Thanks Truus! @Kaatje: ben je al terug met Milou*? Ik heb me nu toch een wondercrempje gevonden voor mijn schuurpapier handjes: dream cream van Lush! Echt lekker spul (mag ook wel voor die prijs trouwens).
@ Yule: kippen voeren????? PAS....de 's' stond voor shoulder...dus het was een Engelse afkorting Fancy ben ik hè???? @ Azeb: HA wilde diclofenac geven maar ik heb daar een naar gevoel bij aangezien mijn moeder ooit in een heftige shock is beland door het gebruik van diclofenac. Ik weet dat dat los staat van wat diclofenac voor mij doet, maar HA had er begrip voor en heeft nu naproxen voorgeschreven, is dat ook ontstekingsremmend Vandaag mijn ogen laten testen omdat ik vermoedde dat ze een stuk slechter zijn geworden...mijn gevoel klopte: links was: -1,5 en is nu -1,75 rechts was: -0,5 en is nu -1,5 Ook een leuke bril gezien....denk ook nog na over lenzen maar die zijn een stuk duurder op lange termijn....dus ik denk dat ik voor de bril ga en een pakketje daglenzen erbij neem, zodat ik voor sommige gelegenheden/dagen mijn lenzen kan gebruiken. Moet nog even uitzoeken wat die kosten..... Verder nu bij mijn ouders, mijn moeder is jarig. Aimar slaapt al lekker 1,5 uur mét het licht aan 8) Ik heb voor hem nog een spijkerbroekje erbij gekocht (was soms echt te laat met wassen....dus wel lekker nog een broekje erbij) voor maar 7 euro bij de Wibra! Ik hoop alleen dat 'ie niet te groot is, heb maat 80 gekocht...
ohh haha , drukte iets te vlug op reactie verzenden :-$ Heb vanmorgen de DA gebeld om de afspraak te maken om langs te komen.. Dit hoefde echter niet ! Ik schrok wel even maar de DA Ass. zei dat ze nog met hem bezig waren. Hij heeft , zoals al eerder gezegd , geen suikerziekte maar hij krijgt wel bepaald prikken. Daar reageerd hij goed op ! Hij knapt er zelfs een beetje van op ! Ook word hij steeds vrolijker en meer alerter. Ondanks dat is alles wel nog onzeker maar hij gaat wel vooruit ! We moeten wel nog steeds in ons achterhoofd houden dat het nog mis kan lopen. Hij mag deze week nog niet naar huis , ik mag zaterdag even bellen om te kijken hoe het dan gaat en daarna maandag weer bellen. Als het goed blijft gaan mag ie misschien volgende week weer naar huis. Hij krijgt dan wel med. mee en ik moet hem waarschijnlijk injecties geven ( oei oei daar kom ik met mijn naaldenfobie ) maar zolang als ie er op vooruit gaat is dat alleen maar goed Ga ik toch nog een beetje goed het nieuwejaar in morgen
@miracle: oooh dat klinkt goed! Betere berichten dan eerst! @eva: hmmm, brillen en lenzen zijn zo duur! Echt stom vind ik dat. Het lijkt me toch levensbehoefte nummer 1 om goed te zien of niet? Echt belachelijk dat het uit het verzekeringspakket gehaald is. Ik heb acuvue lenzen die je elke 2 weken moet vervangen, kost per maand 35 euro. (zijn goede siliconenlenzen, wel met cilindercorrectie)
Yule: Ja he Ben ook weer ff helemaal vrolijk , al mag ik natuurlijk nog niet te hard juichen... NOg gecondoleerd met je Opa..
Vanmiddag Milou opgehaald Bij binnenkomst werd verteld dat er ruim een theelepeltje qua as over was. Hebben toen ipv een urn iets anders besteld. Het wordt gemaakt in een glasblazerij. Ze maken van glas een rood/paars achtige bloem. Hierop strooien ze een beetje as. Vervolgens wordt er een grote massieve glazen bal overheen geblazen. Dan krijg je echt een heel mooi effect met ook luchtbelletjes. We nemen er ook een spotje bij, hierdoor wordt hij heel mooi verlicht ( hebben voorbeeld gezien ) dus hoef je ook geen kaarsje meer aan te zetten. Duurt helaas wel 6 tot 7 weken. We hebben gekozen voor die links onder. De flora Uiteindelijk bleek er ruim een opscheplepel aan as te zijn. Hebben de rest mee naar huis genomen en daar moeten we nog even iets voor verzinnen
Pupke, mmm misschien dan ook eens naar lush toe, hier ook altijd van die droge handen! Miracle, fijn het goede nieuws van de DA! Truus, dank je wel! Eva, oef je ogen zijn idd achteruit gegaan Yule, gecondoleerd met je opa, dat heb ik dus gemist... Vanmiddag even goed voor Ilse geshopt bij de zeeman. Daar is flinke uitverkoop, voor 25 euro een hele stapel. Leuke shirts voor 1 euro of 1.50. Kan ik echt niet laten liggen...en ze had het ook nodig. Shirts in maat 80 worden langzamerhand te klein. Trouwens nog even een vraagje. Iemand een tip om goed en goedkoop een online album te maken en afdrukken? En is dat veel duurder dan printen en zelf inplakken?
Eva, gefeliciteerd met je moeder. Miracle, gelukkig wat betere berichten vanaf jou kant. Heb mezelf trouwens nog even verwend met een nieuwe handtas en een sexy lingerie setje. Nu nog hopen dat het past.
Hier ook uitverkoop bij de zeeman. Heb gister een shirtje voor levi gekocht. 2 euro. geen geld dus. Maar vond dat ze heel veel meisjeskleding hadden en voor de verandering heel weinig meisjeskleding. Ik bestel mijn fotoalbums op foto.com