September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: ziet er mooi uit! Ja rustig aan doen...ik? :$ En het probleem is dat de pijn eigenlijk wel meevalt (nouja probleem???) en ik daardoor niet doorheb dat ik teveel doe...ja pas als ik 's avonds in mijn bedje lig....;) want dan pas komt de pijn opzetten :(.

@ Tweety: onze kat heeft ook speciaal voer voor struviet maar dan van een b-merk...ff kijken hoe het heet...Merk is Trovet en voer heet ASD

Meiden ik ga afsluiten en naar bed....zit alleen maar te gapen...Aimar is bij mijn ouders dus de enige die mijn nachtrust kan verstoren is de kat ;). Slaap lekker allemaal.

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ziet er goed uit!

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Mooi kaatje!

Sannemart: ik heb gewoon de url ingevoerd en dan ziet het er goed uit. Misschien is je schermpje te klein? Ik heb eigenlijk geen idee. Zwsp heeft geen mobiele, versimpelde versie volgens mij, zoals bijv Hyves of de NS.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja mooi he. wordt helemaal met de hand gemaakt door een timmerman van de doe-het-zelver. Levi heeft in zijn kamer waar hij nu slaapt precies dezelfde. Beetje bij beetje gaan deze ombouwen door het hele huis komen

Eva, dat had ik met mijn bekken ook vaak. Op het moment zelf, bv tijdens een wandeling valt de pijn mee maar als je dan eenmaal even in rust zit of ligt zet de pijn door.

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @sannemart: hahaha, al je kennissen kijken je nu raar aan dan, als Teun steeds baby baby zegt...!

FV: ik krijg al 3 dagen geen mystery eieren meer uit mijn coop en ook geen loslopende dieren meer....
    Raar hoor.

@wupje; hahaha ik zie het zo voor me, Kyano in de emmer!

@kaatje: mooi geworden!

@azeb: leuke foto's van de doos!

Wij waren na 2 uur thuis vanmiddag. Het had in Leiden zo hard gesneeuwd vandaag maar ook gedooid en geregend dat er een ijslaag van 5 cm op de wegen lag. Na een uur waren we pas de stad uit (stapvoets van de ene naar de andere kant van Leiden, jippie) en we zijn helemaal om gereden door de polder omdat de A4 zo vast stond dat alle wegen die wij normaal nemen om de A4 te ontwijken ook vast stonden. Dus over Roelofarendsveen gereden, dat is dus behoorlijk om.
    We waren om 18.30 bij de oppas en om 19 uur thuis. Wat een drama. Raven was zo moe dat ze krijsend naar boven ging en echt buiten zichzelf raakte. Helemaal in paniek. Eerst haar tandenborstel wegduwend en daarna in haar mond proppend, wij mochten niks meer doen.
    Dus ik heb haar stevig en rustig vastgepakt en in bed gelegd. Ze sliep echt meteen.... echt sneu dat ze zo overstuur was.

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva waar halen jullie dat voer dan?

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nog een laatste wasje opgevouwen en nu ben ik klaar :)
    Ga ook zo mijn bed opzoeken, ben echt total loss.

Kaatje mooi geworden de ombouw!

Eva slaap lekker en idd maar eens gaan praten morgen op je werk. Het zou zonde zijn als je de arm nu teveel belast.

Yule jeetje wat een terugreis :$. Niet fijn hè om je kleintje zo overstuur in bed te moeten leggen. Ach gelukkig is ze het morgen weer vergeten ;).

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Vanwege het weer was het niet te doen om naar de echo te gaan. Nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag. Zijn net terug. Meiden slapen bij mn ouders. Ik moet voor dagcurve glucose en heb geen auto dus moet op de fiets. Maar even kijken of het niet te glad is. Anders maak ik wel een andere afspraak.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, behoorlijk glad dus :( Ik blij dat ik het dorp niet uit hoefde vandaag.
    Zielig he als ze zo over hun toeren zijn

Ik ga off.
    tot morgen

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    funnye me, jammer volgende kee rbeter.

11. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    ik zie nu dat de regels van het forum op mijn telefoon veel langer zijn dan op mijn pc. Op pc breekt hij de woorden veel eerder af zeg maar. Zal het een instelling zijn? Mijn scherm is redelijk groot namelijk... Iemand die dit weet?

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @sannemart: echt geen idee, ik doe niks met internet op mijn foon...

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Owww... dat is zo zielig... :(

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey ladies!! hoihoi!!! :D :D

Ik heb op ons andere forum foto's van ons huis en enkele van Kate achtergelaten!!

Ik mis jullie vreselijk!!!! Hoop dat alles hier ok is!

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Heee Helen! Hahahaha, ik volg je overal!

Slofjes: waar heb je die gescoord dan? Ik kan niks vinden voor Raven in maat 22-23.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hoi liefieee!!

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Whoe sexy pic Ingeltje!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja ik trek graag mijn kleren uit voor Parretje... kan ze wel waarderen.. mijn goddelijke lijf!!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @yule bij de local shoestore in town. mt 22 is nog een beetje ruim maar 21 is krap. De zolen zijn hard maar ook weer niet, iig de schoen is dus niet "zwaar" voor haar en zij loopt op beiden erg goed!

@ingeltje heeeey lekker ding *weibelt wenkbrauwen*

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zit schaamteloos nog een kliekje weg te werken hier....

Deel Deze Pagina