Er stond iets met accept inderdaad en dat je dan je vrienden kon uitnodigen om te 'doneren' (share this)
Kaatje fijn dat Levis slaapje in zijn nieuwe kamertje goed is gegaan! Leuk zeg die lamp die jij liet zien! Kyano heeft ongeveer zo eentje maar dan een draakje. De lamp zelf is dan ook het gezichtje van het beest. Zuivel: Kyano heeft ook s ochtends nog een bekertje Friso opvolgmelk, tussen de middag fruitmelk en s avonds toetje Eva hey goed van Aimar dat hij nu ook lekker een peertje eet! Hi hi Kyano roept echt de hele dag alleen maar bumba, hij is er ook helemaal fan van. Hubbie heeft een dvd gemaakt en Kyano kijkt altijd s ochtends na het ontbijt 1 filmpje en dan s avonds als wij afwassen Yule ah arme Raven, beterschap voor haar! oei dat worden dus nog spannende weken voor jouw vrienden tot aan de bevalling! Freesia jeetje dat zou ook echt heel erg zijn als ze de babietjes kwijt raakt Steen iritante postbode :x!
Kyano had een raar dagje vandaag. Vanmiddag werd hij rond 13.30 uur wakker en door de hevige sneeuwval waren wij eigenlijk ook aan huis gekluisterd dus maar allemaal klusjes in huis gedaan. Ging goed en hij heeft lekker gespeeld en leek ook helemaal niet moe. Hij had praatjes voor 10 toen hij in zijn stoeltje zat en het eten nog niet op tafel stond maar eenmaal het bordje voor zijn neus, klapte hij dicht en hoefde geen hap meer Terwijl hij toch alleen maar een peer heeft gehad rond 16 uur. Dus voor deze ene keer toch maar 120cc melk gegeven en dat wilde hij wel. Nu ligt hij vanaf 18.30 te slapen. Maar ik merk al een paar dagen aan hem dat hij zijn normale portie avondeten maar voor de helft op eet. Misschien kunnen wij hem toch beter zijn boterhammen voor het slaapje geven zodat hij en de middag beter trekt en ook nog zin heeft in avondeten. Morgen maar eens proberen
Levi ligt in zijn nieuwe kamer te slapen. Net even snel (half) ingericht. Zie hier het ( bijna ) resultaat. Deur En dan verder kijken
Wupje, Femke eet dus ook minder haar avondeten...misschien een fase? Ik denk dat Femke de vijfde ziekte heeft, als ik de symptomen zo lees: vuurrode wangen, verheven vlekjes en koorts hoeft niet.....
Thanx. Steen, ahh arme Femke. Moet zeggen dat Levi gelukkg weinig last had van de 5de ziekte. hoop dat Femke er ook niet te veel last van heeft.
@ Wupje: idd een beetje raar....misschien helpt het idd om zijn boterham voor zijn slaapje te geven...Zoveel sneeuw bij jullie??? Hier is wel sneeuw gevallen maar het is maar nét genoeg om te kunnen sleeën. @ Kaatje: Ziet er super uit dat kamertje van Levi! @ Steen: ohoh...ik hoop dat Femke er niet teveel last van heeft En dat ze haar nichtje niet aansteekt.... Hier is Aimar na een heerlijk bad en een knipbeurt (ohoh...ik hoop maar dat het morgen goed zit....) lekker gaan slapen. Wij zouden gezellig een tv avondje hebben samen maar heb me voorgenomen om mijn vriend niet te gaan roepen. Pech voor hem (en mij...) maar als hij het vergeet dan vindt hij het waarschijnlijk niet belangrijk en gezellig genoeg :x
Eva, dat is het voordeel van kinderen met krullen hebben, je kan zelf zijn haar knippen Valt morgen vast prima Ferry gaat zo kaarten bij zijn broer en ik ga lekker languit op de bank dat programma van Michael Jackson kijken
Wow Kaatje, wat een plaatje van een kamer geworden zo! Mogen jullie supertrots op zijn zeg! Steen, ah 5de ziekte. Hoop dat het snel weer voorbij is en ze er niet al teveel last van heeft. Eva, mannen :x Hoop dat hij op tijd het licht ziet Sannemart, leuk zeg een nieuw bed! Foover, grappige slofjes, jammer dat ze maar in 1 maat zijn. Laarsjes, we hebben ze net gepast, ze zijn nog te groot Nou zitten die oude zo supersoepel en als gegoten door het vele dragen natuurlijk. We zullen de nieuwe elke dag even aandoen, zodat die ook goed gaan zitten. Ik ga zo heerlijk douchen en naar bed, tv aan en laptop mee
Oef... dat was een werk.. bijlezen! Yule en Steen sterkte met jullie zieke, zielige kindjes Hier vandaag niet teveel gedaan. Vriend op visite gehad, even de stad in. Qua kou viel het wel mee buiten. Wel lekker gesneeuwd vandaag en zie morgen ook weer een berg aankomen. Leuk! Fijne avond allemaal!
Oh, en ik kreeg geld terug van de belasting over 2008 (zorgtoeslag teveel betaald) en heb net minerale (vegan)make-up besteld in Amerika, jeeejj! Via Etsy ja, hoezo? 8) 3 kleuren minerale oogschaduw, foundation, primer en 3 verschillende kwasten voor maar 28 eurie! Freesia is weer een blij meisje
....vroeg Kaatje droog... @freesia: klinkt leuk! Ik koop wel eens make-up maar draag het echt nooit dus het is eigenlijk altijd een miskoop. Ik zou heel graag zo'n altijd-florisant-uitziend-met-naturel-makeupje-met-glamourous-uitstraling-typetje willen zijn.... Ben wel een beetje blij dat de laarsjes groot vallen want ik ben bang dat Raven ze anders niet meer past. Haar voetjes zijn de afgelopen 3 weken zo hard gegroeid dat ineens haar babypaws echt niet meer passen.... Na paracetamol heeft ze in bed haar koekje opgeknabbeld en daarna werd ze stukken rustiger. Ze heeft daarna een potje op en yoghurt en goed gedronken en zelfs nog een uur heel gezellig gespeeld. Gelukkig! Maar het was zo'n enorm verschil dat die paracetamol echt wel wat gedaan heeft. Maar wat ze nou heeft? Ze voelt niet warm aan ofzo. We zien het wel weer vannacht. Was is opgevouwen (5 wassen) en bed weer opgemaakt, badkamer ook schoon. Morgen komen de verhuurders kijken naar de tegels in de douche die van de muur komen... (moet het wel een beetje toonbaar zijn nietwaar?) FV: allemaal even mijn barn helpen bouwen he?
Oja en Kaatje: wat een ONWIJS mooie kamer! Echt heel erg super geweldig gaaf! (wou dat ik dat kon) Krijg meteen inspiratie voor Raven haar kamer.... het wordt of roze of vrolijke kleurtjes van IKEA, die hebben leuke sprookjes stoffen @foover: leuke sloffen!
Yule, had het op hyves ook al een keer gevraagd maar volgens mij geen reactie gehad.. maar wanneer wordt jullie huis opgeleverd?
heyhoi, hier weer bij mijn ouders Hoe is het hier? Heb de link terug gezocht en geweldig gave kamer van Levi!!
@kaatje: oh dat heb ik even helemaal gemist... sorry! Ergens 2e kwartaal dus dat kan april/mei/juni zijn dus we houden maar rekening met juni.