September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Binnenin (allemaal speeltjes door het raam aangeven is geweldig :))

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Zo trots! (beetje gek met dichte ogen maar wel erg vrolijk :))

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Azeb: grappige foto! Weet jij of je bij FV ook je landje kan draaien? Ik bedoel dat je het dan vanuit een andere hoek kunt bekijken??? Want er zit per ongeluk een kip achter mijn kippenhok ipv erin maar kan 'm niet pakken....Oja wel kippenhok ff verplaatsen...duh :) Maar soms zit er ook een stuk land verstopt achter een boom en heb geen zin om de boom elke keer te verplaatsen....

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Nee volgens mij kun je niet van kijkhoek veranderen (heb ik althans nog niet ontdekt). Kun je dat landje niet verwijderen en dan de boom op die plek zetten en het landje opnieuw omploegen voor de boom?

5. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier weer een werkdagje erop zitten. En helaas kan ik op mijn werk echt niet effe op t forum spieken. Dus net even vluchtig bijgelezen.

@Kaatje: meis wat erg dat het jullie kat was. Het zit ook echt niet mee. Dikke knuf.
    Ben benieuwd hoe de kamer van Levi is geworden. Foto?

@Funny: hier geen bad problemen gelukkig. Douchen vind Teun ineens minder leuk en begint hij te huilen als hij er onder moet. Het gewoon gezellig houden (zingen en speelgoed in bad) lijkt me gewoon het beste (maar dat doe je al lees ik)

@Missy: arme Mike. Gaat het alweer wat beter?

@Jannes: fijn dat alles goed gaat in het nieuwe huis!

koorts/zetpil: ik ben er niet zo moeilijk mee en geef Teun regelmatig een zetpil. Maar goed, Teun is veel ziek geweest en heeft erg veel last/pijn van elke tand die doorkomt. Hij moet er dan vaak zelfs van spugen en heeft er hoge koorts bij. Ik geef hem dan altijd een zetpil van nu 240 mg.

woordjes: :$ wat zeggen sommige kids al veel!
    Teun zegt denk ik 8 woordjes ofzo. Maar het gaat wel ineens hard want hij probeert je echt na te praten nu.
    Wij hebben dus digitale tv en zetten heel af en toe (lees misschien half uurtje per dag bij elkaar) baby tv op (net 306 voor de liefhebber ;)). En nu pakt Teun telkens de afstandbediening, wijst naar de tv en zegt baby. En ook gewoon overal zegt hij nu baby baby baby. Aaaaaaah net of wij hem de hele dag voor de tv zetten lijkt het wel ;) Of dat ik zwanger ben.... dat kunnen ze ook nog denken.

drinken: Teun is echt een zuipschuit, hij drinkt minimaal 1 liter per dag. Vaak denk ik wel 1,5 :$. En dan komt hij nog regelmatig met zijn beker aanwandelen van ik wil drinken.... en ik dus denk van je wacht maar even maatje. Zijn luiers zijn dus altijd goed gevult en voor de nacht ben ik inmiddels over op maat 6 vanwege het doorlekken. Nu gaat dat weer goed. Heb het ook al eens aangekaart bij CB maar die vonden het nog normaal.

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik zie bij jou helemaal geen bomen die voor landjes staan!
    En eeh, je kalfjes moeten geborsteld!

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    leuke foto's azeb

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Azeb: nee nog niet, maar wilde eigenlijk naast de bomen landjes om gaan ploegen....Maar ga mijn boerderijtje gewoon beetje bij beetje anders inrichten ;) Kalfjes zijn geborsteld hoor 8)

Zetpil: ik geef er 1 bij koorts. Soms ook als die niet heel hoog is, gewoon omdat ik zie dat Aimar zich dan erg lamlendig voelt, zou ik zelf ook nemen dan. Maar goed Aimar is niet vaak ziek.....

9. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Teun heeft trouwens ook een rietjes beker. Tuitbeker wilde hij niet.

Even een vraagje voor de mobiele interneters onder jullie...
    Ik heb een nieuwe telefoon, met internet jaja. Dus wilde ik vandaag in de trein effe op het forum kijken. Maar jeetje wat een gedoe zeg. Ten eerst is de tekst bijna niet leesbaar dus of veel te klein (hele pagina) of zo groot dat je bij een zin van rechts naar links moet scrollen. Is er geen mobiele versie ofzo net als bij de ns site? Hoe doen jullie dit? Dat ik lastig kan reageren maakt me niet zoveel uit maar lijkt me wel leuk als ik kan bijlezen. Vind het zo geen doen... ik zit 1 uur in de trein en was 2 pagina's verder :):(

10. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    aah wat een leuke foto Azeb!

