September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    gellukig nieuwjaar!

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    gelukkig nieuwjaar lieffies van me xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Jullie zijn allemaal lief!!!

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    ik wens al mijn digidinnetjes een super 2010! Anna slaapt door het vuurwerk heen. Sophie werd wakker heeft 1 minuutje buiten gekeken maar rilde van de kou.Daarna nog half uurtje voor het keukenraam gekeken waar ze telkens het vuurwerk kusjes gaf tegen het raam. En nu ligt ze net op bed. Wij gaan ook zo lekker naar bed.

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    stoer zeg! en die jas is echt mooi! :)

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    hang er vanaf waar je de lenzen koopt. ik ga naar Hans Anders en ben iets van 60 euro per half jaar kwijt. en dan heb ik ook nog een cilinder in mijn linker oog. ik vind dat bedrag wel meevallen (maandlenzen).

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Een gelukkig 2010 allemaal!!!!
    Waarin al jullie wensen uit mogen komen!

En ik hoop dat we nog lang met elkaar blijven schrijven, ik vind jullie lief!

R heeft overal door heen geslapen. Was ik erg blij om. Het leek soms net oorlog hier :$ Alleen werd hij dus wel gewoon om 6.30 wakker dus ik ben nu lekker brak ;)

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @alle lieve mama's: ik wens jullie een heel gelukkig, gezond en geweldig 2010 toe!

Quinten sliep gelukkig ook door al het vuurwerk heen...

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen in het verse jaar 2010!
    Hier ook beetje brak en hoofdpijn van de goedkope champagne 8)
    Jill sliep wonderlijk genoeg door het enorme geweld heen. Werd alleen om 1 uur toen alles weer stil was eventjes wakker. En om 3.15 uur en ging niet meer slapen ;) Na een half uur maar tussenin genomen, dus wij zijn het nieuwe jaar knus ingegaan :)

Later vanmiddag gaan we even langs mijn ouders. Jill krijgt nieuwjaars'pree'. Dat is Zeeuws :D Zakgeld is dat. Hopelijk is omi daar ook, anders wil ik haar ook even gelukkig nieuwjaar gaan wensen.
    Iedereen een fijne dag!

10. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Femke heeft ook overal doorheen geslapen, terwijl het hier toch enorm knalde. Ze was om half 2 even wakker, dus toen heeft hubbie nog twee vuurpijlen in de tuin afgestoken zodat wij boven uit het raam konden kijken, maar ze was nog zo appelig, hihi. Verder heerlijk geslapen!
    Ik heb vannacht nachtdienst, en mannetje is werken, dus Femke en ik zitten heerlijk in de pyama. vandaag komen hier wel kinderen langs om gelukkig nieuwjaar te wensen (en snoep op te halen....)

Fijne dag allemaal!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge. Gingen om 01.45 naar bed en werden om 09.15 wakker.
    Iedereen nog heel ?

Pisum,mocht je nog een nieuwe winterjas nodig hebben, hier op dorp zijn merk jasjes voor 60% korting. Jasje van levi was 27.50 en daar ging dan nog die 60% af

12. 4days

4days Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar!!! :D

Vince heeft er gewoon doorheen geslapen. Ben even na 12 nog gaan kijken of hij misschien maar licht sliep, zodat hij nog het vuurwerk kon zien. Maar hij sliep echt muurvast. Dus heb hem lekker laten liggen. ;)

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Een heel gelukkig Nieuw Jaar met heel veel gezondheid, plezier, geluk, en liefde!!!!

Wij hebben het bij vrienden gevierd, echt ouderwets feestje met draaitafels en veel drank en low profile gezelligheid. Het was in hun nieuwe huis wat ze helemaal aan het verbouwen zijn, beneden was nog niet klaar dus iedereen jas aan binnen, en boven was het wel klaar, daar sliepen de kindjes (3). Het was supergezellig en ik was voor de verandering eens niet de bob...!
    Raven sliep niet door het vuurwerk heen maar ze staken ook recht voor de deur een 100.000 knaller af dus toen heb ik haar maar eruit gehaald. Ze heeft even ooooooh en aaaaaaah naar het vuurwerk gedaan en daarna had ze even wat moeite weer in slaap te vallen maar ging toch eigenlijk heel goed.
    Nu ben ik er sinds 9 uur uit (fijn uitgeslapen, althans, een beetje) en J. ligt nog op 1 oor (as usual).
    Wij gaan vandaag niks doen, misschien naar mijn schoonouders maar dat weet ik nog niet.

