September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel. verzakking is nog steeds 3x niets .moet 11 dec. naar de gyn.

Heb net een 3 standenspeen uit de kast gehaald.

Paul de leeuw is nu bezig met die marathon. jammer dat ik hem niet kan zien ( helemaal tenminste )

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: ik zit ook Paul de Leeuw te kijken. Ga de rest in delen kijken deze week via uitzendinggemist.nl

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    thanx voor de tip !

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja is ideaal... kun je onderwerpen of gasten die je niet zo leuk vindt, gewoon "doorspoelen". Ik kijk heel veel terug via uitzending gemist. Ook op de sites van RTL en Net5

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ja ik laat Aimar ook makkelijk een kwartier/half uurtje huilen, maar nu hield hij gewoon niet op. En eigenlijk weet ik wel dat hij dan moet poepen maar niet kan...het enige wat dan helpt is een fles geven....maarja dat kan niet als het nog 1,5 uur te vroeg is..... :(

Ja leuke muziek hè? Ik zal als de site het weer doet, wel de link hier neerzetten.

Meiden ik heb veel foto's geupload op onze hyvespagina. Ben zo trots op mijn mannetje :)

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ga meteen even op onze Hyves kijken..

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wat een leuke foto's Eva. Vooral die eerste en die waar hij huilt... zo schattig!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoe reageerd jullie kleine op kinderfilmpjes enzo? Kwam vanochtend beneden en toen zat Ferry met Levi op schoon naar kinderfilmpjes te kijken ( hopla, nijntje enzo ) op youtube. Levi zat echt met grote ogen te kijken, te lachen en met zijn armpjes en beentjes te zwaaien :)

Na aanleiding van de foto's van Yule hebben we Levi vanavond ook in een emmer in bad gedaan en hij vond het geweldig :) heb foto's gemaakt. zo ff spammen

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En zo ziet dat er uit van boven

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee meiden,

Niet echt bijgelezen, zo druk gehad, maar wél gezellig!
    Missy, hoop dat met Mike alles weer goed is! Truus bedankt voor de updates, knuf!

Even een kerstfoto spammen, ze zijn zooo leuk geworden! Misschien wordt het deze, maar we hebben 138 foto's gemaakt, dus keuze genoeg :)
    Onbewerkt, ik denk dat we de kleur zo houden namelijk.

Trusten en tot morgen!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, erg mooi ! weltrusten

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: mooie foto hoor! Moeilijk kiezen hè?

@ kaatje: zit Levi dan helemaal los erin....? Ziet er wel leuk uit, maar ik weet niet of Aimar daar al groot genoeg voor is...over een tijdje maar eens proberen....heb nog de tummytub....

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Leuk Kaatje! En helemaal zonder handen erin :D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hij zit idd los. Zat met zijn benen op de bodem dus kon geen kant op. Op een gegeven moment werd hij wel moe en liet zich dus net iets meer zakken. toen heb ik hem eruit gehaald. hij vond het geweldig en wij hadden onze handen vrij

16. 4days

4days Niet meer actief

Mijn vriend ging vandaag een nieuwe tv kopen... :) Ik kom binnen, ik denk je ziet niet goed...?!? :confused: Heeftie zo'n ding van een meter breed, scherm vijf keer zo groot als wat we van tevoren hadden ofzo... Als je mannen wat laat kiezen... :)

Eva1983 -> Nou Vince is ook wel stevig hoor :) zowel qua lengte als qua gewicht. Hij weegt nu met zijn 2 maanden al bijna 6 kilo! :) En in de lengte heeft hij nu maatje 62.

Parr gefeliciteeeeerd! :D:D

Freesia -> Erg leuke foto! :D Lijkt erg op onze tweede kerstkaart! :D (k kon weer eens niet kiezen :oops:)

Missy -> Hoop echt dat jullie ventje snel weer naar huis kan! :( *knuff*

Groetjes, Cossy

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cossy, je moet mannen ook geen tv's laten uitzoeken :) nu maar hopen dat hij op een mooi plekje in jullie nieuwe huis past

18. 4days

4days Niet meer actief

Kaatje -> Ooooh superschattig! :D En zo te zien vond hij erg leuk idd.

Edit* -> Haha ja echt he, gelukkig zitten we straks wat groter, nu hebben we meer tv dan kamer. ;)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja idd.
    Ga even het oppasboek invullen. moet morgen middag werken en Ferry gaat vissen dus mijn smoeder komt oppassen.

Het is nu heeeel saai bij paul de leeuw. kunnen ze dat vrouwen en humor niet snachts uitzenden?

20. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Kaatje: Wat een lieve foto's van Levi in de emmer! Thuis gebruiken wij de tummy tub en Gizem vind dat ook super! Ze heeft nu uitgevonden dat ze kan afzetten op de bodem en dat als ze haar hand op het water slaat dat het gaat spetteren. Dus in bad gaan is nu een dolle boel!
    En inderdaad Paul de Leeuw is nu super saai.... *gaap*

@Freesia: Wat een schattige foto! Echt een engeltje!

@Missy, het zal wel even schrikken zijn geweest dat hij moest blijven in het zkh...

Hier zit Gizem volgens mij midden in een sprongetje, ze is zo onrustig de laatste dagen en wil het liefst de hele dag maar bij je hangen...zodra je er in de box legt oid dan is het huilen....hoop dat ze er snel doorheen is...

Willen jullie kleintjes zich ook al optrekken als je zijn/haar handjes vast houdt?

Deel Deze Pagina