Ja dat optrekken doet Levi ook. Ferry had de emmer vrij vol gevuld dus liet Levi erin zakken, ga drukt zichzelf omhoog en hup al het water eroverheen
Meiden, tis tijd voor de laatste fles en dan hopen dat hij snel weer slaapt, want ik ben moe. Mijn vriend is optreden dus ben alleen. Slaap lekker allemaal!
Dat optrekken? nee hoor is volgens mij juist goed voor de spierntwikkeling. de cb arts doet het hier tenminste zelf ook met Levi Eva weltrusten
Ok, want ze wil hier dus alleen nog maar 'zitten'.... liggen is niet echt interessant meer zeg maar...... Eva, weltrusten!
Heb even Oei ik groei erbij gepakt en inderdaad het hoort allemaal bij het 3e sprongetje! Ik hoop dat het niet lang meer duurt, ze moet namelijk dinsdag voor haar 2e inenting....
Mijn vader heeft een tijd geleden al een "pijnaanval"gehad in zijn been dat vanuit zijn heup komt. de huisarts had het toen over slijtage. Maar nu had hij begin van de avond al pijn in zijn been weer vanuit zijn heup, dus even op bed gaan liggen. zwakte wel iets af. nu is het sinds een half uur zo erg dat hij amper kan lopen. pijnstillers helpen niet. Mijn vader is niet iemand die snel een dokter belt maar hebben nu toch de huisartsenpost gebeld. Mijn moeder heeft gezegt dat mijn vader niet mobiel genoeg is om daar zelf heen te gaan dus nu gaan ze overleggen of er een dokter naar mijn ouders kan komen.
hoi hoi, Vanmiddag lekker wezen wandelen met de hond! Femke heeft lekker rond liggen kijken en viel op een gegeven moment in slaap. Vanavond gezellig bij een vriendin op de thee geweest. Femke heeft bij mij in de draagzak gelegen, ging prima. @Missyzuilen, hoe gaat het nu met Mike? @Kaatje, lekker he zo in de tummytub, Femke vindt het ook helemaal geweldig. Leuke foto's! Oh niets ergs met je vader? @Cossy, hihi een mooie nieuwe tv dus! @Freesia, mooie foto! @Jale, ja hoor Femke trekt zich ook al op aan onze vingers. @Eva, slaap lekker! Slaap lekker allemaal!
Ja idd. begin van de avond had mijn moeder gezegt dat ze het aan zouden kijken dus heb gezegt dat hij gewoon naar de huisarts moet en niet zo eigenwijs moet zijn... gelukkig nu toch gebeld. Wordt er toch steeds een beetje bang van. Die kennis van mij die is opgegeven had ook pijn in zijn been en rug en bleek uiteindelijk kanker te hebben :-?
Kaatje -> Nou hopelijk is het niets ergs! Dan maar liever slijtage.... Is tenminste niet gevaarlijk. Vince heeft dat ook dattie niet op zijn rug wil liggen. Hij is veel te nieuwsgierig.. Zich optrekken doet hij nog niet. Wel slaat hij nu tegen speeltjes aan, sinds het 2e sprongetje.
Cossy, vince is natuurlijk ook nog wel een stukje jonger dan Levi en Gizem. komt vanzelf Gaan ze nou bij paul echt met de piemels bloot ?
Kaatje: Ik hoop dat het niets ernstigs is met je vader. Cossy: Het komt inderdaad vanzelf... en Gizem en Vince schelen ook een maand he!
Hihi jah dat klopt. Mijn nichtje heeft een meid van 4 en een halve maand nu, en als ik haar vergelijk met Vince... dat is echt een verschil van dag en nacht! Wat gaat het toch snel als ze zo klein zijn! En idd, als ze echt die piemels laten zien... dan kan ik ze nu HEEL GROOT bekijken!