Weltrusten Jale Nou de huisarts vond het niet nodig om te komen. Heeft een recept voor pijnstillers uitgeschreven. die ligt klaar bij de HAP. Mijn moeder moet morgen om 07.00 weer werken dus nu is Ferry naar de HAP om het recept en daarna pijnstillers te halen. Mijn vader gaat beneden op de bank slapen omdat hij de bank niet af kan.. Aan de ene kant begrijpelijk van de arts omdat ze toch niet veel meer kunnen doen,maar aan de andere kant nu laten ze een man van 58 met veel pijn op een bank overnachten
Ik ga ook afsluiten, hond laten plassen en Levi voeden die komt net. Trusten en ik kom morgen nog even spieken voor ik ga werken.
@kaatje ohjee! Ik hoop dat het niks ernstigs is! Ik hoop dat deze pijnstillers beter helpen! @missy hoe is het nu met Mike? @freesia gave foto! kate laat zich nog niet echt opzitten maar is nu wel erg bezig met proberen te draaien.. alleen moet zij leren dat haar arm anders moet liggen wel grappig om haar te zien zwaaien met die heupen oh jammer heb blote piemels gemist! Heb mijn 2 kerstkaarten klaar en heb ze ook op Hyves gepost Dames die de nest induiken slaap lekker ik ga ff psp-n weer
@ Cossy: wat een lieve foto! @ Parr: zo laat nog aan het PSP-en? Ik zal zo even je foto's gaan bekijken op hyves. Vannacht kwam mijn vriend rond 2:30 thuis van zijn optreden. Ik hoorde Aimar toen al geluidjes maken maar we hadden de stille hoop dat hij verder zou slapen....NOT! Dus om 3:15 heeft mijn vriend hem de fles gegeven en ik ben gaan slapen. Aimar sliep pas weer om 4:30 want hij was erg wakker na zijn fles en wilde echt niet slapen... :S Vanmorgen om 7:15 ben ik er uit gegaan om hem te voeden en nu sinds 10 minuten slaapt hij weer. Hij heeft net gepoept na zijn fles bij mij op schoot, dus als het goed is gaan we een relaxed dagje tegemoet....tenzij er nog meer komt... De wasmachine staat al aan, de flessen zijn weer schoon en nu is het tijd voor forummen en een kopje koffie Daarna ga ik nog een uurtje mijn bed in denk ik....als Aimar tenminste niet eerder wakker wordt Oja Aimar slaat nog niet naar speeltjes volgens mij.....wel houdt hij al een kleine rammelaartje vast, maar doet er nog niks mee. Wel moet hij er om lachen als ik ermee rammel
@ Kaatje: hoe is het nu met je vader? Xie dat het maar 16 graden is op Aimar's kamer..... Maar ben bang dat als ik de kamer binnen ga, ik hem wakker maak... ...als de buurvrouw dat niet al voor mij doet ze maakt zoveel herrie dat de lichtjes op de babyfoon erop reageren @ Parr: leuke foto's hoor! Was ik gisteren met de sluiting van de wipstoel naar de schoenmaker (1 kant van de sluiting want die andere zit eraan vast)....blijkt dat ik de hele wipper mee moet nemen want de sluiting die ze hebben is een paar milimeter kleiner en past dus niet in de andere kant....Ik zie me al gaan met MC en wipper... Maar als het goed is blijft mijn vriend nog een dagje thuis en zou ik het dus morgenmiddag even snel zonder Aimar kunnen doen...
@parr fijn dat je een leuke avond hebt gehad jammer dat het kolven minder ging. leuke kaarten. @eva leuke foto's @kaatje hihi grappig hoe ie in die emmer zit ook al stevig zo te zien met zijn hoofdje. @freesia mooie foto 138 foto's pff je hebt een klus met kiezen hihi @cossy ja mannen en tv's hier nog een die het liefst de grootste wil hebben. leuk die foto kusje hihi. @kaatje werkse vandaag. @missy hoop dat mike vandaag lekker met je mee naar huis mag. zo hehe gisteren een verjaardag gehad had geen zin. gelukkig sliep robin vanaf dat we er waren tot we weer weggingen lekker door. dus hoefde niet te gaan verdedigen dat ie niet op schoot ging bij iedereen. we zijn ook maar 2 uurtjes geweest. toen naar huis gegaan en hem thuis de laatste fles gegeven die ie om 20.00 had kunnen krijgen maar hij sliep nog dus toen we thuis kwamen uit de maxi gehaald en toen werdt ie wakker. hij was zo wakker als wat haha. me nichtje was mee naar huis gegaan en we zijn gaan wiien haha en robin in de wipper er naast op de bank die was aan het lachen(zou ik ook doen 2 gekken aan het springen enz.) om 22.30 heb ik hem op bed gelegd hij kwam vanacht rond 4 uur pas heerlijk maar ja mama lag ook pas rond 1 uur op bed haha. nou ga weer snel want hij ligt nu te protesteren in de box.
