Freesia Ohh dat is ook minder... En nou ? Zit ie aan de med. ? Onze Pers heeft ook vaak blaasgruis gehad , gelukkig ... * klopt af * ... heeft ie er tot nu toe geen last meer van gehad. Missy Als die optie er is overweeg ik hem zeer zeker ! Jannes Suc6 met de verbouwing verder !
Mijn vader belde net dat mijn opa om 22.15 uur is overleden. Terwijl ze net naar huis gegaan waren. Want er is een waakschema en ze waren al langer gebleven en zijn natuurlijk al 3 dagen in het ziekenhuis dus ze waren heel erg moe. Nou ja, ik ben blij voor hem dat hij uit zijn lijden is verlost.
Kwam nog heel even spieken en lees net over je opa Yule. Beter voor hem inderdaad, maar het slaat toch een gat in je hart, kan ik me voorstellen. Sterkte meis. Miracle, hij krijgt steeds antibiotica. Arm ventje. Trusten dames.
Dank je wel. Ik las dat jij heel druk bent met de verhuizing. Heel veel succes en veel geluk in het nieuwe jaar in jullie nieuwe huis!
@ Yule: gecondoleerd. Fijn dat het 'goed' voelt zo... Meiden, ik moet echt naar bed, want om 5:30 gaat mijn wekker alweer Ik weet niet of ik er morgen ben, want moet werken en er komt een vriendin eten en dan gaan we samen naar de bios Dus waarschijnlijk ben ik er pas woensdag!
Hi hi ik zeg altijd tegen hubbie ik ga slapen maar dan kan ik het toch niet laten om hier even te spieken hoezo verslaafd? 8) First time oh vreselijk zeg dat je zulke pijnen hebt. Hopelijk wordt het toch gauw beter Hele dikke knuffel jeetje wat moet jij allemaal doorstaan Steen gelukkig is Femke weer opgeknapt! Miracle ach arme Angel Sannemart veel plezier morgen! Jannes succes de komende dagen!! Missy ach dat is jammer dat jullie geen ratjes kunnen nemen Yule gecondoleerd met het overlijden van je opa. Eva pff vroeg hoor ! Succes Zo en dan nu toch echt slapen
Thx meiden, ik was alleen thuis dus heb lekker zitten Farmvillen (nieuw werkwoord, best okee toch?) ter afleiding. Ga zo slapen, trusten!
even via myn gsm jullie welterusten wensen. En vertellen dat ik 3solicitaties heb verstuurd vandaag. Morgen lekker zwemmen met kyani en vriendin en haar zusje. Welterusten en tot morge denk ik.
Pffffff....wat een k*tnacht.... Aimar heeft van 2:00 tot 5:30 liggen spoken En om 6:00 ging mijn wekker...... Eerst was het huilen (hij gaat nu telkens staan en kan niet meer gaan zitten ), goed leggen, speen erin en slapen (weliswaar met deur open en licht aan op de overloop. Maar dan was het 15 minuten stil en begon het weer. Op een gegeven moment bleef hij maar huilen en niets hielp. Dus om iets voor 5 uur bij ons in bed genomen. Daar ging hij eerst heel lief en aandoenlijk knuffelen en giegelen, maar wij deden of we sliepen....toen begon de kat te jammeren in zijn kamer en dat hoorde Aimar. Dus hij helemaal blij en ging het geluid imiteren Uiteindelijk is hij om 5:30 in slaap gevallen.....en ik ben MOE :x Ook weer last van mijn arm, en van kiespijn....weet alleen niet of het door de druk van mijn volle bijholte komt of omdat die kies aan het rotzooien is...bel straks de tandarts even of ze morgen kunnen kijken..... BAH BAH BAH! (sorry voor mijn ego verhaal zo op de vroege morgen )
hier ook een onrustige nacht gehad. eerst droomde ik nogal naar. toen werd ik om half 3 wakker van een enorme knal. vuurwerkexplosie in de buurt denk ik. ben toen naar de wc gegaan en daar verloor ik een beetje bloed. ik schrok me wild. maar ik denk dat het komt omdat we gisteravond iets te enthousiast geklust hebben anyway, vervolgens kon ik niet meer in slaap komen..
Goedemorgen! Ook hier wat korter geslapen maar dat kwam omdat ik zelf moeilijk in slaap kon komen. Kyano heeft gelukkig lekker tot bijna 7 uur geslapen. Hopelijk wordt het steeds weer wat later, eerst was het steeds 6 uur dus ik ben al blij met 7 uur Vandaag een dagje werken maar ik kom er al achter dat er weinig tot niks te beleven is dus morgen en donderdag neem ik lekker vrij. Queen ik hoop dat de sollicitaties wat opleveren! Eva oh wat balen zeg! Dikke knuff meid dat is echt geen pretje zon nacht Pisum hi hi jij hoeft niet meer te klussen maar gewoon lekker 'liefde bedrijven' . Ik kan me voorstellen dat je schrok maar het zal waarschijnlijk niks ernstigs zijn.
Mogge Yule, gecondoleerd met je opa, is altijd moeilijk maar idd voor je opa wel beter Eva,wordt je idd niet vrolijk van zo'n nacht Pisum, dat is schrikken ! maar kan idd zijn dat er gisteravond een adertje of iets geknapt is Dit is mijn zusje haar nieuwe auto trouwens
@pisum: hmmm, schrikken, maar idd waarschijnlijk adertje geraakt. Farmville is echt wat voor jou hoor! Weet je heeeeeeeel zeker dat je niet meer een online spelletje wilt proberen? Alleen maar proberen kan toch geen kwaad.....? @eva: wat een horrornacht. Ik had het allang bekeken denk ik en was gestopt met steeds weer neerleggen. Het is wel zo leuk dat mama dat steeds komt doen... Daar heb ik nooit zo'n zin in, dan leert ze maar snel zelf weer te gaan liggen. Ben niet zo geduldig als jij vrees ik. @kaatje: leuk autootje hoor! Kan ik morgen even de tupperware komen halen als Roshi er is? En een bakkie doen?