wupje nee idd das niet verstandig Heb en tvia internet reserve tutdoek voor kyani besteld. Ze heeft nu echt een vast tutdoekje waarmee ze slaapt. Wil reserve hebben mocht het echt gebeuren dat we hem kwijt raken want sinds ze hem heeft gevonden slaapt ze neit meer zonder (meteen drama 1x gewassen zij moest slapen helemaal overstuur ).
@Eva, nog niet kunnen spelen want 1dvd van t spel pakte mijn dvd-rom speler ineens niet.. Dus moest eerst alles op de laptop kopieren, dat op een geheugenstick zetten en dat dan zo op die manier op mijn pc zetten. Was er rond 16 uur klaar mee, toen werd Mike wakker en kregen we visite. Ben em nu toch ook op me laptop aan 't zetten, want vind dit relaxter spelen op de bank. Ik hou je op de hoogte. Want dan kan ik em wel kopiëren voor je als hij leuk is. @Funny, gelukkig geen ontsluiting of blaasonsteking. Ons niet meer zo laten schrikken hoor, beebje moet nog blijven zitten. Lekker met de beentjes omhoog! @Wupje, gelukkig weer overleefd. Hoe oud is die zoon dan, vind hij t zo leuk als jullie er zijn? Gelukkig begreep de rest t wel en zo niet, wij gaan altijd gewoon weg. Het is ons kind en wij zitten anders met een chago kind de rest vd avond. @Lola, owww ik schaam mij diep. Heb niet teruggelezen en amper online geweest gister en vandaag dus niet gezien dat je jarig was.. Zelfs de 7e niet... Sorry, Sorry, Sorry!! ALSNOG GEFELICITEERD!! Hier druk bezig Sims3 ook installeren op de laptop. En zit op ziggo te neuzen hoe duur iets sneller i-net is. We hadden altijd Z1 van Ziggo (de 1e stap/laagste) en was dan 3.0 mb/sec downloaden en 1.5 mb/sec uploaden en op zich voor ons genoeg met 1 laptop op internet. Maar nu we Alles-in-1 hebben is t internet veranderd en is t nog maar 1.5 mb/sec en 0.5 mb/sec. En we betalen nu 49,95 per maand (incl digitale tv + alle zenders en telefonie). Maar nu we dus de pc en de laptop op 1 draadloos internet hebben is t nog trager geworden dan t al was na alles-in-1. Voor 59,95 per maand heb je alles-in-1 plus en heb je 20.0 mb/sec downloaden en 7.5 mb/sec uploaden ofzoiets..
Funny, snap wel dat het dubbel voelt. Maar idd. Jij en de kleine zijn nu even belangrijker. En de meiden vermaken zich vast wel ! Wupje, schoonfamilies Queen, dat is de reden waarom Levi iedere week een andere slaapknuffel heeft
@Queen, welke heeft ze? Mike slaapt met die van Difrax, zo'n tutdoek met hoofd en hele lange sliert vd muts waar je speen aan kan knopen. Heb er nu 4, ook 1 voor straks op t kdv. En sinds hij gisteren met opruimen zijn Bumbapopje weer heeft gevonden wilt hij die ook mee naar bed.
meiden zijn bij m'n schoonzusje. Toen ze aankwamen begonnen de meiden helemaal te gillen van plezier. Dus dat is wel een goed teken. Ze zien hun tenslotte maar heel weinig. Queen, moet je dat reservetutje dan ook niet af en toe geven! Dan gaat haar geur daar ook aan zitten
Azeb: wat een ontzettend gave poef en weer een superidee! Wanneer open je je eerste webshop? Freesia: heh bah.. jeuk.. en een mannetje die je niet ff wil krabben niet nog ergens een knappe neger in de hoek liggen? Eva: Je zou in augustus 2010 zwanger geraken van een meisje Ik vind die foto van Aimar zó lief in je banner, wat een scheet is het toch! Volgens mij waren wij als meiden echt precies hetzelfde, ik las me ook helemaal súf. Haha Kaatje: zijn kamertje te leuk bij daglicht Julian heeft hier de lichtknop ontdekt. Als hij wakker wordt, of juist net naar bed gaat overdag, gooit hij de grote lamp aan en slaapt natuurlijk niet meer. Dus wij elke keer na een paar minuten ff terug om lamp weer uit te doen. Tot hij vanochtend om 6:30 de lamp al aan had. Toen moesten we (nouja, Gijs, het was zijn beurt hihi) er 2 uur vroeger uit. Ik heb daarna gelijk zijn bed verschoven Heerlijke foto's van stoere Levi in de sneeuw. Missy: leuk, ballorig! Heb ook veel geSIMd, ik had ook een Alien Baby ben ook heel benieuwd hoe Sims 3 is. Ojee.. ga je weer met getallen gooien? FunnyMe: gelukkig maar! Niet rot voelen, de meiden hebben het prima! Beter een uitgeruste mama, dan en mama die uit d'r slof schiet van spanning en vermoeidheid. Tweety: ik kreeg idd gisteren een spambericht van je via MSN. Lola: hoe is het met Jasmijn en haar slaap(vuurwerk)angst? Wupje: oei wat irritant zeg... die zou je toch graag een optater willen verkopen :x Hallelujamoment: toen Julian gisternacht brullend wakker werd, zei hij: "trinke" en begreep ik dat hij drinken wilde! Godzijdank, mijn kind kan eindelijk vertellen wat er is!!! Heerlijk Hier vanmiddag lekker op visite geweest bij achternichtje, die werd 2. Net op de bank een bijzonder momentje met Doerak (poes). Die wilde dat ik op de bank kwam liggen, sprong boven op me en het is zo bijzonder hoe de baby en de poes reageren op elkaar... Doerak doet niets liever dan met haar buikje plat op die van mij te gaan liggen en de baby komt dan gelijk naar boven zwemmen. Net heeft de baby zó hard liggen trappelen tegen Doeraks buikje.. niet normaal meer.. zo bijzonder hoe een kat en een baby zó op elkaar kunnen reageren. Ontroerend
@Ingeltje, aaaah wat geweldig zeg met poes en baby! En knap van Julian dat hij nu kan zeggen wat er is, misschien haddie t wel nooit koud maar dorst.
