September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Nou net als vele meiden ook hier een korte nacht tot 6.15 uur. Maar ja Kyano lag er ook al om 18.30 in dus toch bijna klokkie rond geslapen. Ligt nu alweer vanaf 10.30 te pitten. Dus hopelijk vanmiddag nog even een klein uurtje naar bed zodat hij vanavond weer op een normaal tijdstip naar bed kan en morgen hopelijk weer tot 7 uur slaapt.

Yule jeeh geen fijne situatie zeg op je werk :(. Jij vraagt netjes toestemming voor een week vakantie en dan krijgt je zo’n reactie. Echt schandalig :x! Hopelijk kan een goed gesprek de situatie oplossen.

Hummelke en Eva oef ook al zo’n vroege vogels.

Steen veel plezier met jullie logeetje!

Kaatje ha ha die Levi! Ontbijtkoek smaakt toch wel veel lekkerder :D

Funny me sterkte meid! Ik hoop toch dat jouw mannetje nog een paar weken in mama’s buik blijft!

Even nog een vraagje over speelgoed; waar spelen jullie kleintjes nu veel mee? (ik heb het ook op ander forum gepost aangezien ik dacht dat zwp eruit lag) Maar Kyano wil vooral veel helpen en doen dus ik moet echt op zoek naar wat andere dingetjes.

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja ik zag het nu ook!

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    in principe kun je trouwens elke van de 3 dagen klikken maar ik denk dat de tijd USA time is en dan zegt hij dat ik vandaag al heb geklikt

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Wupje: Isis speelt nu veel met duplo primo en met houten blokken. Die twee zijn favoriet nu.
    Ik heb het speelgoed een beetje gesorteerd en had laatst weer eens de bak met 'lawaaispeelgoed' te voorschijn gehaald: een keyboard met honderd herriedingen erin, een gitaartje en sleutel van Vtech enzo, daar vond ze niks aan. Toen ik de 'bouwen'bak (met blokken en vormenstoof en zo'n ding met ringen die je om een paal moet schuiven en deze: Unicefshop) weer pakte was ze weer helemaal blij en ging druk aan het bouwen.
    En de grote doos omgebouwd tot huisje vindt ze ook nog steeds super.

Maar goed, Isis is natuurlijk een sloompie dus misschien is Kyano daar nu juist helemaal flauw van.

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    funny me, spannend meid, hopen dat het wel nog ff langer blijft zitten.

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Meiden ik had jullie mijn laatste creatie nog niet laten zien geloof ik.
    Ik heb een poef gemaakt met een rits onderin zodat Isis knuffels er allemaal in kunnen. Ik ben er zelf echt mega trots op eerlijk gezegd. Hij is nog een beetje vormeloos dus ze moet nog wat meer knuffels verzamelen (maar ik had ook al bedacht dat ik haar grote speelkleed er wel in kon doen, dan is ie al wat meer gevuld).
    Hier fotootje van de achterkant (zit een stuk doorzichtig plastic in zodat je ze kunt zien zitten).

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    En nog eentje van de voorkant (is een beetje flets maar je ziet de kleuren wel op de vorige foto).

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    #85628 Pupke, 10 jan 2010
    Laatst bewerkt: 10 jan 2010
    @Wupje: oef, dat is inderdaad vroeg! Quinten speelt veel met de boerderij van Little people, zijn hond met afstandsbediening en met blokjes.

@Yule: vreemde mededeling van je niet collegiale collega! Goed dat je hier niet zomaar mee akkoord gaat.

@FunnyMe: je laat me schrikken! Ik hoop dat er niets aan de hand is en dat jullie menneke nog even lekker blijft zitten waar hij zit. Goed dat de vk even langskomt want dat bloeden is natuurlijk niet de bedoeling. Knuf!

@Yule en Azeb: ik heb mijn steentje bijgedragen aan jullie verbouwing ;)

@Kaatje: ik denk dat die actie op Hyves ervoor zorgt dat veel vrouwen stil staan bij borstkanker, want steeds als jij nu een kleur ziet staan in iemands www zul je daaraan denken.

9. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Lola: Alsnog gefeliciteerd met je 40ste verjaardag!! Ik had het wel gelezen bij je feliciatie voor Miracle maar daarna weer vergeten :) Hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

@Wupje: Teun is ook erg druk met zijn blokken, ringen en stapelbakjes. Hij is steeds alles erin en eruit aan het halen en de blokken in de vormen stoppen, stapelen etc.

@mama's met slechte nacht: jeetje wat veel kindjes hebben lopen spoken, hopelijk vannacht weer lekker doorslapen.

@Funny me: jeetje meid, hopelijk is het niks. Fijn dat de VK zo komt kijken. Knuf.

@Azeb: wat een mooie poef, daar ben je terecht trots op!

