September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Freesia Ohh dat is ook minder... En nou ? Zit ie aan de med. ? Onze Pers heeft ook vaak blaasgruis gehad , gelukkig ... * klopt af * ... heeft ie er tot nu toe geen last meer van gehad.

Missy Als die optie er is overweeg ik hem zeer zeker !

Jannes Suc6 met de verbouwing verder !

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen
    truste

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Mijn vader belde net dat mijn opa om 22.15 uur is overleden.
    Terwijl ze net naar huis gegaan waren. Want er is een waakschema en ze waren al langer gebleven en zijn natuurlijk al 3 dagen in het ziekenhuis dus ze waren heel erg moe.
    Nou ja, ik ben blij voor hem dat hij uit zijn lijden is verlost.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Gecondoleerd Yule!

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kwam nog heel even spieken en lees net over je opa Yule.
    Beter voor hem inderdaad, maar het slaat toch een gat in je hart, kan ik me voorstellen.
    Sterkte meis.

Miracle, hij krijgt steeds antibiotica. Arm ventje.

Trusten dames.

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Dank je wel.
    Ik las dat jij heel druk bent met de verhuizing. Heel veel succes en veel geluk in het nieuwe jaar in jullie nieuwe huis!

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @freesia: tja ik weet niet, ik vind het op dit moment gewoon fijn voor hem dat het over is.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: gecondoleerd. Fijn dat het 'goed' voelt zo...

Meiden, ik moet echt naar bed, want om 5:30 gaat mijn wekker alweer :$ Ik weet niet of ik er morgen ben, want moet werken en er komt een vriendin eten en dan gaan we samen naar de bios :) Dus waarschijnlijk ben ik er pas woensdag!

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi ik zeg altijd tegen hubbie ik ga slapen maar dan kan ik het toch niet laten om hier even te spieken :D hoezo verslaafd? 8)

First time oh vreselijk zeg dat je zulke pijnen hebt. Hopelijk wordt het toch gauw beter
    Hele dikke knuffel jeetje wat moet jij allemaal doorstaan :(

Steen gelukkig is Femke weer opgeknapt!

Miracle ach arme Angel :(

Sannemart veel plezier morgen!

Jannes succes de komende dagen!!

Missy ach dat is jammer dat jullie geen ratjes kunnen nemen

Yule gecondoleerd met het overlijden van je opa.

Eva pff vroeg hoor :$! Succes ;)

Zo en dan nu toch echt slapen :)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Fijn dat het toch nog zo snel is gegaan... sterkte, de komende dagen. Dikke Kus!

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Thx meiden, ik was alleen thuis dus heb lekker zitten Farmvillen (nieuw werkwoord, best okee toch?) ter afleiding.
    Ga zo slapen, trusten!

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    even via myn gsm jullie welterusten wensen. En vertellen dat ik 3solicitaties heb verstuurd vandaag. Morgen lekker zwemmen met kyani en vriendin en haar zusje. Welterusten en tot morge denk ik.

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Net of je ze aant ontleden bent

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Pffffff....wat een k*tnacht....
    Aimar heeft van 2:00 tot 5:30 liggen spoken :$ En om 6:00 ging mijn wekker......
    Eerst was het huilen (hij gaat nu telkens staan en kan niet meer gaan zitten ;)), goed leggen, speen erin en slapen (weliswaar met deur open en licht aan op de overloop. Maar dan was het 15 minuten stil en begon het weer. Op een gegeven moment bleef hij maar huilen en niets hielp. Dus om iets voor 5 uur bij ons in bed genomen. Daar ging hij eerst heel lief en aandoenlijk knuffelen en giegelen, maar wij deden of we sliepen....toen begon de kat te jammeren in zijn kamer en dat hoorde Aimar. Dus hij helemaal blij en ging het geluid imiteren ;) Uiteindelijk is hij om 5:30 in slaap gevallen.....en ik ben MOE :x
    Ook weer last van mijn arm, en van kiespijn....weet alleen niet of het door de druk van mijn volle bijholte komt of omdat die kies aan het rotzooien is...bel straks de tandarts even of ze morgen kunnen kijken.....

BAH BAH BAH!
    (sorry voor mijn ego verhaal zo op de vroege morgen :))

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule gecondoleerd met je opa.

@eva beterschap meis

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    :D gelukkig heb ik geen facebook en ben ik ook niet van plan me op meer online spellen te storten ;)

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    hier ook een onrustige nacht gehad.

eerst droomde ik nogal naar. toen werd ik om half 3 wakker van een enorme knal. vuurwerkexplosie in de buurt denk ik.
    ben toen naar de wc gegaan en daar verloor ik een beetje bloed. ik schrok me wild. maar ik denk dat het komt omdat we gisteravond iets te enthousiast geklust hebben :( anyway, vervolgens kon ik niet meer in slaap komen..

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Ook hier wat korter geslapen maar dat kwam omdat ik zelf moeilijk in slaap kon komen. Kyano heeft gelukkig lekker tot bijna 7 uur geslapen. Hopelijk wordt het steeds weer wat later, eerst was het steeds 6 uur dus ik ben al blij met 7 uur :)
    Vandaag een dagje werken maar ik kom er al achter dat er weinig tot niks te beleven is dus morgen en donderdag neem ik lekker vrij.

Queen ik hoop dat de sollicitaties wat opleveren!

Eva oh wat balen zeg! Dikke knuff meid dat is echt geen pretje zo’n nacht :(

Pisum hi hi jij hoeft niet meer te klussen maar gewoon lekker 'liefde bedrijven' :D. Ik kan me voorstellen dat je schrok maar het zal waarschijnlijk niks ernstigs zijn.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge

Yule, gecondoleerd met je opa, is altijd moeilijk maar idd voor je opa wel beter

Eva,wordt je idd niet vrolijk van zo'n nacht :(

Pisum, dat is schrikken ! maar kan idd zijn dat er gisteravond een adertje of iets geknapt is

Dit is mijn zusje haar nieuwe auto trouwens

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pisum: hmmm, schrikken, maar idd waarschijnlijk adertje geraakt.
    Farmville is echt wat voor jou hoor! Weet je heeeeeeeel zeker dat je niet meer een online spelletje wilt proberen? Alleen maar proberen kan toch geen kwaad.....? :D

@eva: wat een horrornacht. Ik had het allang bekeken denk ik en was gestopt met steeds weer neerleggen. Het is wel zo leuk dat mama dat steeds komt doen... Daar heb ik nooit zo'n zin in, dan leert ze maar snel zelf weer te gaan liggen. Ben niet zo geduldig als jij vrees ik.

@kaatje: leuk autootje hoor!
    Kan ik morgen even de tupperware komen halen als Roshi er is? En een bakkie doen? ;)

Deel Deze Pagina