September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wij gaan dan meestal ook alleen, dus één van ons. Je legt het gewoon netjes uit en eigenlijk moet je dan niet teveel last hebben wat zij er van zal vinden. Dat is soms moeilijk, maar jij staat achter je keuze en daar heeft een ander niets van te zeggen.
    You go girl!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Missy: het was idd Krisstel met Britt die je hebt gezien. Ze was idd bij Ballorig. Ze was helemaal verbaasd hoe ik dat wist hahaha!
    (en ook een beetje beledigd dat je haar niet hebt aangesproken :p hihihi)
    Ik zag foto's van Britt op Krisstels Hyves en jemig, dat meisje is GROOOOOOOT geworden! Die lijkt al wel 2 jaar oud! (en ze is op de zelfde dag als Julian geboren :O )

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahaha gewéldige foto's toch weer Queen! Word er helemaal vrolijk van.
    Ik vind het zo leuk om te zien dat jij altijd met die creatieve ideeën komt. Je bent nog helemaal kind met je meissie.. fantastisch.

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dank je wel ingeltje jou berichtje dodt me goed. Moest erop reageren dat ik in mail zag op gsm.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ;)

Slaap lekker lieve allemaal!

(FV: oh en ik kreeg net te horen dat je alleen een FVcash krijgt als je een level omhoog gaat....)

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Queen: leuke foto's! Die kitsch-telefoon, geweldig :D En idd, ze heeft mooie krullen!

@ Ingeltje: jammer voor jou, maar ik heb al 2 toekomstige schoondochters, Jill en Julia.....en tussen hen is al een stevige strijd wie hem uiteindelijk krijgt, ik weet niet of het verstandig is om je daarin te gaan mengen. :D

Hier een goede nacht gehad. Alleen om 2:30 hebben we Aimar eventjes gehoord. Wel was hij al om 6:45 wakker, jammer want ik heb late dienst...maar goed, we gaan nu even lekker ontbijten.

Tot vanavond allemaal!

7. 4days

4days Niet meer actief

Queen, erg leuke foto's Wat is het toch een lekkere krullebol!! :D :D

8. 4days

4days Niet meer actief

Funny, lees nu pas dat t bij jou aan het rommelen is... Wat eng zeg!! Doe inderdaad maar even rustigaan... En voel je niet schuldig om Anna en Sophie, ze kunnen beter nu een paar dagen weg gaan, dan dat jij straks veel te vroeg bevalt en maanden in het ziekenhuis moet verbrengen, daar hebben ze nog minder aan... Ik hoop echt dat het niet doorzet. Gelukkig is het kindje al goed levensvatbaar... Sterkte!

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva ik zou gewoon alleen gaan en als ze gaan zeiken zeggen kan me kind moeilijk alleen laten liggen. het is toch zo dat er 1 is geweest. leuke foto lekker ventje is die aimar toch.

@queen leuke foto's

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Lola,Erg leuk die sieraden. Dat je moeder zo onderuit ging is minder :(

Eva, ik zou Aimar lekker in zijn eigen bed leggen en je vriend thuis laten.
    Zij kiezen er toch voor om het op een doordeweekse avond te vieren, dan weet je dat je het risico loopt dat sommige niet komen

Queen, leuke foto's weer van Kyani

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Morning!

Hier een beetje onrustig nachtje. Julian had gisteren zonder middagslaapje de hele middag doorgetrokken (ja, op visite met veel speelgoed, wat wil je ;) ) en daardoor wat oververmoeid toen we thuiskwamen. Dit resulteerde in een aantal nachtelijke ontwakingen, maar ach, aaitje en een kusje was steeds voldoende.
    Desalniettemin voel ik me natuurlijk wat brakjes dus hop! ik ga nog even slapie doen. Eerst even een boterhammetje wegkanen ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dat zijn idd rotnachten :(

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even mijn schattige mannen showen

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen,

thnx voor complimentjes foto's.

HIer lekker tot kwart voor 9 geslapen.

Vandaag maar weer even lekker naar buiten toe in de sneeuw sleeën met kyani.
    Ingeltje, ga maarlekker even slapen. (hoef ik straks ook neit veel bij te lezen :p)

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wat spelen ze toch weer lief samen :D

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen,

Hier nog steeds flink aan het hoesten, en moe.....
    Ik ben er vannacht zo'n zes keer uit geweest, en dan vier keer tussen 4 en 5 uur omdat Femke dacht dat ze er wel uit zou mogen....nou niet dus. Daarna wel doorgeslapen tot 8 uur.
    We gaan om half 12 naar de huisarts, ff voor mijn hoesten, omdat dat al zo lang aanhoudt en het erg vervelend is. En Femke heeft een raar plekje op haar schaamlip, lijkt eczeem, en nog allemaal andere bultjes, dus maar ff naar laten kijken.
    Ik heb me voor vanavond ziek gemeldt op het werk, want ik voel met gewoon niet top, moet ff bijtanken...

@Funnyme, kan me voorstellen dat het niet fijn voelt dat de meiden weg zijn, wel een geruststelling dat ze het zo goed naar hun zin hebben daar.

@Ingeltje, oh wat geweldig met jullie kat en de kleine uk!

@Eva, prachtige foto! En ik zou inderdaad gewoon alleen gaan naar de verjaardag van je neefje, heb je goede redenen voor.

@Queen, leuke foto's!

@Kaatje, ah heerlijk hoe de mannen samen spelen!
    Hoor jij trouwens nog wel eens wat van je collega's? Of tonen ze helemaal geen interesse?

@Lola, wat een leuk setje, ken het helemaal niet.

Nou meiden, ik ga lekker luieren vandaag! Gelukkig is steenman vannacht ook weer gewoon thuis. Ik laat straks wel ff weten hoe het bij de huisarts was.
    xx

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja schattig he
    Hier ook nog steeds op zoek naar een slee

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Steen, ook al zo'n brakke nacht.
    Nee hoor niets meer van collega's ( had ook niet anders verwacht ) Donderdag belde mijn cheffin wel dat ze een week op vakantie ging dus dat ik dan weet dat ze er niet was ect.

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje, hier hadden ze staan bij de gamma. Dat zag ik toen ik naar de it's ging :D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook plastice ? of alleen houten ?

Deel Deze Pagina