Geeft niet hoor Is gewoon de waarheid. In dat topic heb ik ook nog gereageerd, maar dat was op pagina 1 dus heb die tekening nooit voorbij zien komen. ga even spieken
Whahaha: geweldige tekening! Edit: niet dat jullie nu de indruk krijgen dat ik aan seks doe he, ik ben van Quinten keurig onbevlekt ontvangen zwanger geraakt. Op deze manier wil ik ook zwanger raken van de 2de .
nou meiden heb uit eindelijk fv maar snap er geen reet van whahahaha heb net wel bij iemand geholpen geloof bij miracle mar wat ik nou gedaan heb geen idee hihi
@Pupke, aaah arme Quinten. Hoop dat hij er gauw vanaf is. Het schijnt ook hoe ouder ze worden, hoe minder snel je merkt van een oorontsteking omdat ze meer tegen de pijn kunnen. *KNUF* voor Quinten! @Kaatje, anders ga je even langs Livera ofzo om t te laten passen? Zodra je de maat weet zeg je gewoon van ik kijk nog even verder en haal je ergens goedkoper een bh. Zo deed ik t ook altijd. @Kaatje, houd jou fam nou nooit op?! Hmm.. als jij er geen behoefte aan hebt dan heeft je broertje gewoon pech. Je hebt al genoeg op je bord gekregen en als Ferry wel wilt spreekt hij maar ergens buitenshuis af. Ik heb dus maar 2 goede bh's van het merk Sapph.. En nou was dus vorige week opeens 1 beugel helemaal doordemidden. Ben ik vanmiddag terug gegaan ermee naar Livera want heb em pas 1,5 maand ofzo. Mag ik een nieuwe komen uitzoeken volgende week! Ben ik echt erg blij mee, want die dingen kosten al gauw 30 euro de goedkoopste (ik had ze in de aanbieding) en zo bespaart t toch geld! Ik ga verder tv kijken, film op RTL 4! Fijne avond meiden! Morgen heb ik verjaardag van dochter van me vriendin en 's avonds voor me nagels. *zwaai*
@Kaatje: truste meid @Missy: jeeeeej, een nieuwe BH! Is inderdaad niet goed als 'ie na 1,5 maand al kapot is. @all: sweet dreams!
Jahooe, ik mag van Ferry nog even spieken bij jullie Missy, goede service dat je een nieuwe bh mag komen uitzoeken
@tweety: ik vond het ook even uitzoekwerk maar gewoon gaan rondkijken en overal op klikken dan kom je er vanzelf uit en anders heb je nog de help knop waar staat hoe het werkt. Veel plezier! Ik ga je meteen toevoegen.
Jippie, heb een mooie spijkerbroek en trui uit mogen zoeken bij HM van mijn mama! Heb em besteld en ze komen begin januari al binnen!! Ze hebben van HM die BIB collectie en deze x zaten er leuke dingen tussen. Heb dit gekozen: http://files.hm.com/media/products/805/DXL805_70761_73000_99_9999.jpg http://files.hm.com/media/products/805/DXL805_70744_55003_53_2846.jpg
Oooh zielig zeg!! Maar goed dat je naar de HA bent gegaan idd... Met die antibiotica zal het over een paar dagen wel over zijn. Anders was het er vast niet beter op geworden...
Welkom terug Hummelke! Heb je het leuk gehad? Leuke kleren Missy! Uhhh en de rest: pfff ik ben een zeef vandaag sorry... slaap lekker en tot morgen!! xxxx
@missy leuke kleren @yule ben niet op fv geweest zal zo ff gaan kijken robin heeft weer uit geslapen tot 7 uur jippie whoe nu al 3 dagen op rij. zal je zien dat ie morgen weer vroeg is whahahaha