Zo rebecca in de gevarenzone, moest er een keer van komen met al die comotie rondom haar Parr, idd verslavend he psp haha
kaatje> ik vind het echt onwijs knap van je dat je voor 1 flesje zoveel moeite doet om te kolven, tweeety> ow oke ik hoef me dus niet druk te maken dat ik iets niet geef wat wel zou moeten hihi Rebecca in de gevarenzone.... zal ze dan EINDELIJK worden gescipt? ik vind haar echt wel goed zingen hoor maar totaal geen popstar sorry
nou ik ga die kaarten maar eens afschrijven hihi en daarna mijn bedje in. Fijne avond allemaal nog en ik hoop voor iedereen een fijne nacht.
Nu heb ik kippenvel. zit op hart van nederland die afscheidsdienst van familie cuppen te kijken ( die familie die om het leven is gekomen met dat auto ongeluk ) Roshi, weltrusten
erg he pff het zou je gebeuren een heel gezin overleden. en dan die baby jayden ik kan daar niet bij met me hoofd je kindje verkopen. ik ga ook me bedje opzoeken vanacht nog wl een keer eruit
@roshi en jannes. leuke jongen he om te zien deon. hij is ook heel aardig. is namelijk een vriendje van ons. hij weet wel dat hij knap is hoor. heeft ook 2 liedes op onze bruiloft gezongen. hij kan alleen veel beter zingen dan hij hier heeft laten horen. alleen de groepszong vond ik redelijk. wij vinden het erg grappig dat joling, maurice en patricia lopen te soppen op hun stoel. @tweety gio had net korreltjes poep dus we mogen van nuticia´s voedings deskundige 20 ml water extra geven. dus we zijn weer naar de avent speen2 over, want nu spoot het echt ui de 123 speen op standje 1.
Deon: Ieder zijn smaak maar zo lekker vind ik hem niet Elise, vind idd dat het geluid in de studio en op tv heel anders klinkt. ben bij de finale geweest van Idols tussen Jim en Jamai en geluid was echt 10x beter daar dan als dat je het op tv hoort
@kaatje mijn smaak is het ook niet hoor. maar snap wel dat menig 14 jarig meisje z´n poster zou hebben. haha ik heb zowiezo altijd het gevoel dat het geluid harder staat dan de stemen. moet af en toe goed focussen om het goed te horen.
Ja idd. je kan heel slecht de tekst verstaan. is trouwens ook heel leuk om te zien hoe de sfeer daar is als..naast alles wat je niet op tv ziet. Zo stonden de presentatoren toen te dansen terwijl Jim of Jamai aan het zingen was. Jerney Kaagman kan lachen als de camera's uitstaan
ja dat geloof ik. joling is ook aardig en leuk. heb een keer mee gedaan aan een van z´n clip opnames samen met de tramps disco inferno! was erg leuk om mee te maken. dit via onze dansschool.
Gaaf ! Vind Geer helemaal geweldig.. lig altijd helemaal in een deuk om hem.. gewoon om die droge humor.. er gaat hier dan ook regelmatig het zinnetje "ik heb er de kracht niet meer voor" door het huis heen
en als je net 25 bent geworden? Jaaaaaaaaa Geer is leuk! nou de kaartjes zijn geschreven hoor, het was even puzzelen wie er een fotokaart kreeg en wie niet maar ik ben eruit hihi nu ECHT weltrusten allemaal!
maar wel alleen van Deon hoor hoef die andere er niet bij hihi ik zie het al helemaal voor me als mijn mannetje dan de slaapkamer inkomt nou nu ga ik echt echt echt doeidoeidoeidoeidoeidoei
Hey Levi wordt wakker. ga dus maar een voeding geven en mijn bed in. zie Ferry vanzelf wel verschijnen... als hij maar voorzichtig doet. Bij zijn broer wordt er meestal wel een biertje gedronken en hij is met de auto :-? weltrusten meiden