend staat vrachtwagen voor de deur), woensdag weten we niet zeker of kamertje in het nieuwe huis weer opgebouwd is en welke spullen al uitgepakt zijn en met oudjaar hebben we een feestje bij vrienden. Dus 1 januari mag ze voor het eerst in haar nieuwe kamertje komen slapen. Maar we zien haar wel hoor. Opa en oma wonen om de hoek van nieuwe huis en we eten daar elke dag. Zo nou even kijken wat ik onthouden heb: @Miracle: jeetje wat ontzettend verdrietig. Hoop dat het goed komt. @FirstTime: soms leuk om uniek te zijn, maar in dit geval duidelijk niet. Hopelijk neemt de pijn snel af. @Kaatje: mag je 4 januari met halve dagen beginnen? Of moet je meteen vol aan de slag? Lijkt me wat veel en heftig. Zowel lichamelijk als emotioneel. Slapen: Sara slaapt van 13.30 tot 16.00 uur. En van 19.30 tot 8.00 uur @Missy: ik moet je filmpje nog kijken. Zal ik zo even doen. @Pupke: hopelijk voelt Quinny zich snel weer de oude. @Ingeltje: heb je het ondanks het ziekerige gevoel wel leuk gehad? En wanneer komt jullie nieuwe keuken? @Yule: is volgens mij al paar dagen geleden, maar wilde nog even zeggen dat ik je sieraden prachtig vind! @Steen: werk ze! @Anno: wilde iets typen, maar weet het niet meer. Zo hier moeten jullie het mee doen Wij gaan ff lekker TV kijken en op tijd naar bed. Morgen in het nieuwe huis poetsen, zodat we woensdag lekker in een schoon huis komen.
Hoi meiden Hier een lekker werkdagje gehad. De pijn in mijn arm lijkt weer weg te zijn, maar nu voelde ik vanmiddag mijn andere arm op dezelfde plek zeer doen....echt vaag...ik kijk het morgen nog even aan en anders woensdag even langs de HA. Aimar en papa hebben zich vanmiddag goed vermaakt, al was Aimarcito na zijn middagslaapje weer een beetje chaggie. In bed was het weer drama, ben er maar even bij gaan zitten, toen werd hij rustig. En toen ben ik steeds een beetje verder van zijn bedje gaan zitten en toen 'mocht' ik de kamer uit....Blijf het raar vinden dat hij dit opeens zo heftig heeft. Ik denk een soort van angst voor het donker/alleen zijn. Hij heeft ook enorme moeite met afscheid nemen bij het KDV.... @ FirstTime: hè getsie, wat een pech weer voor jou. Ik vind wel dat ze je lang laten lopen met die pijn hoor :x Dat kan toch niet goed zijn......Weet dat ik aan je denk en ik hoop dat het snel weer beter gaat zodat je weer lekker voor Jari kunt zorgen en zelf ook weer leuke dingen kunt gaan doen. @ Kaatje: weer aan het werk, lijkt mij ook wel lastig denk ik. Vooral de eerste paar dagen. Maar wie weet geeft het je uiteindelijk toch wel weer wat afleiding en ergens wat 'tijd voor jezelf', al is het werk. Megaschattige foto van jullie samen! @ FunnyMe: hahaha jij hebt altijd van die aparte verhalen Dan zitten je autoportieren dicht met de meiden erin, dan staat hubbie vast, dan zijn jij en je moeder met de meiden buitengesloten en nu ben je boven vast komen te zitten Ben je nog veilig beneden gekomen voor etenstijd???? @ Missy: wow wat loopt Mike al stevig zeg! Niet normaal! Snap wel dat je erg trots bent Verder weet ik het even niet meer.........ik hoop dat ik niemand ben vergeten.... Oja toch wel... @ Quinny en Julian en Ingeltje: beterschap!!!
Haha farmville is af en toe wel raar.....mijn konijn kan ik niet aaien, maar mijn gans en eenden wel.... @ Pisum, dit is dus geen spelletje voor jou!!!!!
@ Jannes: tot nu toe niks noppes nada.....en dat terwijl ik zo graag wil verhuizen...... Naja geduld is een schone zaak......
Jannes, heel veel succes met verhuizen! Ben ontzettend benieuwd naar jullie huis ook! Miracle, meis jeetje wat erg allemaal toch Ik blijf op het beste hopen hoor. Vandaag moesten wij ook weer naar de DA met onze Noorse Boskat. Voor de zoveelste keer blaasgruis en hij was ruim een kilo afgevallen Dat wordt zijn dood nog eens Kaatje, wat een geweldig mooie foto van jullie samen. Wat een knapperds bij elkaar First Time, het lijkt gewoon niet op te houden hè? Ik vind dat het nou maar eens gewoon volle kracht vooruit moet gaan voor jullie. Wijffie, ik leef met je mee! Pupke, knuffie voor ziekige Quinnie. Funny, gedoe zeg. Dat je even niemand anders in kon schakelen is ook wat! Zo, we zitten aan een latte hazelnoot met walgelijke kaneelkoekjes van de Ikea. Jill sliep vanmiddag opeens van 11.45 tot 15.15 uur Dus om 15.30 konden we pas richting Ikea vertrekken. Gelukkig is hij tot 20 uur open. Morgen moet Freesiaman met Jill voor de BMRprik en ik de hele dag werken. Bleugh, geen zin in, helemaal niet omdat zij lekker samen thuis zijn. Fijne avond meiden.
