September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, nog niet... :p

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Meiden ik ga ook alvast on echtelijke bed voorverwarmen en hoop dat Dennis dadelijk niet zijn koude voeten bij mij komt warmen ;)

3. Dat was Lommerbergen in Reuver...

4. Het komt niet vaak voor dat je op dit forum blij bent als iemand ongi is, maar nu ben ik blij voor jou :)!

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    meiden ik zeg gedag tot morgen!

ga ff lekker kyani der site updaten :D

6. Wat gezellig! Zie het plaatje helemaal voor me...

7. Spannend! Had Dennis bij zijn vorige baas ook een administratieve functie?

8. De tekening is klaar, de aanvraag voor de bouwvergunning kan de deur uit en de offertes kunnen worden aangevraagd. Dus het feest kan beginnen...!

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Meiden, gezellig avondje met m'n vriendin gehad.
    Verder ff snel bijgelezen, ben er morgen weer!

Slaap lekker allemaal

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja, maar wij hebben een hele grote praktijk, (bijna) alle huisartsen van U d e n onder 1 dak. Dat zijn ongeveer 16 huisartsen (ook part-timers) geloof ik. Dus die dames hebben 3 volle wachtkamers + wachtenden aan de balie. Dus dat lukt daar nooit.

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Slaap lekker lieve meiden!

Sannemart: klinkt wel heeeeel ouderwets gezellig!

Yoga was toch wel weer lekker, al doet nu alles pijn ;) Maar dat komt ook omdat ik vandaag een flink stuk heb moeten lopen door hele gladdde straatjes. Gemerkt dat het overcorrigeren ook niet echt lekker voelt :D
    Welterusten!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh nog heel even: hier is vandaag echt helemaal NIKS nie geen sneeuw nie gevallen! Dus wij willen morgen graag óók een beetje, okee?

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen allemaal!!!

Ben happy, want:

1) ik heb geen last van de kat gehad die ik weer op zolder had neergeplant met kattenbak en al
    2) Aimar heeft doorgeslapen (wel heb ik hem 1 keer heel even gehoord) en nu nog slaapt :)
    3) Ingeltje heeft een supermooie banner (nouja, 2 supermooie banners :D) voor mij gemaakt!

Nu zo even Aimar uit bed vissen (zo sneu :(), hem laten ontbijten en dan op weg naar KDV en werk. Trouwens wel opgestaan met pijn in mijn arm.....maar dat mag de pret van het doorslapen niet drukken ;)

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ja thx ik kon niet op de naam komen hihi

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    thx ik ben er al een keer geweest vond het heel leuk en ook gericht op kinderen alles gaat vroeg dicht (20.00) toen wij daar waren. wil er nog een keer heen gaan denk ik maar hebben zelf geen auto hihi dus kom je dan bij ons een bakkie doen :)

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    gisterenavond een kadotje voor de juf gemaakt van rene die gaat met zw verlof voor de nieuwschierige heb hem bij gevoegd (ben er best wel trots op :) ) vanmorgen kwam hubbie als eerste beneden en kwam erachter dat de kachel uit was gevallen. ik ben met robin gelijk weer naar boven gegegaan en lekker in het warme bed gekropen hubbie de boel weer gereset en na een half uurtje zijn robin en ik weer eens beneden gaan kijken. hij was ook weer als vanouds vroeg wakker (5.45) maar dat vind ik niet gek het was maar 13 graden in zijn kamertje door die gekke kachel. rene ligt nog te knorren o ik hoor hem nu.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    1. Wat slim!
    2. Wat heerlijk!
    3. Graag gedaan! (wel stom dat ie verkleind is :x maar ik heb je voor de zekerheid nog een extra link gestuurd, misschien blijft ie daar wel groot)
    4. auw... je arm :(

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Leuk gedaan Tweety! Jouw talent ligt echt bij deze taarten, met vormen, super!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #85159 Ingeltje, 7 jan 2010
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
    Wat ik nou weer allemaal meegemaakt heb in een paar dagen tijd.....

Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, zat veel te strak.

Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen. Zo oneerlijk, die flessen passen toch nooit in de typemachine!!

Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.!!!! Heb ik weer.

Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest dat paste niet eens in die Ranja fles. Van de instructies klopt dus ook geen barst!!!!

Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui. Sleutels in mijn cabrio, dus kon er niet in. Uren op de wegenwacht zitten wachten. Auto van binnen helemaal nat geregend.......

Drie dagen op hondenuitlaatplaats gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN OOK NIET ZO!!

Zak M&M's gekocht als troost, maar wat een stomme dingen, kun je bijna niet afpellen.

4,5 dag bezig geweest met kalkoen braden! In de instructies stond 1 uur per pond. Ik weeg 109 pond, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!!! Was vast Afrikaanse kalkoen, zo zwart.....

Maar ging ook wat super goed, voelde me ook trots deze week. Puzzel van 100 stukjes gelegd was na 11 maanden al af! En dat terwijl er 2-4 jaar op de doos stond!!!!

En jij?...wat heb jij beleefd deze week?

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    Knijp hem een beetje voor de gym maar komt vast goed

Eva, dat is lekker opstaan :D

Tweety mooie taart