September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zou daar ook geen moeite mee hebben hoor. Ze slapen toch ook op/onder een lakentje van het kdv...

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, ok klinkt ingewikkeld hahaha..
    Zodra Mike niet meer in de 110cm past en hij een juniorbed incl dekbed krijgt zien we t wel verder.

Was net effe Sims 3 aan t spelen, dacht probeer es wat t allemaal is en deed kindje proberen te maken.. Krijg ik opeens een drieling! O MY GOD!!

Mike is wakker..

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo album is af en daarna heb ik mezelf even tegoed gedaan aan warme chocolademelk met een berg slagroom. F*ck de kilo's maar ff ;)

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Precies!

Ik heb net broodje knakworst op, wel mager en bruinbrood. ;)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga mijn koekiemonster maar uit bed halen. zo te horen heeft meneer honger

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijnes niet, maar ook geen zin om te slapen. Vond 1,5 uur wel weer genoeg alleen jammer dattie nu chago is.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ben er weer :D

Ik kwam zijn kamer in en hij keek me aan van "wat doe jij hier"

dus heb hem zijn speen en knuffel gegeven en meneer heeft zich nog een keer omgedraaid

8. 4days

4days Niet meer actief

Ja dat wel... Ik vind het ook sterk hoor, maar niet onmogelijk? Als je bijvoorbeeld vrouwen hebt die die best dik zijn van zichzelf, en bij wie grof gezegd een vetrol meer of minder niet opvalt? En die misschien denkt dat die bewegingen rommelende darmen zijn? Het lijkt me overigens alleen mogelijk met een voorliggende placenta.. En misschien zijn die vrouwen ook wel een beetje in denial ofzo, dat was ik eerlijk gezegd ook...

*Knuffel*... :(

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihihi hoppa!
    Zeg.. zou jij voor mij ook het spel willen kopiëren? Als het lukt ook nog opsturen? Als je me dan vertelt wat het kostte, dan maak ik het geld naar je over.
    Ben ook altijd SIMSverslaafd geweest 8)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh neee! Zit ik hier gezond aan de banaan.. ga je Knakworst zeggen! Nou moet ik natuurlijk óók broodje knak gaan maken :(

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Whaha, ja geef mij maar de schuld. :p
    Stuur mij anders effe mailtje met je gegevens etc..
    Dan ga ik vd week effe lege dvdroms halen en dan zal ik em kopieren voor je + uitleg hoe je moet installeren (zit crack bij zodat je ook zonder dvd-rom kunt spelen).

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mike is chago, dus ga even frisse neus halen met em en naar winkelcentrum hierachter wandelen, kan ik gelijk drinken halen bij de Lidl.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wandel ze Missy!

Steen; wilde nog zeggen dat het een heel gaaf idee is, dat fotoboekje! Ik denk dat ik ook zoiets ga doen, super!

Ik ga eten maken en nog even rusten voor ik Julian weer op ga halen. Mis hem een beetje :)

14. Hebben jullie zoiets al eens bij de hand gehad?

Ik had bij Lief! twee tuniekjes/jurkjes gekocht. Eén voor Emma en één voor Jasmijn. Omdat ze waren afgeprijsd mocht ik ze eigenlijk niet ruilen, maar omdat ik Jasmijn niet bij me had - en dus niet kon passen - mocht het tóch.

Nou... gelukkig maar, want thuis bleek ik dat ding met geen mogelijkheid over Jasmijn's hoofd te krijgen. Bij kleinere maatjes zitten er meestal drukkers of knoopjes op de schouder of zo (zo ook bij het tuniekje vor Emma), maar vanaf maat 92 wordt dat meestal niet meer gedaan. Nu moet ik dus wel gaan ruilen en ik wil die van Emma dan eigenlijk ook meteen omruilen. Wilde juist eens een keertje (ongeveer) hetzelfde voor de meisjes kopen...

Enne... nee, Jasmijn heeft géén dikke kop ;)!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb wel eens dat bv een poli met knoopjes niet over Levi zijn hoofd heen past. En nee Levi heeft ook geen dikke kop ( alhoewel... ) maar iig wel fijn dat je van te voren even hebt geregelt dat het terug kan

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    jeeee Levi zijn lampen zijn er

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lola grappig dat wij elkaar nog nooit zijn tegen gekomen bij Lief! Ik loop daar ook regelmatig binnen :)

Mijn werkdag zit erop en ik ga eens kijken hoe de mannen zich geamuseerd hebben :)

Misschien tot vanavond maar ik denk dat ik er een lekkere tv avond van ga maken. GTST, 71 graden noord en House 8)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hanglamp is erg leuk, sta-lamp beschadigd :( gelijk maar even gemaild.

19. Misschien omdat jij vrij bent als ik werk en andersom ;)?
    Maar als we elkaar treffen bij Lief! (of ergens anders) dan gaan we gezellig koffie drinken, goed?

20. Hmmmm... kreeg een foutmelding, maar het berichtje werd tóch geplaatst...:(

Deel Deze Pagina