cossy dat alles naar boven kwam toen van kaatje kwam is toch logisch is ook nei tneits. wat jullie meemaken.
@Cossy/Kaatje, het is idd vaak ook onwetendheid van mensen. Ze hebben t zelf niet meegemaakt en vinden dan dat als t eenmaal "gebeurt" is je er je mond over moet houden. Ok, ik had dan wel een vroege miskraam maar zelfs toen zei niemand iets liefs of opbeurend tegen me. Alleen mijn moeder was ook verdrietig en vroeg erna nog regelmatig hoe t ging etc. Maar verder niemand, echt niemand.. Ik was de maand erna dan zwanger van Mike en toen zeiden zelfs mensen: zie je nou wel is die miskraam gewoon nog ergens goed voor geweest want nu ben je toch weer zwanger dus je hoeft niet te zeuren erom.. Dat brak toen echt mijn hart, want ieder verlies is toch verdrietig? Jullie mogen beide nog gewoon je hart luchten en kletsen over Sem* en Milou* hoor. Ook ik weet soms niet altijd wat erop te zeggen, maar lees het sowieso en knuffels heb ik genoeg. Wij eten zo bij Souders en heb van t kerstgeld 2 spijkerbroeken gekocht want had nog maar 1 broek in de kast liggen..
Nou, dan 'hoop' ik maar op de 2de reden... Goed dat je je cheffin al hebt gezegd dat je nog een paar weken thuisblijft.
Missy grr die reactie die ze bij jou gegeven hebben is echt erg Cossy en Kaatje als jullie in elk geval maar bij ons wel jullie hart komen luchten en dan maar 'digitaal' huilen en knuffelen het lucht in elk geval op! Zo mijn werkdag zit erop en ik duik het slechte weer in en gauw naar het station. Heb weer eens geen paraplu bij me :x
@Wupje, is t daar al slecht weer dan? Hier nog niks te merken.. Gaat er nog iemand vuurwerk kopen? Mijn zwager, zusje en paps zijn nu wat pakketten kopen voor oud&nieuw dus wij hoeven niks te kopen.
Goh, Quinten heeft al 4 dagen koorts, een eindeloze snotneus, een rochelende hoest, is een beetje suffig dus ik dacht aan een bovenste luchtweginfectie. Maar nee hoor, ons menneke heeft weer een dubbele oorontsteking... We hebben helemaal niets gemerkt van pijn ofzo! In tegenstelling tot de vorige keer heeft hij nu wel antibiotica gekregen. Een vrij zware kuur voor 7 dagen. Ik ben blij dat we toch even de huisarts hebben gebeld.
Net even alleen naar het dorp geweest. hele opgave. ben weer terug bij af met mijn paniekaanvallen Toch volgehouden en geslaagd voor koopjes. Kruidvat had luierdoekjes in de aanbieding, truitje voor Levi, 2 euro in de uitverkoop bij Zeeman, Agenda voor 0.50, uitverkoop bij blokker Jammer dat de luiers zo duur zijn ..... Pupke, ahh arme Quinten. Hoop dat de ab goed aanslaat en hij er voorgoed vanaf is
Knap Kaatje, ik weet hoe erg paniekaanvallen kunnen zijn, en de drang om zo snel mogelijk weer naar huis te gaan. Sterk dat je toch even bent gaan doorshoppen! Denk toch ook goed hoor, even weer lekker janken door de huisarts... je moet gewoon af en toe die shit even kwijt! Pupke: och arme Q... weer een oorontsteking geef hem maar heeeeeel veel kusjes van Tante Inge en een dikke natte, snotzoen van Julian! Julian is overigens waarschijnlijk verkouden geworden door de tandjes. Zijn ondertandjes komen eindelijk door en vriendin zag 2 nieuwe kiezen boven, dus weer 4 tegelijk (of meer?!)
Het begon al in de auto maar wist dat als ik nu niet door zou zetten het helemaal niet meer zou gaan lukken. Scheelt dat het bijna sluitingstijd was, dan is het niet zo druk meer. Wil nog een leuk (lees sexy ) lingerie setje maar weet mijngod niet meer wat voor maat ik nodig heb aan bh... ben echt weer mega gegroeid.
@wupje balen dat je man nog geen nieuw werk heeft appartement ziet er leuk uit. @kaatje o wat fijn dat je *milou zo snel mag halen al. goed dat je hebt door gezet hoop dat het straks weer beter gaat ermee ook.
Oh dan heb ik een beetje een rare reactie op Twitter gegeven. Ik begreep uit jouw Tweet dat hij al overleden was... In elk geval wel sterkte ermee...
Kaatje: Wat fijn dat je Milou morgen kunt ophalen. Goed van je dat je naar de huisarts hebt geluisterd en ook dat je je hart hebt kunnen uitstorten bij hem. Ik ben blij dat jij, en ook Cossy, je wel door ons gesteund voelen. Het is precies zoals Missy al zei: een luisterend oor is hier altijd wel te vinden en knuffels hebben we allemaal genoeg. En dat zal nu, maar ook volgend jaar of over twee jaar nog zo zijn. First time: knuffel voor jou... Echt oneerlijk waar jij allemaal tegenaan loopt. Sterkte ermee.... Pupke: goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan. Oorontsteking, niet leuk Beterschap voor je ventje! Alles verder prima hier. Heb vandaag schaatsen gekocht. Mochten de voorspellingen kloppen, kan ik ze volgende week al gebruiken! Zou leuk zijn, ben benieuwd of ik het nog kan. Groetjes Azeb
Thx, azeb! Ik had het ook een beetje onhandig neergezet. @kaatje: fijn dat Milou zo snel weer thuis komt. Ik kom morgen ff aanwippen, hoe laat schikt jou? Dat de paniek nu weer even erger is, is wel logisch, je hebt onder enorme stress gestaan en dat is eigenlijk nog steeds zo. Heel goed dat je er toch doorheen gegaan bent. Het zal wel weer wat gaan afnemen de komende tijd. Misschien is het ook wel erger omdat je door de afgebroken zwangerschap weer rare hormoonschommelingen hebt. @cossy: erg dat je het gevoel hebt zo alleen te hebben gestaan toen met Sem*... Farmville: dames I need help. 1) waarom zie ik Queen, Parr en nog een aantal mensen niet als neighbour als ik ze wel heb toegevoegd? 2) hoe en waar vind ik eieren? 3) wat doe je met een dier dat 'klaar' is? Ik deed brush en toen gebeurde er niks, ging ie gewoon weer op 0%. Help!