Hahaha dat zou wat zijn Maar drinken is altijd het eerste wat we geven als hij wakker wordt, maar dat was bijna nooit de oplossing.
Ingeltje, zit het lichtknopje naast zijn bed dan? Misschien zijn bed een stukkie omzetten. Levi sloeg in zijn oude kamer het nachtlampje er steeds uit,maar hebben nu zo'n groen schermpje van het bedmeubel zo vast geklikt dat hij er niet meer bij kan
Ja, de knop zit gelijk bij het bed. We hebben nu het bed gewisseld met de kast. Nu ligt hij wel bij verwarming en raam, minder prettig, maar goed, kan niet meer bij de knop. We hebben een bed met wieltjes en de sport is nu rennen door het bed, zodat het gaat rollen dus als we het bed alleen maar draaiden, bleef hij rollen tot het bed weer bij het lichtknopje stond hahahahaha
De kamer is overigens iniminiklein hoor, meer mogelijkheden dan dit zijn er niet Kamertje is denk ik 2 x 3.
Oh berichtje weg grrr De kamer is maar 2x3 dus meer mogelijkheden dan dit zijn er niet. We gaan na de keuken bezig met julians nieuwe, grotere kamer. We wilden eerst laminaat leggen, maar het geld is op. Dus we houden eerst maar even zijn kamer basic.
haha zie Julian al rennen in zijn bed om naar het licht te komen. Levi heeft zowel in zijn oude kamer als in zijn nieuwe kamer bij het raam gelegen en geloof niet dat hij daar echt last van heeft. Hier is het volgende project onze slaapkamer. Willen met een warme kleur gaan werken. Verder goed strak en een nieuw bed.
@Funny me: aah meis, ik begrijp je gevoel heel goed. Dat heb ik namelijk al een beetje als Teun gewoon een nachtje bij opa & oma gaat logeren . Zal wel bij het moederinstinct horen. Maar inderdaad het is de juiste keus hoor. Even wat tijd en rust voor jezelf. Want het is toch niet goed dat je baarmoedermond al verstreken is... Ik heb een KS gehad dus weet niet zo goed wat dat nu precies inhoud voor je. Maar dit kleine beebje moet nog even lekker blijven zitten en goed groeien. KNUF @Ingetltje: geweldig zeg dat Julian zomaar zei wat hij wilde. Knap kind! aah wat lief van de poes en beebje. Je hoort het idd wel vaker ook met honden. Hier heb ik dat tijdens mijn zwangerschap niet gehad met mijn poezen.
Haai! Vluchtig even bijgelezen. Wij hebben een leuke middag gehad. Al hadden wij meer plezier tijdens het sleeën dan Aimar. Niet dat hij het niet leuk vond, maar zat er een beetje als een zoutzakje bij Maar voor de camera wilde hij wel even lachen: @ Ingeltje: speciaal voor jou nog een foto van mijn lieve mannetje, ik gun je nog een zwijmelmomentje
Schattige foto ! Had hem idd ook al op hyves gezien. Hebben Levi 1x in een slee gehad ( geleend van iemand ) maar daar zat hij idd ook als een zoutzak in.
@ Ingeltje: wat knap dat Julian kon zeggen wat hij wilde...ik wil dat ook hoor...soms is het zo zoeken met Aimar wat er nou is.... En dat van die poes en je frummeltje in je buik, zo cute! @ Funny: fijn dat de meiden zo 'makkelijk' afscheid van jullie namen. Ik hoop dat ze veel plezier hebben bij hun tante en oom en dat jij ook echt de rust neemt die je nodig hebt. @ Steen: fijn dat Femke weer wilde eten en zich beter lijkt te voelen. Ik hoop voor je dat ze lekker doorslaapt vannacht. @ Missy: Veel plezier met je Sims! Ik hoor het wel of het leuk(er) is! Kan je die dingen kopiëren dan? Dacht dat je die code maar 1 keer kon gebruiken of dat ze beveiligd waren tegen kopiëren??? Verder weet ik het even niet meer....
Missy deze van happy horse (deze mama allang blij dat he tniet dat stomme ding is die ze van mijn oma heeft gehad ):