Vannacht hebben beide meisjes goed geslapen! Gelukkig maar, want de nacht ervoor was het een regelrechte ramp... We lagen er nét in toen Jasmijn wakker werd. Die maakte zo'n stampei dat Emma er op een gegeven moment ook wakker van werd. Het heeft ons vervolgens tot 4.15 uur gekost om ze allebei weer in slaap te krijgen. Tja en als je eigen wekker dan om 6.00 uur gaat, blijft er niet veel tijd meer over om te slapen . Jasmijn heeft gisteren dus voor het eerst sinds máánden weer op het kdv geslapen. Gisteravond dus niet hier op het forum geweest, maar meteen na Emma mijn bed in gedoken en geslapen tot even voor achten vanmorgen. Dat is het betere werk en ik voel me dan ook meteen weer meer mens . Vanaf volgende week breken de overwerkweken weer aan op het werk. Drie weken lang flink doorpezen om het nieuwe jaar goed in te richten voor al onze klanten. Dan zal ik het wel helemaal niet meer kunnen bijhouden hier... @Yule: Sterkte vandaag op de begrafenis van je opa. Zielig zeg van Raven, maar ik heb ook al eens ontdekt dat héél stevig vasthouden de enige oplossing was. Dan móeten ze zich wel overgeven... @Tweety: Ik las dat jullie ook al met de kat aan het dokteren zijn. Ik hoop dat het dieetvoer zijn werk goed doet, het is duur genoeg... @Jannes: Fijn dat jullie verhuizing zo gladjes is verlopen! Sara doet me op zulke momenten aan Jasmijn denken. Die was - tot aan het vuurwerktrauma dan - net zo onverstoorbaar... @Kaatje: Hoe gaat het met je? Heb je last van bepaalde zwangerschapskwaaltjes of voel je je lichamelijk al wat de oude? En ik sluit me ook helemaal bij Eva aan en wil je vanaf nu alleen nog maar knuffels voor leuke dingen geven... @Miracle: Hoe gaat het met Angel? Ik zal best een heleboel vergeten zijn, maar ik heb nogal snel door de pagina's gescrolled. Ik ga wél meteen even kijken naar de foto's van Parr's huis...
Goedemorgen dames ! Vanochtend gelukkig wel gewoon totdat de wekker ging kunnen slapen. Kyano was gisteren om 18.30 helemaal doodop dus die heeft het klokje rond geslapen tot 6.45 uur. Dat merken we wel, hij wil in de middag toch meestal niet meer slapen maar gaat in de ochtend nog redelijk vroeg naar bed (rond 11 uur ongeveer) en slaapt dan tot 13 / 13.30 en is vervolgens de hele middag actief en rond 18 uur komt het mannetje met de hamer. Wat voor ons betekent dat we nu echt eerder moeten eten, al rond 17 uur anders heeft hij echt geen energie meer om goed te eten. Funny me hè jammer geen echo . Kijk vandaag idd ook maar goed uit en als het niet gaat gewoon lekker terug je bedje in! Parr ik ga vandaag gelijk even kijken naar de fotos! Hoop dat bij jullie ook alles ok is en wij missen jou ook!! Eva vervelend zeg dat Aimar niet lekker in zijn velletje zit Tweety heerlijk .. Robin heeft lekker uitgeslapen!! Yule sterkte en succes vandaag! Lola ah gelukkig is Emma ook nog niet zon grote prater. Kyano doet ook liever gemakkelijk en wijst alles aan Dadelijk heb ik een gesprek met de mentor van onze stagiair. Ik ben zijn begeleider, is wel leuk om te doen.
Jeetje Lola... dat klinkt als een rotnacht! Pffff... ik hoop dat die lieve Jasmijn gauw weer haar angst 'vergeet'... arme meid. Julian heeft nog steeds als favo-woord Lola.. we zijn er nog steeds niet achter wat hij er mee bedoelt haha. Er zit geen Lola op zijn KDV .. het zal wel iets anders betekenen.. Ik duik ook bedje weer in... ben moe... xxx
Lola, gister een behoorlijk brakke nacht dus. Was het nog steeds vanwege het vuurwerk? Fijn dat ze vanacht wel goed hebben geslapen Heb helaas nog wel last van mijn bekken, darmen zijn nog niet echt zichzelf en daarbij ook last van brandend maagzuur en verlies af en toe nog druppels melk
Zegt levi net "au" "au" Ziet hij een kop koffie op tv Als ik in de keuken koffie zet komt hij ook altijd even kijken "au" "au"
hey meiden. Even vlug via me gsm komen spieken. ( ben aan het werk ) Zijn jullie mij vergeten?? Ik is vandaag jarig.... Vriendlief was vanmorgen bijna vertrokken zonder iets te zeggen. Gelukkig had ie het ineens in de gaten. Ben er weer ff van tussen!