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Sannemart: Bij mij is het zo verkleind dat het precies op de pagina past en nog goed leesbaar is. Wat voor telefoon heb je?

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo meiden wat hebben jullie veel gebept sinds vanochtend :$ Was effe weer wat tijd kwijt met bijlezen. Maar verder is hier toch weinig te beleven aangezien wupjeman naar school is.

Vanmiddag trouwens nog een hilarisch moment beleefd; Kyano is in de emmer met sop gevallen :D! Ik was wat eerder van werk naar huis gegaan aangezien ik deze week 4 dagen op mijn werk ben maar ik moest thuis wel nog even de badkamer soppen. Had ik dit weekend willen doen maar is niet gelukt. Dus Kyano lekker mee naar boven om te spelen en ik poetsen. ha ha ging goed totdat meneer ineens heel erg hard kwam aangelopen en halverwege zijn evenwicht een beetje verloor :D en dus in de emmer belandde :D Hij wist zelf niet zo goed wat hij ervan moest denken. Uiteindelijk toch een pruillipje omdat hij helemaal nat was :D

Tweety oh ik dacht al dat het blaasgruis zou zijn. Het kwam me zo bekend voor. Onze kater heeft antibiotica gehad en ik gebruik altijd al voer van Royal Canin en dat was goed genoeg zei de dierenarts

Kaatje, Ingeltje, Freesia en Yule wow jullie kids hebben al een groot praatlijstje!
    Hi hi maar Quinten is toch absoluut de winnaar van vandaag :D
    Hier kan ik er nog niet veel van maken behalve papa, mama, oma, bumba en op. Wel probeert hij nu veel na te zeggen bijvoorbeeld eten en cracker (= kra kra). Maar ik vind dat ook helemaal niet erg. Ben al zo blij dat hij nu goed loopt en dat vindt hij nu ook het allerleukste en de rest komt wel :)

Jannes fijn dat alles zo goed is gegaan! Heerlijk nu lekker settelen in jullie nieuwe huis en ik ben heel benieuwd naar de foto’s!

Pisum jeah de Wii!! Toch gelukt ;)

Funny me wat raar dat de meiden niet meer in bad willen. Hier geen last van. Hoe was de pretecho?

Steen hi hi Kyano en Femke hebben dezelfde hobby’s; hai roepen in de winkel tegen iedereen die het horen wil en thuis overal aanzitten waar het niet mag :D

Azeb leuke foto’s!

13. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    een samsung star

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sannemart hey aan de klus jij!!! Ik zie aan je banner dat je nu belangrijke zaken te doen hebt :D

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Dat heb ik ook. Kan gewoon normaal lezen.

16. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    nou, daar snap ik niets van. :x

hebben jullie ook gewoon de URL ingegeven en die dan als favoriet opgeslagen?

17. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    jaja, we zijn ook al een week om de dag aan de klus dus heel goed bezig :D Ik gok mijn cyclus namelijk adv eerdere cyclussen dus weet het niet precies. Wie weet is mijn ei al geweest. Gisteravond hebben we iedergeval nog geklust dus nu morgen weer en dan weer afwachten hihi.

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Heel goed bezig meid!!!

Ik schaam me een beetje :) in tegenstelling tot vorige rondes hebben wij eigenlijk nul komma nul actie gehad deze ronde :) We hadden er ook totaal geen zin in maar ook gek dat ik deze ronde dus helemaal niet hoef te hopen op een positieve test. Ach gezien ons gesprek is het ook helemaal niet erg en kunnen we nu weer een beetje opladen voor de volgende ronde ;)

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Nee ik heb mijn mail als favoriet staan en kan via de link in de mail naar eht forum toe. Zo doe ik dat en gaat prima.
    Ik heb trouwens een Sony ericsson satio

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, doe je wel rustig aan met je arm. Je hebt er niets aan als je thuis niets meer kan met Aimar

Azeb, leuke foto's van Isis in de doos

Wupje, haha ahh arme Kyano, zo hup in een emmer sop. Ach hij wordt er wel lekker schoon van ;)
    Geen actie deze maand ? Nou ja dan weet je iig wel zeker dat je niet in spanning hoeft te zitten deze maand met je NOD en dan ga je er volgende maand gewoon dubbel zo hard voor

Hier een foto van de radiatorombouw

Deel Deze Pagina