@First Time, ow lekker dan.. Dat heb jij dan weer zeg. Hopelijk word Oud&Nieuw wel nog een beetje te doen voor je! *KNUF* @Miracle, ik blijf nog steeds duimen voor Angel. Als zijn conditie nog goed kan blijven doormiddel van medicatie dan zou ik die optie zeker wel overwegen. Als er natuurlijk geen rare bijwerkingen of iets aan zitten. *KNUF* @Ingeltje, zo dan is Julian ook gauw weer moe. Als Mike om 8 uur wakker is, red hij t soms al op 1 slaapje en gaat dan dus na zijn boterham. En is hij half 7/7 uur wakker gaat hij rond 10/half 11 weer naar bed en zit dan dus op 2 slaapjes. @Sannemart, ik zou t alleen maar lekker vinden als Mike zo weinig nog slaapt overdag. Als hij t tenminste red erop dan he haha.. Dan kun je veel makkelijker dingen plannen en weggaan. Leuk, kom je effe zwaaien als je langs Utrecht gaat? @Jannes, schiet dus op in t nieuwe huis! Ben enorm benieuwd hoe Sara haar nieuwe kamertje eruit komt te zien. Hebben jullie nog wat veranderd? Dus andere verf of accesoires (schrijf je dat zo?) genomen zodat t ook een beetje nieuw is? Of gewoon alle oude meubels etc? @Eva, hier hetzelfde "probleem" afscheid nemen is een DRAMA! Echt hele tranen en dikke snikken, zelfs al ga ik maar naar de wc en doe ik de deur even achter me dicht. Denk echt even fase van verlatingsangst. Gelukkig op zijn kamer niet, al duurt t wel eeuwen voordat hij slaapt tegenwoordig. Zo, wij zijn toch even naar de Ikea geweest na t eten. Kreeg het opeens in mijn kop, de box moest eruit.. Was dat ding zó zat! Mike zat er amper nog in en nu hij veel loopt wilde hij al helemaal niet meer. Dus bij Ikea zo'n opbergmeubel gekocht, gewoon een enkele verticale met 3 opbergbakken. En zijn tafeltje en stoeltje opgehaald bij me ouders en nu issie al een echte vent met zijn speelhoek. Hubbie is naar een vriend toe en ik ga met mijn borreltje lekker filmpje kijken. Owja, nog een minder iets... Heb mijn ratjes moeten afzeggen. Mike blijkt er allergisch op te reageren.. Het konijn van mijn ouders staat nu tijdelijk binnen vanwege de kou (normaal dus buitenhok). En hij begon opeens zo te hoesten, kreeg allemaal rare vlekjes en loopneus etc. Wij die avond naar huis, was er niks meer aan de hand na een tijdje. En vanavond zijn we er weer omdat me mams meewilde naar Ikea en toen begon t weer. Dus tja, uit voorzorg toch de ratjes afgezegd. Mike zit al aan de puf steeds met dit weer, zijn gezondheid gaat toch voor.
Jannes succes met de verbouwing. Ik ga denk met halve dagen beginnen,maar heb mijn werk nog niet gesproken
@kaatje: ik vind het ook heel moedig dat je de foto's wil delen. Ze zijn erg mooi. Een echt mensje...
Wow, Jaimy, Mike en Jill lopen! Goed zeg! Raven kan het een klein beetje, heel wankel maar ze doet het niet want op haar knieen komt ze nog steeds overal het snelst. Wel staat ze steeds op midden in de kamer. Maakt er dan echt een showtje van, alsof het gaat om het opstaan (het lopen vindt ze niet boeiend geloof ik )
Woordjes erbij geleerd: lamp mooi suikerzakje (echt! maar dan half onverstaanbaar ) hallo toast (door de kerst natuurlijk) En ze kan nu het 'boks ouwe' gebaartje maken. Te cute. Heeft mijn neefje van 14 haar geleerd.
@funnyme: kunnen de meiden zelf nog geen traplopen dan? Lijkt me wel iets om te proberen, waarschijnlijk kunnen ze het wel met een beetje aanmoediging, aangezien ze kunnen lopen/stappen. In principe kan traplopen al vanaf de kruipfase.
@firsttime: jeetje meid wat een gedoe zeg, ik heb echt met je te doen, wat een rotziekte en dan zo veel pijn met Kerst uitgerekend... blegh.
@Yule, haha boks ouwe! leuk zeg! Mike praat nu alles na: -poes -koe -bal -ete -tinken (=drinken) -luie (=luier) -vies - doet maaauww als je zegt wat doet de poes' - zegt Boee als je zegt wat doet de koe' Echt super!
Zo nou nog ff ego: Hele rare Kerst gehad. Op tweede Kerstdag zouden we naar mijn opa zijn verjaardag maar hij lag natuurlijk al in het zkh dus dat was al raar. Mijn vader belde 's ochtends heel vroeg dat ze in overleg met opa (in een redelijk helder moment) hadden besloten de behandeling te staken. Dus in plaats van zijn verjaardag te vieren zijn we naar het ziekenhuis gegaan om afscheid te nemen. Hij lag er rustig bij, onder de morfine dus in coma zeg maar. Behalve een mini-aanvaring met mijn moeder vond ik het wel een prima afscheid zo. De morfine wordt heel langzaam verhoogd, alleen als hij pijn lijkt te hebben, onrustig of benauwd wordt. Situatie is nu nog steeds onveranderd. Daarna zijn we naar mijn tante in Amersfoort gegaan die de 'verjaardag' had voorbereid. Daar was de hele familie verzameld, net als elk jaar. HEt was een relaxte, prettige dag daar. Iedereen kon in en uit lopen richting ziekenhuis en daar douchen/eten of even praten. Fijne sfeer in elk geval. We hebben geBBQ't in de tuin en bijgekletst met neven en nichten. Gisteren onze verjaardagen gevierd waar mijn familie dus niet bij was (ouders en zusje). Maar was wel gezellig. En vandaag weer werken (druk!!!!)