Mike zijn koorts lijkt al te dalen en hij is (jammer genoeg) ook minder moe hahaha.. Dus ligt nu even te slapen maar geen idee voor hoe lang. Vanmorgen was t half 7 maar hij lag nog te wrijven dus speen gegeven en meneer is gaan slapen tot 8.15 uur! Dus ik kon ook lekker nog even slapen, lagen er gisteren 22 uur al in. Even bijtanken hahaha.. Hopelijk vandaag mijn laptop ophalen en dan maar duimen dat Mike zijn foto's bewaard zijn gebleven! @Lola, aaah wat een rotnacht zeg, arme Jasmijn. Hopelijk snapt ze nu dat t vuurwerk over is.
Jij zal thuis wel zitten foeteren dat je 'die Lola' nog steeds niet hebt ingehaald. En je weet dat kinderen het liefst hun ouders na-papegaaien...
Ze heeft gisteren en vandaag het woord vuurwerk niet in de mond gehad, maar is duidelijk bang om alleen te gaan slapen. Ze blijft steeds zeggen dat mama bij haar moet blijven. Dat doe ik niet meer, maar blijf wel op de bovenverdieping 'rommelen' met haar kamerdeur open totdat ze slaapt. Als ik naast haar bed ga zitten, blijft ze kletsen... Vervelend om je op sommige punten nog zo zwanger / pas bevallen te voelen, terwijl dat nu zo nutteloos is. Ik hoop voor je dat dit snel voorbij gaat...
Ik ben je niet vergeten, ik wist het niet. Gefeliciteerd! Ik zal nooit meer vergeten dat je 2 dagen voor mij jarig bent...
Nee ik doelde erop dat ze bij oma in de gootsteen gaan. ZOdat ik even de strijd niet aan hoef met ze. Dat ik weet dat dat verkeerd is.
Nou ik ben half fietsend half waggelend naar de poli gegaan. Onderweg 1 grote ijsbaan maar ik heb het gered zonder te vallen! Ben op het winkelcentrum een broodje gaan eten met een koppie thee en heb een aankleedkussen voor de beeb gekocht. Half 11 weer terug gewaggeld. Weer bloedgeprikt en me afgemeld voor de prik om 15 uur. Uitgelegd dat het echt geen doen is zo. En dat ik het risico wel neem dat ik nog eens terug moet komen. Nu lig ik heerlijk warm in mn bedje. Buikkie is bevroren (hubbie zou zeggen nu is je vruchtwater bevroren en beeb vastgevroren) dus lekker ff in bed. Meiden blijven de hele dag bij mn moeder (ik kan ze niet ophalen op de fiets, dus dat doet hubbie met de auto) dus heb ff een dagje me-time!
Woehoe!!!! Ik heb 12 januari mijn allereerste rijles!! Iedereen van de weg, ik kom eraan! (hm, ik begin op een stille polderweg hoor, no worries. heb nog NOOIT autogereden namelijk 8))
Meiden.. Help hahaha! Mike heeft net zijn hele beddengoed ondergepoept. Alles zit nu dus in de was, zijn deken + dekbedovertrek. Ik heb maar 1 dekbedovertrek, omdat die eigenlijk nooit vies word aangezien hij in een slaapzak slaapt. Maar de poep was nu zo dun en veel dat t daar dus doorheen is gekomen. Wil nu een nieuw dekbedovertrek bestellen, maar weet niet welke maat ik moet nemen zodat zijn deken erin past. Zijn deken is dacht ik 100x150cm (die unidekens van Prenatal) maar alle dekbedovertrekken die ik zie zijn 100x135cm. Dan past zijn deken er toch nooit in? Hoe kan dat dan, want alle dekens zijn 100x150cm, kleinere zijn er ook niet op hun site en bij Hema ook niet. Horen die dan toch in die wat kleinere dekbedovertrek?