@Qeen: sorry ik heb nooit helemaal meegekregen hoe dat toen is verlopen met je ex. Wat ik begrijp maakt hij geen deel uit van Kyani haar leven. Maar weten zijn ouders ook dat ze een kleindochter hebben en willen ze die dan niet graag zien?
Kaatje, klinkt goed en is niet duur idd voor 25 euro! Hier vanavond oud en nieuw bij de buren. Ilse werd vorig jaar wel wakker van het geknal en slaapt deze dagen erg licht. Maar ze kan dus lekker in haar eigen bedje slapen en als ze wakker wordt halen we haar wel even op! Zo ga nu even hapjes maken.
Even gauw vanuit mijn ouders huis: **** Voor iedereen een knallend, gezond & vooral gelukkig 2010 gewenst!! **** Mijn laptop is hopelijk dinsdag klaar, dus dan kom ik weer meekletsen. Al zullen jullie me toch niet missen.
Ja hoor, dat mag. Je moet je dan wél vantevoren realiseren dat je de echte Robbie na mijn optreden waarschijnlijk niks meer vindt. Ik ben namelijk veel leuker weet je... Ik moet alleen nog wat oefenen op mijn act waarbij ik mijn kleren, vel en organen uittrek. De laatste keer ging dat niet zo voorspoedig
@kaatje lekker geshopt dus voor 25 euro en noppies kan idd heel duur zijn! en je moeder het blijft een raar mens nou julia slaapt al weer rik zit te playstationnen :S en ik dus even me-time op de pc heb nog niet echt zin in vanavond dus ff relaxen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Na 3 dagen bloedvrij ben ik weer bloed aan het verliezen Is dat normaal? Een week bloedverlies. dan een bloedprop, dan 3 dagen bloed vrij, bloed, bloedvrij en weer bloed. :x
Ik kom jullie even allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen en een geweldig, mooi, liefdevol 2010 Lieve Kaatje voor jou een dikke knuffel, ik kom hier niet zo heel vaak maar denk veel aan jullie... liefs Nikky
@kaatje geen idee over dat bloeden en super mooie jas en handschoenen en muts xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
he he julia lijkt eindelijk wakker te worden zo iets eten en dan kan het feestje beginnen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Kaatje: ik weet wel dat ik na mijn bevalling ook op en af bloedingen had. Soms een paar dagen niks en dan kwam er weer van alles naar buiten. Leuke foto's en mooie kleedjes gekocht hoor!