September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee hij krijgt van het LUMC een brief met daarop de datum.
    Scan duurt 40 min. dus werd aangeraden om een mp3 speler mee te nemen

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, jeetje zeg.. Wat houd die ziekte dan in? Als t zo zou zijn, is er dan iets tegen te doen zeg maar?
    Hoop echt dat t toch wat anders is.. Jullie hebben genoeg gehad nu! *knuf*

Hmm, is ook wel zo maar wil niet dat hij er toch iets gevaarlijks uit kan halen als ik even niet oplet.
    Hmm, kies wel degene die ik t handigst vind. Een rollende dus, want die je in moet drukken zitten mijn vingers altijd tussen. ;)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb me net even in die ziekte verdiept.maar het is dus zo dat hoe jonger je het krijgt hoe groter de gevolgen op latere leeftijd.
    Beetje bij beetje wordt je ruggengraat stijver en dus minder flexibel.
    In een vroeg stadium zijn er nog wel bepaalde medicijnen die de ontstekingen kunnen remmen maar verder is er alleen maar pijnstilling voor en oefeningen in water.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje dus ook een vorm van reuma lees ik net als ra want mijn hubbie heeft. hoop dat wat ze zien op de scan mee valt.

doet fv het bij jullie ook niet grrr mijn oogst verpieterd zo

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Is dit wat Missy?

(die taart is de ticker, die zit een beetje in de weg hahaha)

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik zal ff kijken.. ik krijg al een paar dagen geen FVcash meer :( misschien krijg je dat niet meer als je veld groter is?

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: dat zou niet fijn zijn zeg, de ziekte van Bechterew... het komt vaak voor samen met andere autoimmuunziekten zoals bijv. crohn... ik hoop dat het meevalt. maar goed dat ze verder onderzoek doen. ik heb wel het idee dat Ferry nu serieus genomen wordt.

@hummelke: oh zo herkenbaar. Nu gaat het alweer een week of 2 fantastisch met Raven, ze is zo lief en gezellig en knuffelig maar in zo'n sprongetje is alles 180 graden omgekeerd... gek word je ervan. Knuf meid, ik duim dat het morgen over is!

@ingeltje: better safe than sorry dus goed dat je je plas even laat nakijken. Misschien groeit je buik nu gewoon heel hard.

Auto: kreeg ik eergisteren ochtend ook niet open. Heb met gieters heet water lopen sproeien, ik kreeg het slot niet eens omgedraaid en daarna de portieren niet open. De deur bij Raven wil de hele tijd niet open en het bestuurdersportier ook niet dus ik moet steeds over alle stoelen klimmen met Raven en mezelf. Haha!

Hier nog geen ongi. :x

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tweety: er staat een melding:
    Howdy farmers! We have noticed connection issues with FarmVille and expect to be back to normal soon. Thanks for bearing with us. Happy farming!

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje o dat heb ik nog niet zien staan grrrr nu maar hopen dat mijn oogst niet kapot is hihi

11. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Bah Kaatje, het zit jullie echt niet mee. Wel fijn dat hij serieus wordt genomen. Ik ben benieuwd wat de scan opleverd.

Meiden thanks voor de knuffels. Ilse slaapt nu al even, dus ik heb even wat voor mezelf kunnen doen (nou ja, poetsen, maar dat kan soms ook heel fijn zijn!).

Auto: mannetje had er dit weekend ook last van. Nu hebben we alle deurrubbers ingesmeerd met zo'n stick, werkt echt perfect. Je kunt trouwens ook vaseline gebruiken.

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Net even boxershorts naar de Zeeman teruggebracht. Wat een zuur mens zat daar zeg.
    "Wat is de reden dat u het terugbrengt?" (ze zei het zo onduidelijk dat ik het 3x moest vragen)
    "Nou hij wil ze niet."
    "Maar u heeft ze wel gekocht!"

Ja duh! Maar HIJ WIL ZE NIET. Zet dan niet op de bon dat je kunt retourneren, doos.
    Stom gedoe.

Verder nog op zoek geweest voor sloffen voor Raven, denk dat ze maat 21/22 heeft maar de slofjes die ik bij Van Haren zag, waren te 'plat' zeg maar, ze heeft nog te baby achtige voetjes. Dus dat is geen succes geworden. Nu heeft ze nog niks.
    We waren een uurtje weggeweest en nog voornamelijk overdekt. Ze had sjaal/muts/dikke jas + dubbele voetenzak en thuis was ze helemaal koud en blauwig. Echt een beetje onderkoelt. Ze was ook maar stilletjes. Heb haar lekker warm in bedje gelegd na de boterham. Arm schaapie. Maar het is dus echt wel koud buiten!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, idd een soort reuma. Hij loopt al heel lang met deze klachten maar reuma is niet zo 1 2 3 vast te stellen vandaar dat er nu een speciale crohn-reuma poli is opgestart in het LUMC

Yule, ja ik ook. Nu worden we in het LUMC sowieso al 10x serieuzer genomen als bv in Woerden.. maar ze konden tot nu toe ook niet veel voor ons doen. Pijnstilling mag je ook niet alles van ivm zijn medicijnen voor Crohn ect.. en als er in het bloed ect. niets te zien is houdt het voor hun al gauw op.
    Blij dat ze nu die foto's gemaakt hebben. Is niet leuk,maar als je weet wat het is dan kan je er ook proberen iets aan te doen'
    Water sproeien moet je juist niet doen ! want als het vriest vriezen je deuren gewoon weer dicht.

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Of met talkpoeder. J. zei dat vaseline het rubber aantast maar of dat waar is weet ik niet.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als je vaseline neemt die niet op waterbasis is, dan werkt het.
    Talkpoeder doet het ook erg goed maar helaas niet langer als 2 weken

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: weet ik maar ik kwam anders echt niet weg. Ik moest werken en had Raven op mijn arm, weer naar binnen met haar en dat vond ze echt niet leuk (auto, auto, auto!!!!) dus dat niet erg gezellig....
    Ga straks ff met talkpoeder aan de slag, en goed droogmaken.

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Voor ongeruste tweety:

Howdy farmers! We are investigating reported connection issues and HAVE DEACTIVATED WITHERING, so your crops are safe. Thanks for bearing with us.

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @funny: je visjes moeten gevoerd!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff ik had vanochtend ook zo'n irritatie momentje.
    Kom ik bij de huisarts, is het best druk, dus we moeten even wachten. Schijnbaar werkt de computer niet mee, dus assistentes waren daar samen even naar aan het kijken.
    Boel gezucht en gesteun in de rij (altijd oude mensen... pff die hebben de hele dag vrij.. waar zeur je over? ;))
    Komt er een vrouw binnen, zucht diep en maakt een vervelende opmerking en ploft neer op een stoel.

Ben ik bijna aan de beurt, sta rustig achter de lijn te wachten, staat ze op en geeft me een duwtje: "gewoon aan de balie gaan staan hoor!" (oftewel jezelf opdringen zodat assistentes sneller gaan werken onder die druk)
    ARGH :x
    Dus ik zeg vriendelijk terug: "Nee hoor, ik word vanzelf geroepen, ze zijn druk bezig"
    Pfff wat kunnen mensen toch klagen om niks, jemig, die dames waren gewoon druk!!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow irritant he dat soort mensen.

wow ik wordt nog handig. Ferry heeft de hele website opgebouwd, maar ben sinds gister ook aan het knoeien.Heb een blog voor Levi toegevoegd en net een crea van mezelf zonder de hele site te wissen :D

Deel Deze Pagina