Een hele fijne dag!!!

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen allemaal op dag 1 van het nieuwe jaar!

Wij waren om 2:30 thuis en ik ben als een blok in slaap gevallen (nadat mijn pijnstiller werkte.....) Aimar is bij opa en oma blijven slapen dus we konden lekker uitslapen. Om 10:00 waren we wakker en hebben we het jaar met romantiek ingeluid ;)
    Daarna lekker onder de douche en ik ben begonnen met het uitruimen van mijn kledingkast. Zwangerschapskleding allemaal eruit en in een tas op zolder gelegd. En werkelijk heel veel oude, nutteloze, totaal niet meer in de mode zijn kleding eruit gegooid. Niet normaal, ik had gewoon truitjes liggen die ik op mijn 16e gekocht had :$ Nu wanneer de portemonnee het toelaat, wat nieuwe leuke kleren gaan kopen.

Over een uurtje gaan we Aimar ophalen. Ik heb zin om iets leuks te gaan doen, maar zou niet weten wat....en bovendien moeten we hier in huis ook nodig wat doen....:(;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Doen vandaag ook niet veel.
    Hebben net een half uur gewandeld, gaan zo eten en daarna stoffen, stofzuigen en de was opvouwen.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gisteravond laat onze oude kinderwagen voor 50 euro op marktplaats gezet en nu een mailtje van iemand die interesse heeft. dus die komt het weekend even kijken

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    :) HAPPY NEW YEAR HAPPY NEW YEAR!! :)

Dat het voor iedereen een mooi, gezond en gelukkig jaar mag zijn!
    Wij hebben het gezellig gehad en Kyano heeft ook door alles heen geslapen. Samen met vrienden vuurwerk afgestoken maar ook vuurwerk gekeken, was echt genoeg te zien. Is wel eens anders geweest voorgaande jaren. Om 2.30 lagen we in bed en helaas om 6.45 weer eruit voor Kyano. We hadden afgesproken om er allebei uit te gaan aangezien dat het eerlijkste was. Dus nu ook een beetje brak, vanavond maar lekker op tijd naar bed.

Kaatje balen zeg dat bloedverlies steeds. Super leuke foto’s van de 3 dreumesjes!
    Wow jij had de eer het eerste berichtje van 2010!

Eva heerlijk een romantisch begin van 2010!

Leuk dat een aantal kindjes nog naar het vuurwerk hebben gekeken. Aangezien Kyano echt diep sliep heb ik hem maar lekker laten liggen. Misschien volgend jaar.

Straks naar smoeder en dan vanmiddag even kijken of mijn ouders hierheen komen of wij daar naar toe. Pff nog aardig wat op de planning ;) Eerst maar eens effe douchen 8)

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Vraagje: is het bij jullie kleintjes ook ineens zo snel gegaan met tanden/kiezen? Aimar heeft in de maand december 4 kiezen gekregen en gisteren waren de punten van zijn 2 bovenhoektanden allebei door :$...dat verklaart misschien ook wel het slechtere slapen....

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Eva ja bij Kyano gaat het echt super hard met de tanden. Hij heeft boven en beneden nu al 8 tanden op een rij :$

Het begint hier nu trouwens te sneeuwen.....

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hoi allemaal

kaatje lekker de wagen verkocht!

eva, lekker hoor zo nieuwe jaar in gaan ik moet ook nog kledingkast uitzoeken van mijn eigen.
    Tandjes, ging bij kyani ook ineens erg snel zo 4 kiezen erbij en een voortandje :D

Kyani is gisteren na krijsend wakker wordene nit mee rgaan slapen dus tot kwart voor 1! OPgeweest me tmij en opa.
    Dus heeft ze vuurwerk gekeken. Bij het raam vond ze heel mooi maar net als gisteren avond de knallen niet :D.

Vandaag blijven we lekker thuis :D Net visite gehad vanmijn vaders zus en man. Erg gezellig kyaniheeft hun 2uur zoet gehouden :D

Deel Deze Pagina