September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry had haar aan de lijn en vroeg aan mij of Levi niet in de wagen kon slapen. heb toen gezegt dat ik hem liever op bed heb en dat ik hem niet wakker hou. dat heeft ze ook gehoord

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen!

Femke ligt lekker naast mij met papa te spelen, ze hebben de grootste lol samen! hihi, dus mama ff forummen!

@Kaatje, jeetje wat balen zeg van je vader....hoop dat hij snel wat minder pijn heeft. Kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt dat je smoeder Levi zomaar ergens mee naar toe neemt...succes vanmiddag!

@Cossy, mooie foto!

@Missyzuilen, ik duim voor jullie vandaag!

@Eva, ik hoop dat jullie inderdaad een relaxed dagje hebben. Lekker nog ff het bed in!

@Tweety, Femke kan zich hier ook kostelijk vermaken door naar ons te kijken tijdens het wii-en!

@Sasha, mmm een uurtje vervroegen lukt dus nog niet 's avonds...

@Lindaa, wij hebben hier ook zo'n dametje wat op al die prikkels reageert. Eerste keer wist ik dat ook nog niet, voelde me toen ook zo lullig.

Fijne dag allemaal!

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: ik begrijp je helemaal. Sara gaat donderdag voor het eerst naar s-mama. Ze weet dat de kinderwagen niet mee komt. Wil gewoon dat ze een dag thuisblijft en Sara aan de omgeving kan wennen en zij ook aan Sara. Volgend weekend gaat ze het hele weekend naar mijn ouders, maar die hebben zal zo vaak opgepast dat die met haar mogen doen wat ze willen. Mijn moeder kent Sara al door en door, dus dat vind ik gewoon anders.

Succes met je vader... hoop dat hij minder pijn krijgt en zo niet snel bij HAP terecht kan...

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen mama's,

@Parr: was het gezellig gisteravond? Kolven goed gegaan? Oh, ik lees het al. Fijn dat het gezellig was!

@Freesia: mmmm, chocoladetaart...

@Dreames: zitten de tuinstoelen lekker ;)?

@Lindaa: dat klinkt inderdaad als een beroerde middag! Wel fijndat het snel weer over was bij haar.

@Eva: Quinten heeft dat ook wel eens. Ik haal hem dan uit bed en doe hem in de draagdoek. Het komt niet zo vaak voor, meestal slaapt hij prima in zijn eigen bed, daarom doe ik er niet zo moeilijk over als hij dat een keer niet wil.

@Elise: mijn man wordt ook maar 'selectief' wakker. Zo vindt hij de wekker geen reden om zijn ogen open te doen, maar als Quinten huilt of een kat kotst weer wel :) . Ik heb een keer gehad dat hij echt niet wakker te krijgen was en toen heb ik ook een glas water gebruikt. Hier werkte dat wel! Whahahaha.

@BabyStyle: veel plezier met zwemmen vandaag!

@Krisstel: schijnbaar is jouw BV het beste slaapmiddel!

@Kaatje: Quinten vindt de tv ook erg interessant. Hij kijkt eigenlijk naar alles wat beweegt... Hoe is het nu met je vader? En wat vervelend dat het zo moet gaan vandaag met je smoeder!

@Freesia: leuke foto!

@Cossy: zo'n man heb ik ook... Wij hebben ook een mega tv (en tig spelcomputers, gewone computers etc. etc.).

@Jale: Quinten vindt het ook erg leuk als je hem optrekt!

Hier niets bijzonders, alles gaat z'n gangetje. Ik heb een heerlijk rustige dag voor de boeg. Oh, zo te horen heeft Quinten zijn ochtend-slaapje uit... Tot later!

Oh ja: toch wel héél bijzonder: Quinten is vandaag precies 3 maanden!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, 3 maanden :whistle: gaat hard he

Jannes ja idd als ze Levi goed kennen vind ik het ook niet erg als hij overal mee naar toe gaat.
    Woensdag is mijn moeder 3 uurtjes geweest maar die denkt er niet eens overna om nu al met hem weg te gaan.

Denk dat ik al mijn moed maar bij elkaar ga rapen en het straks tegen mijn smoeder ga zeggen. zal Ferry misschien wel niet leuk vinden maar ik wil gewoon dat Levi eerst aan zijn oma's went en andersom

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    pupke: jij ook gefeliciteerd met je 3e vermaanddag!
    Kaatje: nou dat vond smoeder leuk om te horen cker? hihi

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vast niet maar ze weet dat ik graag een ritme voor Levi heb en vind dat ook niet meer dan normaal dat dat bij de oppas ook zo blijft

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Levi was kapot en ligt nu op bed. Hoop dat hij 2 uurtjes slaapt zodat hij er weer een middagje tegen aan kan.

Ik ga de pc afsluiten want smoeder is hier zo.
    Fijne dag en tot vanavond !