Ego:
    Hier gelukkig een jongetje die lekker door heeft geslapen tot 07.30 uur. Papa was aan de beurt dus mama heeft lekker tot 09.00 uur in bed gelegen :). Daarna ben ik de douche gaan schoonmaken. We hebben altijd veel zeepresten tussen de voegen die dan een beetje roze worden dus dat moet 2x per jaar even extra gesopt worden met speciaal spul. Nu weer helemaal lekker schoon en wit.
    Straks komen mijn ouders en gaan we even sleeen en een hapje eten.

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pupke: thx for helping!

@azeb: echt een superduper poef! Ik vind jou zo handig, wou dat ik ook zo handig was... (maar ik heb ook geen naaimachine etc, zou heel graag zelf dingen maken maar durf er nooit aan te beginnen en heb de spullen dus ook niet)

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Azeb wat een gave poef.

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    WAUW! Die ziet er leuk en fleurig uit!

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ow Azeb, wat gaaf weer!! Hebbuh ;)

Funny, hoop dat alles okee is, beetje eng wat je allemaal verteld hoor meis.

Yule, ik kan de nieuwe filmpjes niet openen :(

Jill werd net na 45 min alweer wakker, zucht. Net nu ze op tijd erin lag om nog even weg te gaan.
    Ik ben echt niet te genieten, verdrietig en sjaggo :)
    Heb mijn ei (lees: heb jeuk) en lief reageert nergens op.
    Zucht, rothormonen, je hebt er niks aan! ;)

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Tweety: beetje laat (of had ik nou wel gereageerd???) maar wilde nog even zeggen dat ik die zwangere buik taart voor de juf van Rene erg mooi vond! Balen dat jullie ook weer zo'n rottige nacht hebben gehad. Ik hoop dat je 'kater' snel weer weg is.

@ Azeb: Mooie poef!!!

@ Kaatje: moet ik mijn naam en geb.datum dan nog naar je mailen???

@ ingeltje: lief dat je gaat zoeken voor mij :)

Wilde ik net een superleuk kruip-filmpje maken van Aimar en papa....stopt Aimar er mee zodra ik de camera aan heb staan. ;)
    Ik ga Aimar op bed leggen, is chaggie aan het doen en volgens mij erg moe!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Levi ligt te geinen ipv te slapen.
    Denk dat zijn kamer bij daglicht veel te leuk is

Azeb, super gaaf die poef

Pupke, ik had het onderste stuk van de doorstuurmail niet gelezen,dus zag pas later dat het idd voor borstkanker was

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: ik zie jouw barn raising helemaal niet op mijn prikbordje of startpagina :( Zal wel ff kijken of het lukt als ik naar je farm ga.

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Zo Femke ligt ff te slapen en logeetje zit film te kijken.
    Vanmorgen nog lekker naar buiten geweest in de sneeuw, was leuk! Verder hebben wij nu ook een á la Azeb huisje van een kartonnen doos (Vond het zo'n leuk idee, en gisteren kwam de autostoel in zo'n megadoos) En dat huisje hebben we vanmorgen versierd met verf en tekeningen, erg leuk!

@Funnyme, oei schrikken, hopelijk is het niet echt al aan het rommelen. Succes!

@freesia, grrr hormonen...

@Azeb, wat een geweldige poef, echt super creabea gedaan!

@Sannemart, lekker uitgeslapen! Veel plezier vanmiddag.

@Wupje, Femke lees voornamelijk veel boekjes, en dan met name die met allemaal flapjes. En verder heeft ze een vormstoof waar ze veel mee speelt. Tja, Femke is eigenlijk veel in de weer zo op een dag, dus dan loopt ze weer met haar pop en dan weer met een speeltje van de hond...

@Queen, oh dat is ook een leuk idee, met de pannendeksels spelen! hihi

@Tweety, grr wat een rotnacht.

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    steen ja he :D paps en ik waste af en kyani daarmee spelen enorm kabaal (broer die beneden slaapt werd wakker van).
    Heb gefilmd ook :D

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moeten hier dus ook op zoek naar een grote doos.

Voor de lunch ook even buiten geweest.
    Het zijn de laatste 11 foto's
    Sneeuwpop maken

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij zijn vanmorgen naar Ballorig geweest in Houten en volgens mij zag ik vanuit de verte Krisstel daar ook met Britt, maar weet niet zeker en zij zei ook niks hahaha..
    Mike vond t erg leuk, zal vanavond de foto's effe uploaden. We zijn nu half uurtje thuis en Mike ligt er net in, die heeft ons heerlijk laten uitslapen tot 9 uur vanmorgen! :D

Ik heb nieuwe dvd 1 gekregen van Sims3 dus hopelijk doet hij t nu wel..

Deel Deze Pagina