kaatje, hopelijk gaat het al weer wat beter met je vader...balen dat er niemand kwam kijken. Is toch een beetje raar, je kunt door de telefoon toch niet beoordelen wat iemand heeft. Maar tja, dat is mijn mening. Ik wilde de late voeding vervroegen van 23:00 naar 22:00 uur, dat heb ik gisteravond gedaan. Maar vannacht kwam Sem om 02:30 uur ipv om 6:00 uur Hopleijk is het gewoon even wennen...... Fijne dag allemaal ik ga nog even terug naar mijn bedje denk ik en vanmiddag naar een verjaardag met Sem Ohw, weet iemand hoe zo'n neuspeertje werkt? (moet je daar iets indoen of hoe gaat dat eigenlijk )
Kaatje leuk joh, Levi-in-de-emmer!! oh wat vervelend van jouw vader Freesia wauw mooie engeltjes-Jill Cossy; kan je er nog omheen komen? hihihi mannen en huin speelgoed... Owww lief die foto! Missy; knapt je lieve kleine vent al op? SHIT PIEMELS GEMIST Sasha: je knijpt hem eerst in, dán stop je hem in het neusje en laat je los. Zo zuigt ie de snotjes eruit
cossy lieve foto ! Eva hier was het vanochtend ook maar 16 graden in levi zijn kamer Met mijn vader gaat het helaas nog niet goed. Gister toen Ferry de pijnstillers kwam brengen heeft hij er gelijk twee genomen maar die hielpen niet. om 04.40 moest hij nodig plassen maar kon niet van de bank af dus mijn moeder wakker gebeld die heeft toen een emmer gehaald. Om 05.15 weer de HAP gebeld. krijg je als antwoord dat hij om 11.00 nog twee pijnstillers mag en als hij dan om 12.00 nog pijn heeft kan hij terug bellen Hij loopt hier al mee sinds gisterenavond. Kan me af en toe zo kwaad maken over die HAP. Mijn Smoeder komt straks oppassen. was vorige week afgesproken. zegt ze gisteravond opeens dat ze op zondag eigenlijk bij haar moeder op bezoek moet. Dus Ferry zei al dat ze nu niet meer kon afzeggen want het was afgesproken. Zegt ze vanochtend over de telefoon dat als ze hier om 11.30 uur is ze gelijk met Levi wil gaan wandelen en dan gaat ze met Levi naar haar moeder. Wil dat ze eerst hier in huis komt oefenen en niet gelijk overal met hem naar toe gaat. Heb ook gezegt dat ik hem niet wakker ga houden. wil hem altijd rond een uur of 13.00 op bed hebben dus als hij om 11.15 moe is leg ik hem gewoon op bed anders zit ik straks met een moe en chago kind als ik thuis kom. Gatver laat hem nu dus gewoon echt met een rotgevoel hier achter straks
Goedemorgen meiden! @Kaatje: wat erg van je paps! hoe is het nu? @Cossy: mooie foto! @Ingeltje &Parr: heh balen, piemels gemist! Hier een goede nacht gehad! Michelle wou gisteren amper eten door wat er gisteren is gebeurt denk k! Ze heeft bij haar 9 uur fles maar 110 gehad en bij haar laatste fles 100 Het enige wat ze deed was slapen, slapen en nog eens slapen! Ik voelde me wel even dom, dat ik geen rekening ermee had gehouden dat ze idd overprkkelld kon raken van de drukke gebeurtenissen! Ze heeft vervolgens tot half 10 geslapen! Nu is het even uitvissen met haar ritme, want de eerste fles heeft ze dus om half 10 gehad ipv 7 uur! Ze is nu weer helemaal zichzelf en lekker vrolijk, kwekkerig en spelerig! gelukkig!
oh nee kaatje! wat vervelend... heb dat ook hoor, gijs wou ook op zijn eerste papadag alleen gelijk met hem naar zijn oudres... vond ik ook niks
@Kaatje: die HAP van tegenwoordig is veeeel te gemakkelijk er moet bij hun eerst iets ernstigs gebeuren en tot die tijd schepen ze je af met PM.. wat vervelend dat het niet gaat zoals jij verwacht had met levi en smoeder!Snap idd dat je dan niet met een gerust gevoel de deur uit gaat! een hele dikke kuffel meis!
Ingeltje, maar dan is Gijs er zelf nog bij Lindaa, het gaat dus juist wel precies zoals ik gedacht had. en daar was ik dus ook zo bang voor. Mijn smoeder is van dat over enthousiastme. dus veel zingen, geluid maken, druk zijn, te overdreven ( voor mij dan ). Baal gewoon dat ze gelijk met hem weg wil. heb liever dat ze eerst zijn huiltjes leert herkennen. Dat hij haar goed leert herkennen ( nu ligt hij 9 van de 10 x te slapen als ze komt ) Hoe ze hem moet troosten als hij krampjes heeft enz.
Ja tuurlijk dat snap ik! is ook niet meer dan logisch! maar jij hebt aangegeven dat je dat toch liever (nu) niet hebt! Accepteerd ze jouwn keuzes dan niet?