Zo srry zo laat, mijn lappie viel uit.. mijn koelingtafel is namelijk thuis :S Hier gaat alles goed met Kate, elke dag iets nieuws, ik zou nog 6 kids zoals haar willen *weet 100% zeker dat zij daar later spijt van zal krijgen *
haha wou net zeggen.. ik wil je na die 6 kinderen nog wel eens spreken Knuff terug meis. Hoop dat je weer snel internet hebt en iedere dag komt mee kletsen. Ik spring nog even onder de douche en duik dan mijn bed in. Krampen nog steeds aanwezig, wel minder maar nog geen menstruatie.. misschien dan toch een eisprong? Afwachten maar weer. Tot morgen !
Hey meiden! Ingeltje, wauw wat een goeie update! Ik mis het verhaal van Miracle met Angel nog, toch? Heb de oplossing gevonden voor nergens te krijgen sleeen. Mijn ouders hadden er nog eentje zonder ruggesteun. Nu zo opgelost:
(met tie wraps vast gemaakte badring) Ik ben weg, ga op bed! Welterusten meiden! Liefs Azeb Parr WELKOM TERUG!!!!!!!!!!!
Wow Azeb! Dat is slim!! Dat ga ik ook proberen! Julian heeft echt niks aan dat stomme ding gehad, dus dan maar op de slee binden
@azeb super slim! ik ga eentje toch bestellen bij de Fixit, overal uitverkocht natuurlijk en ben niet weer helemaal terug helaas @tweety hou op ik krijg trek en mijn ouders hebben niks in huis!
Goeiemiddag meiden 1! Ik haak hie rweer in ! Nog een paar uurtjes en dan mag ik mijn katertje gaan halen !!!!! Ik heb er zin in Vanvond ga ik shoppen met me Oma , nog voor me verjaardag en morgen vier ik hem.
Yeah, site doet het weer! @Azeb: wij hadden gisteren toevallig precies het zelfde gedaan met slee/badzitje
Oh, ben ik de eerste die er weer op kan? Ik sta niet in de update OK, ik ben hier de afgelopen maand één keer geweest, maar toch Ga even niet reageren, want site is nog steeds traaaaaag :x Hier gebeurt er eigenlijk niet zo veel spannends. Heb gisteren een leuk mutsje binnengekregen: een mooi rood wollen bivakmutsje Besteld voor het dragen, want moest mezelf in allerlei bochten wringen om een mutsje op het hoofd van IrisBkind-op-de-rug te zetten. Nu zet ik op voorhand mutsje op en dan kan de jas eroverheen. Hoera En is heerlijk warm, hoofd van IrisBkind was lekker warm toen we weer thuiskwamen (behalve z'n wangetjes dan natuurlijk). En verder komt de verhuizing steeds dichter bij. Gisteren is een invasie van verhuisfirma's begonnen. We hebben straks 10 offertes om uit te kiezen IrisBman regelt het meeste, maar ik moet er toch 2 keer aan geloven. Gisteren kwam de eerste en die heeft meteen een hele goeie indruk gemaakt door overal in het huis natte voetstappen te zetten Gelukkig heb ik met slechte koffie wraak genomen Blijkbaar was het filterzakje dubbelgeklapt, dus al het water liep langs het zakje ipv door de koffie Soit. Nog even verder werken nu. Fijne vrijdag nog allemaal!
zo he he we kunnen er weer op. Nou heb ik toch niets raars gedaan vandaag maar verga van de pijn in mijn linker bekken
Zie link... wat denken jullie? Denk inmiddels dat ik me niet echt zorgen hoef te maken, maar vreemd is het wel he? http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/183986-dreumes-15-5-mnd-licht.html
Zou me geen zorgen maken hoor. Levi buigt ook wel eens af http://www.groeigids.nl/inc/lggrafiek.php?N=Levi ow link doet het niet
IrisB: hahaha jij bent uber-evil, hooray for bad coffee!! Spannend hoor, verhuizing!! Kaatje: oef.. bekkenpijn bahhh GA WEG Miracle: een gelukkige hereniging gewenst