klopt inderdad 123speen gaat iets sneller. Maar gio krijgt 4 scheppen nutriton extrain de fles. anders geeft hij erg teru. maar hij doet er met deze speen wel 15 tot 20 minuten over. want door nr 2 is hij een half uur bezig omdat het zo dik is.
word inderdaad ook een beetje simpel van al die programma's mijn mannetje zegt altijd: is er nu alweer iets met "stars" kunnen ze niets anders verzinnen? maar ik heb hem eigenlijk opstaan tijdens het kerstkaartschrijven en forummen en hoorde Brandi met 3 jongens zingen.... echt heeeeeeeel mooi! vind haar niet in een popgroep thuishoren maarja dat is dan weer mijn mening hahahaha sja rebecca... sinds bekend is dat zij in haar vrije tijd van leer houd (laten we het maar netjes omschrijven) gaan alle opmerkingen naar haar... goed of slecht maakt niet uit altijd zij pfffff ik vind haar dus echt GEEN popstar he...
wanneer krijgt een baby nutriton toegevoegd en hoe werkt het? klinkt misschien dom maar ik weet hier echt niets van. Jenna krijgt alleen Nutrilon scheppen en thats it
@Kaatje: knap dat je het dan toch nog volhoudt om te kolven. Ik wilde na 3 dagen al geen BV meer geven, maar wilde kolven. Ik had totaal geen productie (20cc per keer) dus ben er na paar dagen al mee gestopt. Geloofde het wel. Dus petje af. @Roshi: ik zag ze een keer voorbij komen in van die korte stukjes (dat je kon bellen). Zag er eigenlijk maar 2 popsterren tussenzitten. Een meisje en een knappere jongen. Verder allemaal te gewoontjes of echt niet kunnen zingen...
Sara heeft ook enkel Nutrilon. Volgens mij is Nutriton alleen op advies, dus bij veel teruggeven of zo. Maakt het wat dikker en zwaarder. O mijn nicht haar dochtertje kreeg het ook toen ze na 4 maanden nog niet wilde doorslapen en 2x per nacht kwam. Maar heeft niet geholpen...
heeft het dan wel zin om die ene fles te geven? op het CB vertelde ze (nadat ik mijn bv-drama-verhaal had verteld) dat het toch geen zin heeft als je niet meer dan de helft aan BV geef.
Roshi, ow is ze zo van het "leer" ? Dat had ik even gemist. Denk dat het voor Brandi ook vooral een opstap is, op straks solo te worden. nu even gebruik maken van de pers. Jannes, wordt er af en toe ook een beetje simpel van maar merk gewoon dat levi die ene fles goed kan gebruiken. sowieso qua trek maar als hij een dag geen bv heeft gehad heeft hij vaak meer krampjes als dat hij wel een flesje bv heeft gehad. Cb zei hier dat ze het erg goed vond dat ik die ene fles nog gaf omdat alles wat je geeft mee genomen is. Zo krijgt hij toch nog een beetje mijn anti stoffen Geer is aan het zingen Het was trouwens geen geintje. hij heeft woensdag avond echt foto's gemaakt op mijn werk voor zijn nieuwe promotie tour
nou als je Deon bedoeld dan hebben we dezelfde smaak hahahha wat een lekker ding is dat zeg **zwijmel** ahum Roshi valt met een smak terug op aarde en bedenkt zich dat haar eigen mannetje veeeel leuker is
Ik ga Sara haar laatste fles geven en dan lekker naar bed. Heb morgenochtend weekenddienst (zondag lekker uitslapen), dus na de fles lekker naar bed. Tot morgen!
ja ze staat op site's enzo ik word er echt een beetje moe van hoor, tijdens de zwangerschap maar nu ook spreek alles en iedereen elkaar tegen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Roshi, ja dat vind ik af en toe ook wel irri, maar ik zie het zo. CB is er om advies te geven maar je bent niet verplicht die op te volgen. volg vooral mijn eigen gevoel en als ik het dan echt niet meer weet vraag ik het gewoon aan jullie
@roshi nutriton is idd voor kindjes die bv spugen. je hoeft het dus normaal niet te gebruiken. ik vind brandi ook geen popstar maar ze kan echt zingen hihi. ach ja en rebecca ik vind dat ze wel kan zingen maar wordt niet goed van het gezeik zo nu kap ik erover hihi @elise ja dan snap ik dat je de 123 gebruikt anders zuigt ie zich blauw hihi
maar heb ook weinigs te vertellen Kate moesten we zelf wakker maken tegen 21u voor voeding. Dus nu hopen dat zij wel tot 5u doorslaapt hihi