September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: okee ik ga ook maar eens zoeken bij schoenenwinkels dan...

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @hej lieve parr :)

ik zit hier aan een paar zure cola maatjes hmmmm

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Trusten lieverds! Ik duik erin.. lekker boekje lezen naast manlief die Dakar gaat kijken!

xxxxx

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    ik ga ook naar bed, ongi worden en morgen naar de begrafenis waar ik nul-komma-nul 'zin' in heb

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    slaap lekker meiden en Yule nog gecondoleerd :(

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    sterkte morgen yule

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Tweety: bij onze dierenarts. Anders moet je het even vragen bij jouw dierenarts.

Ik net mijn moeder gesmst of ze me wil bellen als ze wakker is. Belt mijn vader :( Sliep mijn moeder nog...Aimar heeft de hele nacht liggen spoken....:( Heel stom maar ik maak me toch wel een beetje zorgen om hem. Zorgen maken is misschien niet het juiste woord....maar vind het gewoon helemaal niks voor Aimar...

Hier vandaag weer werken tot 17:30 en dan Aimar ophalen bij mijn moeder en misschien daar eten. ik hoop dat dat laatste doorgaat want ben vanavond alleen thuis en eigenlijk geen zin om voor alleen mezelf te koken....

Fijne dag allemaal!

@ Yule: Sterkte, dat het een mooie uitvaart mag worden voor je opa.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    eva, ik kan me goed voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit van aimar. Ik heb vanmorgen ook al gebeld met m'n vader en de meiden hebben gelukkig heerlijk geslapen. Ik ga zo eens kijken of ik op de fiets kan om bloed te laten prikken. Volgens mannetje was 't erg glad. Lopen is te ver, en auto is nog niet gemaakt. Oh hoor net op de radio dat het in het westen dooit. Mooi!Mooi!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    yule, sterkte vandaag. Ik hoop dat het een mooie uitvaart is.

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou ik geloof niet dat het verstandig is om nu weg te gaan. Vanuit het raam ziet het er erg glad uit. Ik ga nu even buiten kijken om te zien hoe en wat. Gaat het dan ga ik even en is het erg glad dan ga ik ontbijten en duik ik mn bedje weer in!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funny is er geen bus ofzo waarmee je kan gaan?

@eva balen dar aimar aan het spoken is geweest

hier kon de vlag half uit robin werdt pas om 7.50 wakker helaas was rene al om 6 uur present die hebben we nog bij ons in bed genomen dus hebben nog een beetje kunnen doezelen tot robin kwam

12. Goh, ik zie dat wij weinig origineel zijn geweest...
    Of beter gezegd: iedereen heeft ons dit jaar zitten na-apen :p!

13. Die van komt bij Bart Smit vandaan, de rugleuning had ik daar vorig jaar al gekocht...

14. Jeetje, dan zal Levi Emma maar een saaie muts vinden, die komt niet verder dan papa, mama, ja, op en dat...

15. Hmmm, nog zo'n kletsmajoor... :);)

16. Lijkt veel op ons lijstje destijds, wij hebben er toen bijna 3 maanden de tijd voor gehad (de kopers van ons huis wilden de overdracht pas ná de kerst en de oplevering van ons nieuwe huis was al op 30 september). Wij deden ook alles zelf en dan moet veel na werktijd en in het weekend gebeuren, dus we hadden die 3 maanden ook wel nodig...

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    Gisteravond Dusty in de tuin begraven :(
    En nu alleen nog maar goede dingen hoor dit jaar.

Queen, hoe gaat het met je forum? Nee ben niet nieuwgierig, wil gewoon graag alles weten

Yule, sterkte vandaag meis

Funny, neem jij nou maar geen risico's op de fiets.

18. Waarom is het verkeerd om je kindje niet iedere dag in bad te doen? Jasmijn en Emma gaan ook 'maar' 3 keer per week echt in bad. Dit omdat ze beiden een gevoelige huid hebben die erg droog wordt van elke dag badderen. De andere dagen volstaat een kattenwasje oftewel mondje-kontje...

19. Amen! Ach... ik heb wel een peuter van 3 die kletst als een 5-jarige...:D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi gaat ook om de dag in bad, als ik hem iedere dag in bad doe wordt zijn huidje schuurpapier

Deel Deze Pagina