Azeb, joehoe een stapel van 3 blokjes, goed zeg! Kaatje, he bah meid het was toch, wel fijn dat jullie hem kunnen ophalen. Dikke knuffel! IrisB, fijn om weer van je te horen! Tweety, hier ook een blaasgruis kat, zit permanent op dieet, idd duur, maar beter voor beestje en goedkoper dan operatie van 500 euro wegens blaasstenen (heeft hij ook gehad). Yule/Kaatje/Ingeltje, jeetje wat een lijst met woordjes! Jannes, fijn dat alles goed is gegaan en dat Sara het ook prima vindt, kunnen jullie lekker genieten van jullie nieuwe huis. Psium, haha toch een Wii en hij vindt het leuk, kijk uit voor spierpijn! Funny, veel plezier vanavond! Freesia, leuk filmpje! Zo ik ben weer bij! Hier weer een dagje gewerkt, nou ja halve dag nieuwjaarsreceptie enzo. Ben blij als ik morgen weer echt kan werken, heb echt enorm veel werk liggen! Ik ga zo lekker Ilse ophalen van kdv, hoop dat ze zich heeft gedragen...
yule, is het ook. Gelukkig hoefde ik vandaga ook neit weg (ze hebben eht neit weggehaald vandaag ). Morgen moet ik wel weg (tenminste moet ik wil)!, hopen dat ze dan wel gaan pekkelen en schuiven . Dat voorbeeld met tellen doen wij ook automatisch, kyani telt heel makkelijk tot 6! Als ze wilt. kaatje wow! Levi zegt echt veel woordjes pisum, ja he Funny me wat leuk! komje vannavond ook 1 foto showen? Pff dat bad en douche hier geen last van. Moet ook nei tgebeuren vind die buien van der al erg genoeg! missy, etens tip, geef mike een eigen lepel in zijn handen en neem er zelf ook 1 voor hem zo heef thij zijn eigen lepen en kunnen jullie af en toe eenhapje in zijn mond doen freesia, leuk filmpje van Jill
@missy robin draagt sprotschoentjes als we buitenzijn of weg gaan maar binnen loopt ie meestal op zijn blote voetjes op met sokjes aan.
Even ego Behang zit er op. vanavond het deurkozijn bijtippen en het raamkozijn schilderen. Ferry is nu onderweg naar huis met Dusty
Vreemd genoeg wilde Ilse vandaag op kdv niet veel drinken, maar heeft ze wel goed gegeten. De afgelopen dagen was het andersom. Verder had ze het vanochtend wel moeilijk gehad en veel gehuild. Maar ja ze is deze dagen sowieso niet in haar hum en was 2 weken niet op kdv geweest, dus ik vind het niet echt vreemd. Ze heeft wel weer redelijk gegeten vanavond, was erg moe en ligt nu weer lekker in bed.
meiden die fv spelen heeft het nou nog meer waarde om je kadootjes onder je boom te stoppen of kan je ze net zo goed uit pakken?
Hummelke, Levi drinkt de laatste 2 weken ook erg weinig voor zijn doen. Misschien heeft het met de kou ofzo te maken ?
