@ Kaatje: was jij het nou die vroeg wat voor soort muziek de band van mijn vriend maakt? Jammergenoeg is de website van de band nu 'under construction' anders had ik je de link even kunnen geven. Ik kan niet zo goed uitleggen welke muziekstijl ze precies maken. Maar het heeft wel een latin geluid. Mijn vriend rapt in het spaans, maar wel op gitaarmuziek, niet met zo'n hiphop beat eronder 8) Aimar wil niet slapen...wordt een beetje standaard zo op het einde van de dag. Net even zitten knuffelen en 'spelen' met papa maar nu huilen...ga even kijken of ik hem in slaap krijg.
Kaatje: hier een link van een live optreden van de band van mijn vriend: http://nl.youtube.com/watch?v=oYlfuWXxkmw&eurl=http://desperados-music.hyves.nl/
Haha als je goed naar het filmpje kijkt, zie je mij nog dansen met Aimar in mijn buik! Was ik even vergeten
Meiden wat zouden jullie doen in deze situatie? Aimar ligt in bed te krijsen. Als ik hem oppak en heen en weer wieg valt hij na eventjes in slaap. Maar zodra ik hem op bed leg, begint hij weer te krijsen...wordt er een beetje moedeloos van....
kruikje bed voorverwarmen, dan is neit koud als hij erin gaat, dat doe ik emt kyani ok, anders blijft ze telkens wakker worden.
hoi meiden hier naar aankomende peettante geweest om te vragen of ze dats wilde zijn. ze vond het erg leuk. daarna naar huis. gio in de kw aan het slapen ik dus ook ff mijn bed in. mijn man is inslaap gevallen op de bank. ik lag boven en hoorde de kleine heel erg huilen maar mijn man was niet wakker te krijgen. de deurbel ging en toen ben ik maar naar beneden gegaan toen lag die kleine eindelijk te slapen en mijn man ook nog steeds. hij vond het echt heel erg, maar je kan een bom afsteken naast hem. hij zei er had wel wat kunnen gebeuren en dan had ik het niet gehoord. hij vond het echt verschrikkelijk. zo zielig en natuurlijk ook onhandig dat hij niet wakker wordt herkennen jullie dit? of hebben jullie tips.
@Dreames: Sara is ook 2 weken te vroeg geboren, maar loopt ook gelijk op qua sprongetjes. Kan dus wel zijn dat ze daarom wakker wordt. Veel plezier vanavond. @Eva: lekkere muziek maakt je mannetje. En ik zou Aimar gewoon laten liggen. Moet er toch aan wennen dat hij in zijn bedje moet slapen als hij, zoals nu, echt wel moe is. Anders went hij eraan dat jij hem oppakt als hij huilt... @Lindaa: wat vervelend dat ze zo van streek was! @Elise: kan je geen tips geven. Ik word overal wakker van en mijn vriend hoort Sara ook snel genoeg.
Elise: hier is hubbie ook niet wakker te krijgen hoor (ook al zegt hij wel altijd dat hij haar hoort, geloof je het zelf?!) hihi weet ook niet wat ik er aan kan doen! heb zelfs een x een glas koud water over hem heen gegooit toen ie op de bank in slap viel en ik hem wakker wou maken om op bed te gaan.. maar hij slie vrolijk verder werd alleen 2 tellen wakker en zei: wat doe je nou?! en toen was het weer snurk snurk!
Morgen ga ik weer lekker zwemmen met kyani en me vriendin. Weer lekker in verwarmde bad! Heb er zo een zin in.
Linda, misschien waren al die visite net te veel prikkels voor haar na de supermarkt. Eva, Oke Hoor het wel als de site het weer doet Klinkt lekker !.. je hebt losse heupjes Ik zou de 15min regel toepassen. als je zeker weet dat het geen honger of krampjes zijn gewoon laten huilen. Weet niet of je dat makkelijk kan? Misschien ben ik heel slecht maar ik kan heel goed tegen huilende baby's dus heb er weinig moeite mee Elise, een tip. gewoon een paar keer wakker schoppen. klinkt heel hard, maar heb het snachts een paar keer bij Ferry gedaan omdat hij ook echt niet wakker te krijgen was. nu wordt hij zelf wakker
Hoihoi! Zo moest wel een beetje huilen toen ik weg reed Maaar was hartstikke gezellig! Lekker gebowld. De mieden zijn nu bi jeen restaurant en ik heb net pizza op. Heb maar 100cc af kunnen kolven, maar mijn borsten waren niet leeg Met de hand melken wou wel maar ging klungelig en de helft spoot ernaast Ik hoop dat op het werk veel beter gaat! @truusdemier thxx voor de update! Hopelijk mogen ze morgen naar huis! @lindaa oef knuff.. mssn was de supermarkt én visite net iets te veel van het goede? Hoe is zij nu? @eva1983 Mooie muziek!
Meiden, Missy zal zo wel online komen. Sprak haar net. Dus dan kan ze zelf even haar verhaal doen. Wil even zeggen dat ik het echt TOP vind dat er zo word meegeleefd! Groetjes Roxanne
Parr, misschien iets vaker oefenen thuis zodat het op het werk ook beter gaat? Truus, tuurlijk leven we mee. hebben een groep met super lieve meiden hiero.
@Kaatje: ik kan ook heel goed tegen huilen. Soms huilt Sara helemaal niet als ik haar op bed leg (zoals net), maar soms ook bijna 15 minuten. Heb er dan totaal geen moeite mee om haar te laten liggen. Weet toch dat ze wel in slaap valt. @Parr: fijn om te horen dat je het gezellig hebt gehad.
@kaatje ik kolf zowieso 1x perdag. Dan krijgt Kate fv. En dan kolf ik 140cc. Hiervoor (voor de fv dan) kolfte ik ook 1x perdag tussen voedingen door.
Onze kleine meid is echt een lekker eigenwijs ding gisteren weer als laatste de borst gegeven (ipv de fles) en ze heeft weer doorgeslapen! @Babystyle, hoe rijdt jullie nieuwe auto? Wat voor een auto is het geworden? @Parr, wat een leuk cadeau heb je gekregen enne met de hand melken klinkt wel heel erg als een koe @Roshi, hier op het cb zeiden ze dat je na de prikjes even moet fietsen met de benen om de vloeistof te verspreiden. Ga zo even je kerstkaarten bekijken. Wat raar eigenlijk dat ze de normale voeding wel leegdrinkt en de hypo-allergene niet. Enig idee waar het aan kan liggen? @Kaatje, hier van Avent ook nog steeds speen nr. 1 en van de Difrax maat S. Britt doet ongeveer 10 minuten over 160 cc (als ze hem leegdrinkt tenminste). Hoe is het eigenlijk met je verzakking? @Cossy, leuke foto! @Parr, gefeliciteerd met jullie jubileum veel plezier vanavond. @Eva, lekker dat Aimar heeft doorgeslapen. Had ook wel wat in te halen.. Oh mannen kunnen zo overdrijven hé, hoop dat hij snel weer beter is. Lekkere muziek hoor, je vriend is toch de zanger? Enne ik zag je hoor @Funnyme, raar hoor, zitten ze dan onder de laagste curve? Mijn moeder zei laatst ook, maak haar dan na een uur weer wakker en geef iets bv alsof ze dat willen?! Wat een compliment zeg over de foto. Hoop niet dat het een verzakking is..en dan ook nog wachten tot 13 januari. @Lindaa, zou best de drukte kunnen zijn..misschien een speciaal geluid ofzo? Drukte is een supermarkt is waarschijnlijk iets verder weg voor haar. Maar raar hoor..hoop dat het eenmalig was.