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kaatje, sterkte met je smoeder :( Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.
    En ik hoop dat je vader snel geholpen wordt, en dat het niks ergs is.
    Werk ze vandaag.

Missy, we duimen voor jou en Mike!

Pupke, 3 maanden al! Gefeliciteerd!

Cossy, wel gaaf zo'n grote tv... als je de ruimte hebt hahaha!
    Heb de piemels ook gezien :) Superlieve foto van jou en Vince!

Lindaa, gelukkig is Michelle weer in haar hum.
    Zo leren we elke keer weer wat bij toch.

Zo, ga me douchen en haartjes fohnen. En de soep maken voor vanavond.
    Fijne zondag!

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Wilde ik nog vragen: die foto aanbieding van dat foldertje van de Wij jonge ouders, weet iemand daar een link van?

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    kaatje: ben het helemaal me je eens hoor! succes meid!

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik niet, heb gisteren net die bon weggegooid :oops:

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mike mag naar huis!

\:D/ :whistle:

14. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    yeah mike wat fijn

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ missy: fijn dat Mike naar huis mag!

Hier is Aimar net na zijn fles in de buikdrager in slaap gevallen...ik vind het veel te gezellig dus blijf maar even zo met hem zitten :)
    Ondertussen via uitzending gemist So you think you can dance kijken....

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemiddag dames! Zo Wel een ok nacht gehad. Kate is niet doorgeslapen maar goed ik ben allang blij dat zij gelijk slaapt dan na een voeding. Lekker uitgeslapen vanochtend. Ik was kwart voor 11 eruit. Kate weer om kwart over 11 en Paul half 12 haha.

@cossy ooh lief foto!

@eva thxx! Ik hoop ook dat jullie een beetje rustige dag hebben. Hopelijk niet te want anders is hij vannacht ook weer klaar wakker ;)

@tweety lekker langer geslapen tussen voeding dus :)

@kaatje hoe is het nu met jouw vader? nog steeds veel pijn? Vind wel stom want hij heeft al de hele nacht vreselijk pijn :rolleyes: wrm zou nog 2 uurtjes wachten helpen? :evil: Klinkt alsof ze ff geen zin hadden om meteen wat aan te doen :evil:
    En ik heb mijn moeder ook duidelijk gemaakt dat zij mijn schema moet volgen met oppassen anders gaat zij mooi naar huis en heb ik een oververmoeid kind. Daar zit ik niet op te wachten! Ik hoop echt dat zij naar je luistert! Zo niet dan mag zij voorlopig gewoon niet op Levi passen toch? En als zij vraagt wrm? Omdat jij eerst aan zichzelf denkt ipv de kind! Zois het toch grrrr :evil:
    Ik ben straks ook zenuwlappie met werk omdat beide oma's moeten ook leren watvoor huiltjes wat zijn *brrr

@lindaa hey meid niet dom voelen hoor! Al weet ik wat je bedoelt, been there done that :( Je leert alleen van. dan weet je wat haar grenzen zijn, die ook elk eer veranderen. Jullie waren ook verbaasd hoe zij reageerde dus tuurlijk stond je er dan niet bij stil! knuffs

@ingeltje idd papadag betekent niet lekker makkelijk naar oma toe samen ;)

@steen lekker hé om te zien hoe de papa's en beebs samen lol hebben *smelt

@pupke jeey :whistle: 3 maanden!

jeey mike mag naar huis :whistle:

@freesia als je naar de site gaat van WIJ jonge ouders en dan naar de fotoservice kun je daar kiezen. Het zijn wel aansichtskaart dus geen vouwkaarten. :)

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Net heel eigenwijs de meiden een paar hapjes fruithap gegeven. Ze hebben enorm zitten smullen!

18. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Gizem zou ook wel al willen volgens mij hihi...ze kijkt af en toe echt het eten uit je handen.... maar pech voor haar, ze mag nog niet.....

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy o wat fijn dat ie weer naar huis mag.

@funny ohh hoo eigenwijs hihi robin heeft ook al een paar hapjes gekregen van mij.

20. 4days

4days Niet meer actief

Jippieieie, Mike naar huis! :D

Kaatje -> Ja ik vind ook gewoon dat als iemand op je kind past, diegene zich aan jouw schema aan moet passen! Baby's worden nou eenmaal snel oververmoeid als iets anders gaat dan normaal.

Vince heeft altijd erg moeite met ergens anders in slaap komen. Thuis en buiten in de kinderwagen gaat het prima, maar in een ander huis met andere mensen en geluiden raakt hij snel oververmoeid. En dan is het natuurlijk huilen geblazen... :(

Hapjes -> hij heeft alleen een keer een ienie-mini-hapje appelmoes gehad (echt een klein puntje op een lepeltje). Hij vond het wel erg lekker! :)

Deel Deze Pagina