September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zooo.. alles aan de kant :D heerlijk!
    Straks nog even schappies doen.. en dan even lekker op visite!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames! Nadat Kate wakker was geworden van kralende deur heb ik haar geveod en weer in bed gestopt en zij kwam om 6.30 weer, dus 5u tussen voeding. En toen weer om 9.30.
    Ik heb mijn kolf en 2 flessen gestoomd en koelele. in vriezer. Vind het wel spannend hoor! Moet wel ff kijken waar ik bij het bowling ga kolven :rolleyes: Moet waarschijnlijk op de wc :rolleyes: Is dat wel goed?
    Ene kant wil ik thuis blijven maar ik moet een keer van huis voordati k met werk begin dus push ik mijzelf hierin :) Maar het zal wel erg gezellig zijn!

@kaatje ik was idd druk met psp bezig. Met de andere forum beginnerlessen voor X2. Hun leggen dat wel anders uit dan op de 1e forum :rolleyes: dus vaak moet ik opnieuw beginnen :) maar goed zo leer je het best hé?!

@ingeltje was personeelsavond leuk?
    Er zijn idd een paar mensen niet aanwezig de laatste tijd... mssn te druk of wij beppen teveel om het bij te houden? :) Mis ze wel hoor! Hopelijk maken ze het allemaal wel goed!
    en thxxx! :D *knuffs

@Cossy :D :D thxx voor de kaart :D *knuff

@jolanda hihi

@lindaa thxxx :D ook gefeliciteerd met de 3 maanden :D en beterschap meis! doe maar een lekkere sjaaltje om de keel aangezien voetjes warmen ook niet gaat ;)
    veel plezier straks op visite :)

@eva1983 mijn man snapt het ook afentoe niet wat de haast is :rolleyes:

@funnyme ja idd ze zijn met lengte snel gegroeid dus zullen ze nu de komende weken waarschijnlijk in gewicht aankomen. Je kunt wel proberen of ze nog een fles willen maar zo niet dan houdt het ook op.. Je kunt niks forceren :rolleyes: hoe wou de cb dat dan doen? :(

@elise thxxx!

@pupke dat is wel fijn want dan kun je je dag een beetje plannen!

Zo ga nu Paul uitleggen hoe hij de blokjes moet ontdooien, hoeveel en opwarmen etc...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.
    Ferry is veilig thuis gekomen. Levi kwam om 00.30 / 04.15 en 07.30

Parr gefeliciteerd met jullie jubileum

Ingeltje, ik dacht 12 weken.. nou ja dan wordt hij dinsdag 12 weken
    was het gezellig?

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier weer een prima nacht gehad, Femke kwam om half 7 en half 11, papa en mama hebben dus ook heerlijk uitgeslapen!

Mannetje heeft avonddienst vandaag, dus vanavond ga ik gezellig bij een vriendin op visite.

Wat hebben jullie het hier gisteren nog druk gehad ;)

@Kaatje, gelukkig is Ferry weer heel thuis gekomen!

@Parr, fijne dag!

@Lindaa, oh nee niet weer ziek worden he....succes!

@Funnyme, Femke was deze keer ook met haar lengte veel meer gegroeid dan met haar gewicht, trekt ze wel weer bij...succes!

@Pupke, fijn dat jullie een leuke avond gehad hebben!

@Eva, fijne dag!

@Cossy, mooie kaart!

Fijne dag allemaal, tot later!

5. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    hie ris gio nog steeds wakker na de 10 uur fles. ik ben schappies wezen doen en chris is met de kleine aan de gang gegaan. ik kwam thuis en hij zei we hbben zo´n lol gehad. hij is nu aan het douche met de kleine in de wipstoel en ik zit beneden. zo weet hij ook dat hij het zelf kan als ik er niet ben.

wij gaan zo weg tot laters

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Even heel snel mijn neus laten zien met slapende Jill op mijn armen :)
    Stelletje kletskousen! Kan het nu officieel niet bijhouden :(

En we kijgen het hele weekend kraamvisite die van ver komen en dus mee-eten allebei de dagen.
    Ga zo een chocoladetart bakken, amerikaans recept, mmm...
    Vanaaf maak ik vis in bladerdeeg en morgen tortelinnisoep. Pff, gisteren voor het eerst met Jill 's avonds met de auto de grote boodschappen gedaan. Gelukkig sliep ze de hele tijd in de maxi-cosi. Zonet hebben de snel snel de foto's gemaakt voor de kerstkaart. Volgens mij worden ze gaaf!
    Ik hou van simpel, dus het wordt een zwartwitplaatje van een blote Jill met engelenvleugeltjes op een lamsvelletje tegen een donkere achtergrond. Wat grappig was, Jill pieste en kotste lekker op het lamsvel hahaha.

Nu snel aankleden en de keuken in!

Fijn weekend allemaal!

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Freesia, gezellig weekend! Succes in de keuken.

Elise, fijn is dat he als papa ook lekker voor de kleine zorgt. Hier gaat dat gelukkig ook zo, mijn man is echt dol op Femke, en Femke ook op hem, zo leuk om te zien!

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi Meiden,

Mike hoeft waarschijnlijk geen 24 uurs meting te doen. Vandaag gaan ze aankijken hoe het gaat met Nutrilon AR en het verhogen van zijn bedje. Waarschijnlijk is er geen medicatie nodig en mag Mike morgen weer lekker naar huis!

Groetjes Roxanne

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @TruusdeMier: fijn dat je ons op de hoogte houdt! Ik hoop dat het goed gaat met de AR voeding en dat medicatie inderdaad niet nodig is.

10. ProudMum

Het ligt echt aan de komende nacht Pupke...

Ik ga weer er van tussen, Joey wil mama-aandacht!

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    De duimen draaien voor Missyzuilen en de kleine Mike! Dikke knuffel!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook. hoop dat mike vandaag naar huis mag.

Ik wil vandaag van alles in huis doen en ook nog boodschappen maar Ferry is aan het klussen buiten, Levi wil aandacht en ik heb weer giga last van mijn baarmoeder :-? schiet natuurlijk niet op zo :)

13. ProudMum

Kaatje, nee vandaag echt nog niet.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi ligt weer ff op bed. had vanmiddag maar 1 uurtje geslapen dus heb hem nog even terug gelegd. probleem is dat hij achter slaapt en dat Ferry en de buurman daar nu het tuinkastje tegen een muur aan het schroeven/timmeren zijn.. :rolleyes:

Edit: na de laatste keer boren werd Levi helemaal over de zeik wakker. schrok zich natuurlijk een hoedje. heb hem nu gekalmeerd en in zijn slaapzak op ons bed gelegd ( wij slapen voor ) en ligt nu lekker te slapen. Hij kan zich nog niet omrollen dus nu kan dit nog even.

15. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Hier ok duimen voor mike, dat hij naar huis mag!

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

:evil: waarom zit er aan de zijkant van de muis een knopje, waarmee je naar de vorige pagina gaat :evil: Nu ben ik weer alles kwijt wat ik had getypt en wou posten...
    Vaak doe ik het in het kladblok, maar dacht nu ff zo te antwoorden.. pfff

Maar ik moet Yarah fles geven nu (zit al 5 uur tussen :( ), dus kom later terug.

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    @Funnyme: als je meiden niet meer willen drinken, dan doen ze dat toch niet. Ook al wil het CB dat heel graag. Ben het met je eens dat ze niet veel in gewicht kunnen groeien als de lengte zo hard gaat.
    @Elise: is echt fijn om zeker te weten dat ze het zelf ook kunnen. Vond de eerste keer dat Ramon alleen met Demi was ook wel eng hoor. Terwijl ik heel goed weet dat hij goed voor haar kan zorgen.
    Hoop dat kleine Mike morgen weer naar huis mag!

