@pupke: he getver oorontsteking... ja als ze zo ziek zijn en hangerig is er meestal echt wel iets... goed dat je naar de ha bent gegaan!
@kaatje ik lees snel dat je morgen Milou* mag halen!!! wat fijn dan heb je haar lekker snel weer bij je!! @yule gecondoleerd fijn voor je opa dat het voorbij is! ego: alles goed, morgen nog een dagje werken en dan hoef ik dit jaar niet meer haha kom zo nog wel ff spieken eerst lekker theetje drinken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yule gecondoleerd meid! Verder weer ff zwaai zwaai! En een dikke kus voor jullie allemaal. Alles goed hier verder!
1. Het kan soms wel een dag duren voor ze in je lijstje komen te staan. Parr heeft nog geen FV. 2. Koop een kippenhokje in de 'Market' en stop daar al je kippen in. 3. Als je brush hebt gedaan, komt er geld bij. Je verdient dus muntjes!
Pfff ik kom even klagen hoor.. heb last van vervelende hormonen vandaag, steeds ruzie met hubbie (nouja, meningsverschillen), ben moe, verkouden (net als gijs en julian dus), Julian was moeilijk vandaag (kan ik hem niet kwalijk nemen, maar kon het gewoon niet hebben vandaag) en als ik hem til krijg ik last van mijn rug en als ik loop/sta krijg ik last van rug én bekken. Ook heb ik droge lippen en de netelroos jeukt. Zo. Dat lucht op whahahahah! Heerlijk, ben het gelijk al weer kwijt!
@ingeltje knuff aaaah het nieuwe H&M boek is binnen slecht voor je bankrekening haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik ga vast off even nog wat drinken en tv kijken en dan op tijd naar bed truste allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yule, Roshi komt rond 10.00 uur. Smiddags kan ook wel maar dan eind van de middag want moet om 14.00 in gouda zijn en eer dat ik dan terug ben. Inge, knuff meis Ferry kreeg van de week een sms van mijn broertje, kwam er op neer dat hij vond dat hij door Ferry geen contact met mij heeft. slaat helemaal nergens op en daarbij heb ik nooit een band gehad met hem, alleen maar ruzie. Nu hadden we mijn zusje net aan de lijn. Of ze mijn mobiele nummer aan hem mag geven zodat hij me kan bellen Heb hem al 9 maanden niet gesproken, mis hem totaal niet en zit eigenlijk ook heel niet op dat telefoontje te wachten......
Oef.... broertje'lief' doet ook nog een duit in het zakje... zou denk ik toch wel eens willen weten wat hij te zeggen heeft, is het negativiteit, dan is daar het rode knopje waarmee je heel snel je telefoon weer op kan hangen
Nee mijn idee, maar Ferry zei dat het mocht. daarbij is het sowieso bull shit want hij heeft ons huis telefoon nummer waar hij me al 9 maanden lang op kan bellen. Weet wel wat het is. Hij heeft geen vrienden ( is ook een apart geval ), en woont nu op zichzelf dus wordt waarschijnlijk gek om alleen maar met zijn meisje te zijn. ( ook een apart geval trouwens ) Ferry kreeg een sms met een heel verhaal over zichzelf en dan onderaan, ow ja gecondoleerd met het zware verlies Een dag erna weer een sms "Ferry heb je mijn sms van gister wel gehad" Dat er niet gereageerd wordt zegt toch al genoeg maar goed, zal eens horen wat hij te zeggen heeft ( denk stiekem trouwens dat hij als spion voor mijn moeder komt )
Hey dames, ben weer thuis. Ga niet bijlezen. Iemand een update vanaf vorige week maandag? Hier alles prima. Heel erg leuke week gehad. Ben nu erg moe, kom morgen we bijkletsen! Toedels!
Als je het over de duivel hebt. Hij belde net. Of ik weet hoe Ferry er tegen over staat om weer contact te krijgen omdat hij geen reactie op dat sms-je kreeg. Heb gezegt dat hij daarvoor toch echt bij Ferry moet zijn, dus die is nu met hem aan het bellen
Ferry en broertje zijn weer vriendjes dus gaan een keer afspreken. Weet nog niet of ik daar wel zo'n zin in heb. Hebben geen band met hem ( ja bloedband maar daar houd het dan ook mee op ) en moet zeggen dat dat ook niet iets is wat ik mis ofzo ( dit klinkt waarschijnlijk heel raar voor degene die wel een goede band met hun broertje hebben )
Rayyan heeft dus precies hetzelfde! Alleen de koorts is wel minder geworden/weg... Vandaag heeft hij de hele dag aan me gehangen en gehuild edit: Q dus oorontsteking. arm menneke! geef hem maar een dikke qnuffel!!
oh ik zag laatst zo'n grappige tekening ergens hier, in de lounge dacht ik... was een vraag van een meisje, zij konden niet op z'n hondjes vrijen, lukte niet op de een of andere manier, en toen ging iemand tekenen hoe ze het aan moesten pakken ik lag dubbel! edit: heb het topic terug gevonden http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/180990-intiem-vraagje-3.html