September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

Voel me even erg onzeker. :( Ging net naar de wc en zag dat ik bloedverlies heb... Niet veel maar toch. Het was roze slijm waar duidelijk ook wat oud bloed in zat. En heb ook een beetje buikpijn, maar dat lijkt meer een soort van spierpijn, geen krampen ofzo. Maar voel me gewoon zooo onzeker nu, ben echt bang dat het alweer mis gaat... :(

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje zier er echt mooi uit.

cossy morgen vk bellen? benje zelf geruster erop misschien.

jekkia, ja bedankt voor kaartje ik stond dit jaar niet op lijstje maar kreeg wel een mooie kaart van jou. Fijne jaarwisseling.

Welterusten tot morgen

3. 4days

4days Niet meer actief

Heb toenstraks al de vk gebeld. Ze zei dat het er ook dik in zit dat het gewoon een gesprongen adertje is. Maarja zij kan natuurlijk ook geen enkele garantie geven, in feite kan het alle kanten op.

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

Ik kom ook weer ff langs! Hier gaat alles goed. Iedereen begint weer langzaam van de verkoudheid op te knappen.
    Ik moet deze week vijf dagen werken, vandaar mijn afwezigheid hier...

@Cossy, oh meis dat is schrikken. Hopelijk niks ernstigs! knuff!

@Kaatje, wat een ontzettend mooie bol om Milou* zo dicht bij jullie te hebben.

Morgen heb ik avonddienst tot 22 uur, dus zal hier dan ook niet meer komen. Allemaal een hele fijne jaarwisseling!

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen.

Effe snel voor Tweety: er staan leuk Elmo/koekiemonster shirts in de H&M gids!!!!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    whahahahaha (rent naar de keuken en vist het blad uit de papier bak ;))

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @cossy: hoe is het nu? heb je vannacht/vanochtend nog gebloed? had je geen sex gehad toevallig?

8. 4days

4days Niet meer actief

Nee geen sex gehad en ook geen andere inspanningen ofzo, had alleen al meer dan een dag buikpijn en toen bloedverlies. Maar de buikpijn (die meer op spierpijn leek dan krampen) is inmiddels weer weg, en ik zag net nog een heeel klein beetje bloed maar dat zag er meer uit alsof het nog van gisteravond was. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat een vaatje is gesprongen dor de groei van de bm ofzo. :)

9. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Cossy, fijn dat het niet doorzet, gaat vast goed hoor!

Steen, werk ze!

Hier goede nacht gehad. Vandaag spapa op bezoek en nog wat hapjes maken voor vanavond.

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen allemaal,

Beetje druk geweest :(
    Ook niet echt bijgelezen, dus als ik niet reageer, is het geen gebrek aan belangstelling hoor.

Jill loopt nu rondjes door de kamer, zo geinig.
    Ze is dinsdag met Freesiaman naar het CB geweest voor de BMR prikken. Allemaal goed gegaan. Ze is nu 80 cm en 9650 gram.
    Slapen is halen en brengen hier. Dinsdagavond wilde ze voor 23 uur echt niet slapen :$ :( Maar gisteren ging ze zonder problemen gewoon om 20 uur na het badje. Ze is ook enorm wisselend in haar humeur, heel vermoeiend. Aankleedkussen is drama, gek worden we ervan. Maar goed.
    Hetisunfashetisunfasehetisunfase :D

Blijkt dat we vanavond met zijn drietjes zijn met oud en nieuw. Vrienden hebben afgezegd. Niet erg hoor, maar toch wel een beetje jammer. Freesiaman heeft de Wii mee van zijn werk, dus we komen de avond wel door ;)
    Wat gaan jullie doen?

11. 4days

4days Niet meer actief

Wij blijven ook met zijn 3tjes! Nouja, Vince ligt tegen die tijd al in bed! Wij gaan gourmetten en fonduen. (ja, luc wilde per se fonduen, ik per se gourmetten, dus nu wordt het beide... :D ) We hebben ook een oudejaarslot en ik heb Luc voor kerst een wii egeven, dus wij krijgen de avond wel om. :D

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @cossy gelukkig dat je geen bloedverlies hebt gehad verder

wij hebben een huis vol heb er op het moment niet zo zin in aangezien robin om 1 uur en om 2 uur wakker werd en omhalf 5 dacht rene dat het al ochtend was gaap. hubbie had heel last van zijn nek dus die was er al uit rene bij me in bed genomen en om half 7 kwam robin weer. dus ben best brak.

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen,

cossy mooi dat je geen bloesverlies meer hebt gehad.

hier geen plannen alleen even boodschaspjes doen voor kyani.
    en dan straks opa lopend ophalen van zijn werk.

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Cossy: oei, dat is schrikken hè! Ik hoop dat het gewoon een adertje was. Klinkt in ieder geval goed dat de pijn weg is en het bloeden zo goed als gestopt.

Vanavond: wij blijven ook met ons 3-tjes thuis, ik geef niet zoveel om oud&nieuw. We duiken dus lekker op de bank met toastjes, oliebollen en bubbeltjeswijn en dan komen we de avond prima door denk ik. Morgen gaan we even naar mijn schoonouders en ouders.

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Wij ook met z'n drietjes. Ook hier hebben vrienden afgezegd, maar ik vind het niet eens zo erg.

Ooooh ik wil ook een Wii.

Maar hubbie zegt telkens: ach je speelt er een paar keer mee en dan doe je er niets meer mee :x is dat zo?

Anders geef ik hem lekker een Wii voor zijn verjaardag *evil smiley*

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o lekker oliebolletjes aan het maken hmmm alleen stinkt het altijd zo :(

odie (de hond) loopt heel te tijd heen en weer piepen enz is zo bang van het vuurwerk. heb pilletjes maar die lijken niets te doen.

17. mooi, heb het ooit bij iemand gezien en ik vind het echt een super idee

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. gelukkig ik schrok al
    klinkt gerustellend

blijf lekker zitten beebje!!!

19. goedemorgen:

zeeman: hier hadden ze niets leuks in julia haar maat jammer

oud&nieuw: zouders, mijn vader en wat vrienden komen, hele huis vol dus.
    allemaal nemen ze hapjes enz mee dus komt goed
    morgen naar oma van rik en dan naar mijn oma om uitgebreid te eten, lekker!

ego:
    hier een rotnacht gehad
    ik kan wel janken
    julie heeft 3 uur gehuild van de buikpijn
    ik dacht echt dat het over was.
    nu blijkt ze 2 lepeltjes tomatensoep van cup-a-soup gehad te hebben en dat is het enige wat het eigenlijk kan zijn
    had zo gehoopt dat ze er overheen was
    ze heeft zelfs gewoon haar druppeltje gehad voor haar buikpijn dus ik snap er niks van

vraag:
    kan iemand opnemen van tv en die dat dan ook vanavond voor mij wil doen??? op dvd kan zetten en even opsturen?? betaal er wel voor hoor als het moet!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    Heerlijk tot 09.30 geslapen met zijn allen
    Helaas lingerie setje gaat terug. allemaal te klein

Cossy, knuff meis. hoop dat het allemaal vals alarm is
    de buikpijn kan ook van de stress komen

oud en nieuw Zijn ook met zijn 3tjes thuis. Gaan Guido Weijers ( schrijf je dat zo ) kijken

Pisum, wij hebben hier een playstation 2 maar idd je speelt er een paar keer mee en dan verdwijnt hij in de kast ( hier iig )

Deel Deze Pagina