Demi meldt zich op eens weer elke nacht twee keer voor een voeding. Las dat het bij het 12 weken sprongetje kan horen. Het rare is dat Demi 2 weken te vroeg was, maar haar sprongetjes komen wel normaal en niet twee weken later. Misschien hebben ze de uitgerekende datum toch fout gehad. Ik en mn mannetje hebben altijd gedacht dat ik al langer zwanger was dan de echo aangaf.

Demi gaat dadelijk naar oma en opa en ik ga op stap met een vriendin, voor het eerst sinds de bevalling. Heb er zin in, maar vind het ook eng. Eerst komt nog iemand voor de bank die we verkopen. Ze nemen meteen een vrachtwagentje mee voor de bank te vervoeren dus ben er vrij zeker van dat ze m ook koopt (ze heeft de bank nog niet in het echt gezien).
    We hebben alleen nog geen nieuwe bank kunnen halen, dus dan dinsdag snel naar de Seats and Sofas en hopen dat ze die wij willen op voorraad hebben en anders is het een tijdje op tuinstoelen zitten. Zal er raar uit zien voor mensen die voorbij lopen.

Ooh ja mannetje heeft gisteren een heerlijke vismaaltijd voor mij gemaakt en hij heeft mooie ledverlichting in de keuken gemaakt :D

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Levi heeft uiteindelijk nog een uur op ons bed geslapen en zit nu lekker bij papa.
    Ik ga even boodschappen doen. eten vanavond Nasi. ben ik zelf niet zo weg van maar Ferry vind het lekker

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ Dreames, okay verlichting lkkr eten. Lekekr verwend dus! Aardig hoor van je hubbie.

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hoi meiden!

ik even ego aanwaaien:
    heb een beroerde middag gehad :cry:
    ben met hubbie en michelle gaan winkelen en schappies doen! dat ging perfect! ik had michelle in de MC en ze keek heerlijk rond in de overvolle winkel! ze is zelfs in slaap gevallen!

Na het schappies doen zou ik even op visite bij mijn opa.. zo gezegd zo gedaan zou je zeggen,
    Ik kom daar en had verwacht dat het er aardig rustig zou zijn (alleen mijn moeder zou komen)
    wat bleek.. huis zat bomvol alsof er een verjaardag was! (veel mensen/muziek!) Eerste 5 minuten, niets aan het handje.. ik doe michelle haar jas uit en zet haar lekker bij mij op schoot.. Ze zat nog geen 5 min. bij mij op schoot of de hel brak los: krijsen en gillen alsof ze vermoord werd.. tranen met tuiten en ze liep er rood van aan.. normaal met een huilbui is michelle goed te troosten door papa of mama.. maar dat kon ik nu wel vergeten! ik kon haar bij lange na niet stil krijgen! ik dacht missn heeft ze honger want het was bijna haar tijd.. nou mooi niet dus! e maar krijsen en krijsen.. wanhoop stond me zowat nabij.. ik en hubbie zyn met haar naar boven gegaan.. zodat we ff alleen met der waren.. maar zelfs toen bleef ze maar krijsen! toen zeiden we: jas aan en naar huis! we zijn er amper een kwartier geweest dus! maar guess what? we zaten nog niet eens in de auto en ze begon weer te lachen en te kletsen :confused:
    ze het nu lekker gegeten en slaapt heerlijk! ik weet niet wat er aan de hand is geweest!?! zou het door de drukte gekomen zijn? en als dat het was waarom huilde ze dan niet in een smoordrukke supermarkt? oef.. heb er hoofdpijn van! ze kwijlt ernstig veel en wil geen speen maar bijten op haar speeltjes.. dus heb voor de zekerheid bijtring gekocht en dentinox.. maar dit was voor mij de vreemdste dag ooit! heb zoiets nog nooit met haar meegemaakt.. en al helemaal niet dat ze zo ontroostbaar is! ik heb ook gedacht aan kramp (omdat ze die ook alweer een paar dagen heeft) maar dat was het ook niet, want die pijn herken ik direct.. :( tsjee heb mijn dag wel gehad hoor!

Deel Deze Pagina