Missy, en wat als je nou niet afvalt ? Dan heb je een te kleine broek Wupje, volgens mij is dit bij jullie S.V. Hercules '03 - Moeder en kind gym
@Jannes: Gelukkig was de echo goed! Weer een zorg minder! @Kaatje: Leuke foto's op de gym! @Ingeltje: Hoop dat je wordt aangenomen, is toch beter dan niets. Hier ook weer goedgekeurd door VK. Beeb was zelfs al ingedaald, en loopt op schema dus niets te klagen
Kaatje je bent geweldig thanks! Ik ga er straks meteen voor bellen! Missy zou voor mij ook geen optie zijn om de broek een maatje kleiner te bestellen. Meestal blijft het bij mij bij goede voornemens Ik hoop dat die 'kleinere' broek jou gauw past!
Jale, volgens mij verloopt je zwangerschap wel voorspoedig he? Fijn dat je weer helemaal goed gekeurd bent
hallo, wij zijn weer thuis en ik haak hier weer in we hebben lekker geshopt en julia wil nu niet slapen dus ga ik even spelen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
miracle wat fijn dat hij naa rhuis mag. kyani wilde ookhele dag neit slpaen heb haar en tin mijnkame rin bed gelegt met welja 3 dekens! En nu slaapt mw eindelijk. nu kan ik ff pspen heb ik weer ff de tijd voro nu al weer te lang geleden
@Kaatje: Ja de zwangerschap gaat eigenlijk goed. Nu wordt het wel zwaar hoor, vooral moe moe moe omdat m'n ijzer te laag is en de buik in de weg zit. Maar verder doet beeb het inderdaad goed. Hoe gaat het nu trouwens met jou?
Hier net opgepast op ander kindje (van een buuv). Die is net 2,5 maand ouder dan Julian. Was leuk, die kids spelen dan echt leuk samen! Nu ligt hij in bed, met de lamp aan grrrr... hij heeft zijn lichtknop ontdekt en helaas kan het bed alleen dáár staan. Ga zo maar weer de lamp uitdoen hihihi gek kind.
Jee ik ben blij als de werkdag erop zit vandaag. Ben bezig met mega saaie verslagen en daardoor snoep ik ook weer teveel :x Morgen weer lekker weekend en met onze dreumes erbij heb ik gelukkig niet veel tijd om te snoepen Jale logisch dat het nu erg zwaar wordt maar gelukkig ben je er bijna!
Jale, nog een paar weekjes en dan is zit die buik niet meer in de weg. Ga je hem misschien nog wel missen ook Gaat redelijk. vandaag weer een beetje mijn leven opgepakt door te gaan gymen met Levi. Nog wel veel slechte dagen,maar gelukkig ook goede Ingeltje, leuk een speelmaatje voor Julian hoe was je yoga gister trouwens?
@Wupje, die maat kleiner pas ik ookal hoor.. Bedoelde alleen maat kleiner dan ik die andere had gekocht omdat ik me maat nooit weet bij HM en die andere zit goed alleen is stretch dus best kans dat die dus zo te wijd zit en die ik nu heb besteld dus wel goed na wat uitlopen.
Uiteindelijk wel weer gezellig. Ik ga samen met die buuv naar een vrouw die in opleiding is voor de yoga. We zijn dus maar met z'n 2-en en dat is wel relaxed. Het is daardoor ook gratis, en ja, dan doet Inge het wel hihihi. Wel jammer dat ze die vergoedingen dit jaar zo hebben afgesnoept. Ik kan nog wel 50 euro krijgen, maar daar betaal je geen hele cursus van natuurlijk.
omg kun je niet even spellingcontrole erover heen halen of wat meer tijd nemen voor het typen, het wordt steeds moeilijker om jouw berichtjes te ontcijferen of sanp je hetzo bter?
Laat het dan maar de ongi zijn, hebben we die ook weer gehad Je krijgt bij deze een vrijkaart om dan ook vrijuit vervelend te zijn onder je hormonale-ongi-buien! Gratis!!
Had ik al wel eens verteld dat ik strontverliefd ben op mijn zoon? Nee? Hmmm liefde op het eerste gezicht Deze foto noem ik: "Hellup! Mijn hand zit vast in de koekjesdoos!!" (let niet op de keuken, we zijn al begonnen met breken ) edit *foto doet raar moment* Nu weer goed: Bekijk bijlage 41956