Zal ik je nog iets verklappen? Ik hou er helemaal niet van om mijn verjaardag te vieren. En gelukkig heb ik een man getrouwd die ook helemaal niets om zijn verjaardag geeft. Meestal gaan we op onze verjaardagen wat leuks doen met het gezinnetje. Deze keer hebben we een lekkere sneeuwwandeling gemaakt, het was mooi weer donderdag. Minder leuk was dat mijn moeder flink onderuit ging en keihard op haar hoofd viel... Lolaman en ik pakken wel altijd flink uit met verjaardagkado's. Deze keer kreeg ik de startersset van Charlotte en nog wat losse onderdelen. Bij dit sieradenmerk bestaat alles uit losse delen, zo kun je steeds andere combinaties maken. OP de foto zie je bovenaan de startersset en onderaan een voorbeeld van wat er allemaal aan losse onderdelen te verkrijgen is...
Mijn setje ziet er nu zó uit (heb ipv de smalle ring uit de startersset voor een matte brede gekozen). Ik kreeg helaas zonder flits geen scherpere foto gemaakt...
@FunnyMe: Ik zou me precies zo voelen als ik 'gedwongen' was mijn kids een paar dagen uit te besteden. Dikke knuf van mij...
Ze heeft het de afgelopen week gelukkig nog maar één keer over het vuurwerk gehad. Maar ze wil nog steeds dat ik boven blijf 'rommelen' als ze gaat slapen. Dat gaan we nu dus afbouwen, want het niet te bedoeling dat mevrouw straks puur uit gezelligheid wil dat ik nog even boven wat aankeutel zodat ze niet 'alleen' in slaap valt... O, wat ongelooflijk mooi en lief! Vraag me alleen af of Doerak nog steeds zo dol is op de kleine als die eenmaal kan kruipen...
Ik heb jullie mening even nodig. Mijn neefje is a.s. donderdag jarig en zij vieren het altijd op de dag zelf. 's Avonds dus. Aimar gaat donderdag de hele dag naar het KDV dus is doodop en gaat dus gewoon naar bed om 19:30. Dus óf ik moet oppas regelen óf mijn vriend blijft thuis. Nou zijn zij nogal zeikerig en zullen zeker vragen waarom mijn vriend er dan niet is. Al mijn oppasadressen (zus en moeder) zijn ook op die verjaardag dus....enige optie is een vriendin van mij, maar vind dat lastig aangezien Aimar niet zo geweldig slaapt de laatste tijd.... Wat zouden jullie doen? (ikzelf vind het eigenlijk gewoon stom dat ze het niet in het weekend vieren.....dan had Aimar ook mee kunnen komen...) Ik ga nog even wat kadootjes uitpakken op mijn farm en dan mijn bedje in. Morgen weer een lange werkdag....
Eva, of 1 van jullie lekker thuis blijven of niet gaan Ik doe altijd het laatste als het savonds gevierd word. Pech voor de fam die het dan vierd (moet er wle ff bijzeggen dat ik niet zo snel een oppas regel , ik blijf liever zlef thuis dan een oppas regelen). Aaangezien jou verhaal dat aimar al bekaf is na een dag kdv zou ik gewoon lekke rthuis blijven met hem
Oooh die wimpers! Die oogjes! Als ik Gijs over een jaar of 20 zat ben, was ik van plan voor een lekker jong ding te gaan, ik hoop dat ik tegen die tijd je adres nog hebt
Daar kan ik heel duidelijk 'nee' op zeggen Ze is als de dood voor kinderen. Hoewel ze Julian steeds beter accepteert. Ik zei tegen Gijs, dat het wel eens kon zijn dat dit kindje een enorme band met Doerak krijgt later. Ze lag bij Julian ook wel op me, maar de reactie was er dan niet.