Ik zeg uitpakken! Hij bewaart toch het totaal aantal wel en je krijgt er geen lintje voor. Wel een lintje als je ze in je giftbox houdt en helemaal niet onder je boom legt. Maar dan nog zou ik uitpakken want dat krijgt je veel meer verschillende cadeautjes in je gift box en daar krijg je dan weer een lintje voor... snappie? (zie ribbons)
drinken: was hier ook tot het nulpunt gedaald, maar sinds ik een rietjesbeker heb gekocht drinkt ze zo 250 cc weg. (waardoor ze vervolgens niet eet, haha, daar moeten we dus ff op letten)
Levi dronk met rietjesbeker ook heel veel. Melk bij het ontbijt en lunche en dan dronk hij zo'n hele beker limo op en een beker water. Nu ben ik al blij als hij 1 beker op krijgt en wat melk drinkt
Hoi! Kaatje: aaaaaah wat ontzettend K*T dat het inderdaad Dusty was. Dat kon er nog wel bij . Dikke knuf voor jou ((((Kaatje)))) Irisb: leuk om weer van je te horen!! Fijn dat het goed gaat in huize Irisb. Kaatje & Yule: wat zeggen Levi en Raven al veel! Overigens benoem ik ook alles wat ik doe altijd, en toch zegt Isis nog lang zo veel niet. Dus wat jij zegt is niet helemaal genoeg hoor Kaatje. Je kind moet er ook aanleg voor hebben. Yule: ik wens je veel succes met het vinden van een slee... In principe bij bouwmarkten, intratuin, welkoop enzo. Maar ik ben al op veel plaatsen geweest en overal uitverkocht... Jannes: wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie. Fijn dat je huis helemaal naar je zin is geworden. Ik ben erg benieuwd naar foto's! Heerlijk dat Sara het ook prima vindt in het nieuwe huis. Funny: Isis vindt het bad en de douche heerlijk. Bad nog leuker dan de douche. Vooral douchen met mij vindt ze niet zo, met papa wel erg leuk. Dus meestal is het of douchen met papa of in bad met mij (of zonder mij maar dan zit ik erbij). Vervelend dat de meiden het zo naar vinden. Freesia: wat een leuk filmpje van Jill met de telefoon. Dat doet Isis ook altijd als ze de telefoon te pakken heeft. Hier alles goed. Wij hadden gister bij de Makro een nieuwe prullenbak gekocht en nu heeft Azebman vandaag van de doos (het was nogal een joekel dus ook een grote doos) een huisje gemaakt voor Isis: deurtje eruit gesneden en vier raampjes. En ze vindt het geweldig. Zal zo even wat foto's spammen. Overigens heeft ze vandaag ook weer flink gebouwd met de blokken. Onder andere ook een staand blokje op een ander staand blokje gezet (dus dat kost best wat nauwkeurigheid en balanceren). Wiehoe! Liefs Azeb
Hier een lekker winterwandeling na het eten gemaakt, brr was koud en het sneeuwde. Maar we hebben flink doorgelopen, dus eigenlijk was er niet heel veel van de kou te merken. Dus we hebben onze beweging voor vandaag weer gehad. ik was vanmiddag ook nog even met Femke naar buiten geweest, lekker zelf laten lopen toen we de hond gingen uitlaten, vindt ze leuk joh! Ik heb morgen een intakegesprek voor een opleiding die ik ga volgen (ik zit in de ondernemingsraad en ga de leergang strategisch sturing geven aan de OR volgen, jaja) erg leuk, maar ik vind het wel spannend...en ik moet naar Woerden, dus hoop dat het weer een beetje meezit. Wij gaan een filmpje kijken (hebben sinds vandaag een mediaplayer, dus wordt nog meer, hihi) Fijne avond!
reageren gaat er vandaga niet van komen sorry kruip lekker op de bank en hoop morgen wat meer energie te hebben knuff voor iedereen @kaatje extra knuff voor jou, wat ()(&^&*%^%& dat het Dusty wel was xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi....even kort reageren op wat ik gelezen heb...en dan vroeg mijn bed in want ben zo gaar als een banaan... @ Funny: misschien is het een idee om de meiden om de beurt in bad te doen. Zo krijgen ze 1 op 1 aandacht op dat moment, wat het badderen dan misschien aantrekkelijker maakt. Dat kan natuurlijk alleen met hulp van GW. Jij doet er 1 in bad, GW speelt met de andere dame en later ruilen jullie om.....is ook maar een ideetje hoor...Aimar vindt het bad juist superleuk en krijst als een speenvarken wanneer hij eruit moet. Haren uitspoelen is niet favoriet maar hij vindt het ook niet erg.... @ Freesia: oh wacht...nu weet ik waar mijn hoge telefoonrekening vandaan komt, Aimar heeft weer zitten bellen naar 1 van zijn vriendinnetjes 8) Leuk filmpje! En wat gaat ze snel ineens! Leuk joh! @ Pupke: @ Jannes: fijn dat de verbouwing zo snel gegaan is en dat Sara het verhuizen ook goed trekt. Pfffff...drukke dag gehad vandaag. We hebben een nieuwe collega. Leuke vrouw/meisje, pikt de dingen snel op maar is gewoon nog zo onervaren....ik heb me uit de naad gewerkt en dat trekt mijn schouder/arm nou net niet... Morgen maar even bespreken....
Eva: precies wat ik dacht, op jouw werk is je arm rust geven niet echt een optie... Hopelijk gaat het morgen beter....