September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    :D lol:D hier net sneeuwschuiver die ook nog eens ging pekelen :D Daar gaat onze ijsbaanvoor om te sleeën..

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @hummelke: ojeeeeee, het echte opvoeden... ja daar krijgen we nog wat mee te stellen.

@kaatje: ik had het dus gelezen! Maar dat had je al door... Ik vond het gezellig en leuk jullie weer eens te zien. Wat is Levi toch een lief ventje! Ik hoop dat ik niet te lang bleef op jullie (Roshi en jij) gezamenlijke afspraak...
    Sterkte vanmiddag.

@eva: hmmm vervelend zeg! Rust houden maar ook blijven bewegen maar vooral onbelast, anders krijg je een 'frozen shoulder' en dan ben je nog verder van huis. Geen idee waar PAS voor staat trouwens... klinkt fancy!

Farmville: is echt mega verslavend.... als je er nog niet aan begonnen bent hou dat dan vooral zo... haha!
    Wel leuk om vanmorgen al die farms te zien, stonden er supermooi bij met al die rijpe groentetjes.
    Weet iemand hoe je kippen bij een ander kunt voeren?

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    queen: jij hebt mij nog niet geaccepteerd op FV.... hoeft niet hoor maar voor het geval je het niet gezien had. Ik ben druk bezig mijn buurtjes uit te breiden!

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo volgens mij wordt Kyano wakker dus gaan wij even naar opa en oma :).

Hummelke ha ha dus Ilse weet wat zij wil!! Ik moet zeggen opvoeden is nu idd hard nodig maar af en toe vind ik het ook wel moeilijk. Kyano wil bijv steeds naar de dvd speler omdat hij ondertussen weet hoe Bumba opgezet wordt :D maar ik wil dat beperken tot 1x ’s ochtends kijken en 1x ’s avonds en de rest van de dag niet. Maar hij gaat dus wel 100x per dag naar de dvd speler en dan moet ik hem daar steeds weghalen. Pff en dan maar consequent blijven ;). Ik doe het wel hoor maar af en toe wel lastig.

Queen jammer geen sleebaan meer dus.

5. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Pupke: gelukkig slaat de ab aan, fijn!

@Wupje: hier is het ook al zo genieten van zo'n stappend mannetje door het huis :D

@Ingeltje: altijd fijn he even al je frustraties van je afschrijven. KNUF

@Hummelke: welcome back, fijn dat het zo geslaagd was.

@Queen: ??? sneeuw hier is nog niets te zien.

Teun heeft tot nu toe vandaag niet mee gespugt en het lijkt wel weer aardig te gaan met hem. Hij ligt nu even te slapen.
    Net de kerstboom afgebroken. Ben er vroeg bij maar na oud&nieuw hebben wij een druk weekend en maandag moet ik gewoon weer werken dus dit kwam gewoon het beste uit. Wel weer lekker het huisje weer opgeruimd en alles weer op zijn plek.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, nee hoor, Roshi ging vlak na jou weg en mijn deur staat altijd open hoor :)

Wij gaan Milou ophalen. tot vanmiddag

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier ook echt nog geen sneeuw!

@sannemart: fijn dat Teun weer wat opgeknapt lijkt!

@wupje: ja lastig he? Hier zijn de stoelen favoriet, om op te klimmen, op te gaan staan (en ik zeg dan 100x dat ze op haar billen moet zitten) en als ik het dan even niet zie, er dan af te vallen. Dan is het natuurlijk huilen geblazen... tja.
    Eerst hield ik haar van de stoelen af maar dat is echt geen doen. Ze mag er van mij wel op zitten maar niet op staan. Dat is gewoon de grens en dat weet ze nu wel. (hoop ik)
    Toch is volhouden wel iets wat werkt, het dooft dan toch langzaam uit. En zeggen hoe fijn je het vindt als hij/zij iets met rust laat. (bijvoorbeeld als Kyano niet aan de DVD speler komt als hij er naast zit)

8. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ik vind dat consequent blijven soms ook best moeilijk. Teun kan soms ook driftig/boos worden als iets niet mag. Dan laat hij zich echt huilend op de grond vallen ;) Maar ja, ik weet wat de gevolgen kunnen zijn als je niet consequent bent dus we houden maar vol... Een kind zonder manieren dat niet wil luisteren of onbeleefd is dat is pas erg.

9. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Yule, idd het goede gedrag belonen is heel belangrijk. Anders krijgt je kind alleen maar "nee mag niet" de hele dag te horen. Vind ik altijd zo zielig. Dat hadden onze buurjongens. In de zomer konden we dat altijd goed horen... die ouders waren alleen maar aan het mopperen en nee zeggen (en ook schreeuwen). Die kinderen deden dat dus ook alleen maar en als ze eens wat lief deden werd er niets van gezegd. Ja, negatieve aandacht is ook aandacht dus dan maar klieren. Wij zaten echt met kromme tenen dan in de tuin. Gelukkig zijn ze nu verhuisd en gescheiden.

10. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ Kaatje: sterkte met Milou ophalen.

11. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hier even spammen... een foto's van ons 3-tjes met kerst :D

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    sannesmart leuke foto.

yule niet opgevallen ga zo ff kijken
    edit, ik zie helemaal geen uitnodiging. Heb jou nu uitgenodig.
    Kijken of lukt ander nog keer mij doen ;)

kaatje sterkte.

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden

Kaatje, sterkte vanmiddag...

Eva: wat vervelend van je schouder. Een weekje vrij nemen lijkt me geen slecht idee want je belast toch al gauw te veel, zeker in jouw werk. Heb je ook ontstekingsremmers (bijv diclofenac) gekregen? Ik heb zelf eens een ontsteking in mijn schouder gehad (gelukkig niet de slijmbeurs maar een pees) en die hielpen mij enorm goed. En toch echt geen dingen tillen.

Yule: kippen eten geven?? Kan dat? Hoe? Ik heb een kippenschuur, kan het dan nog?

Oke, ik ben weg, krijg visite.

Groetjes
    Azeb

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kippen eten geven wist ook neit dat dat kon ;)
    weer wat geleerd vandaag als kan.

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @azeb: gisteren kreeg ik steeds de melding dat als je kippen van buren eten zou geven, je extra mystery eggs zou vinden, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe je kippen voert.

Heb net rendang opgezet (sucadelappen met boemboe en ui) en rode kool geschaafd. Mijn arm zegt nu: "Waarom heb je geen keukenmachine...?"
    Wordt vanavond smullen!

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Klinkt goed, hoe laat gaan we eten ;)?

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het is idd erg verslavend snap er nog niet veel van maar het is leuk hihi. en kippen voeren weet niet eens dat je die moet voeren hihi.

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik kan niet op het andere forum komen, jullie wel :(

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Meiden, Truus breekt even in hoor!

Missy belde net dat haar laptop bij de computerzaak is gebracht, hij word weer helemaal geinstalleerd zodat ie weer supersnel loopt! Na de jaarwisseling heeft ze hem terug, misschien zaterdag en anders na het weekend.

Via deze weg dus;

Iedereen een fijne jaarwisseling!

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Nee, het lukt mij ook niet. Een half uurtje geleden nog wel trouwens.

Deel Deze Pagina