September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, ja heb t ook regelmatig met zoals Kaatje al zei polo's die dan alleen knoopjes aan de voorkant in t midden hebben.
    Doe ze dan allemaal open, maar nog krijg ik hem niet over zijn hoofd. Erg jammer, vaak rek ik em dan wat uit of smoeder maakt er een knoopje bij.

@Kaatje, leuk Levi zijn lampen zijn er! :)
    Balen zeg dat er 1 beschadigd is.. :(

Zo, lekker even gewandeld en naar de Lidl geweest. Jammer genoeg gaan bijna alle winkels die er op dat winkelcentrum zitten langzamerhand weg.. Zo ook de drogist per 1 febr dus maar gauw die Bio oil gekocht nu met 25% leegverkoop korting.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    arbo belt net. moet a.s. donderdag naar een arbo arts in amsterdam. pech voor hun maar dat ga ik niet durven dus ze ging kijken of ze een nieuwe afspraak kan maken.
    Snap uberhaupt niet waarom ze zo ver weg een afspraak in plannen. Was amsterdam om rotterdam.

Mail terug. wordt een nieuwe lamp opgestuurd en mogen de oude houden. goede service !

Edit : Arbo belde terug. moet nu woensdag de 20ste.
    Hebben afgesproken dat Ferry en ik deze week even dierenvoer gaan halen zodat ik iig even mijn gezicht laat zien en dat de drempel verlaagd.
    Dan belt ze vrijdag om te vragen of ik het zie zitten om volgende week ( met of zonder haar ) een bakkie te gaan doen op het werk.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik had de straf al gemailt gisteren ;)

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    jeetje wist ze helemaal niet dat ze zwanger was oef das wel ff schrikken dan.

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Even een kort ego berichtje, straks reageren op jullie verhalen.

Aimar is de laatste tijd toch zo'n vroeg vogeltje en vaak wakker 's nacht??? Slaapt 'ie bij mijn moeder ineens van 19:15 tot 8:30! Toen heeft mijn moeder hem namelijk wakker gemaakt :$ Hopen dat hij dat hier ook eens gaat doen!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    bij het kdv van rene hoefde we ook geen slaapzakje mee te nemen kregen ze daar ook standaard.

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Fotoboekje is klaar, het is helemaal geweldig geworden, al zeg ik het zelf! Er zitten 31 foto's in, en we hebben het met een mooi koordje aan elkaar gebonden, Femke vindt het ook erg leuk, het is heel herkenbaar allemaal, en ze ziet zichzelf een paar keer voorbij komen.

@Ingeltje, haha thanks meid! Zou het zeker ook maken voor Julian!

@Kaatje, oh niet handig van het cb, maar ja nu weten ze ook van de situatie. Moeilijk om het fotoboek van Milou * te maken, wel goed van je! Knuff meis!

@Wupje, ja het is koud he, er staat zo'n gemeen windje, wij zijn straks ook ff wezen wandelen, maar brrr

@Freesia, wauw goed joh de eerste rijles goed verlopen! Ik snap dat je nu hoofdpijn hebt van alle inspanningen!
    Hopelijk slapen jullie vannacht beter.

@Lola, hihi je kan wel zien dat jij lekker vrij bent vandaag ;)

@Jale, wauw al weer 35 weken!

Wij gaan eten! (dat hebben we inmiddels gedaan....maar internet lag er telkens uit....)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kiekeboe

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik huil,maar geen idee waarom

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihihi

Hebben jullie spaghetti gegeten?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee shoarma, hij had een potje met rijst en groentes haha
    is het te zien ? ;)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihhi ik zie iets roodachtigs om zijn mondje :D
    Wat een mooie heldere foto's. Ons fototoestel is echt slecht.

Sjit ik heb net de R toets van mijn lappie gemold. Hij deed het slecht, dus ik dacht dat je net als bij een gewoon toetsenbord de toets even kon oplichten om hem schoon te maken... nu krijg ik hem niet meer vast :S

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Handige miep !

Ja mooie foto's he.
    Hebben deze camera een paar maanden geleden van de buurman over gekocht. Heeft veel meer pixels ect als onze oude camera. Die maakte ook echt geen heldere foto's

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kaatje, wat een lieve foto's weer. En wat goed jullie plan de campagne wat betreft je werk. Suf dat je voor de arbo helemaal naar A'dam moet ;) Super van die lamp!

Eva, je snapt die kids toch niet soms :(

Lola, hier ook wel eens shirtjes met achterlijk kleine boorden. Fijn dat je het terug mocht brengen.

Zucht, Jill ligt er vanaf 19.30 uur in en ging net alweer keihard huilen. Ik hou mijn hart vast voor vannacht. Ow en ik heb een logeerbed geregeld, dat hebben we nu namelijk niet. Kan Freesiaman daar mooi op als hij weer eens snurkt.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, misschien heb ik er al 3x overheen gelezen,maar hoe was je rijles nu ? Of ben je al bezig met dat uitgebreide verslag ?:D

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Owja, moest ik je nog zeggen Kaatje!
    Ik had het al uitgebreid uit de doeken gedaan paar pagina's terug :D
    Het ging goed!

17. @kaatje he bah een slechte nacht dikke knuff
    He bah en weer een confrontatie op het cb, niks aan te doen maar niet leuk, dikke knuff
    O en dan ook nog foto’s inplakken erg confronterend allemaal dikke knuff en groot gelijk met je lekkere chocolademelk
    En weer een keer naar je werk, succes meis!!

@irsib succes met je rijlessen en hopelijk kan je snel gewoon lekker rond rijden

@ingeltje leuke keuken haha wel heerlijk straks een mooie nieuwe!!
    En bij ons hebben we dus niet zelf slaapzakken
    Kindjes nemen die van thuis mee zodat ze hun eigen geurtje bij hebben.
    Ouders zijn ook zelf verantwoordelijk dat die uitgewassen worden

@funny wow 28 weken!! Das even schrikken!

@missy ik heb denk ik wel 6 slaapzakken
    2 hele dikke waarvan 1 met mouwen voor nu
    3 dunne
    En 1 tussenin
    Allemaal al 110 cm zo kan ik ze nog lang gebruiken
    1 ligt standaard op het kdv en die neem ik elke 2 weken in het weekend mee naar huis om uit te wassen.

@freesia YOU GO GIRL!! En geslaagde rijles!!

@eva ja kids he
    Ik heb altijd op werkdagen dat ik haar moet wakker maken en in het weekend is ze dan vroeger wakker .

Ego:
    Nog steeds flink verkouden
    Deze week een dagje extra werken, dan gaan Julia en ik van groep ruilen
    Ik werk op haar groep maar die zit vol dus gaat Julia op mijn groep spelen.
    Hopelijk doet ze het goed en anders mocht ze toch op haar eigen groep als extra kindje!
    Ga nu GTST kijken

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo nu even uit mijn hoofd op jullie reageren...

@ Funny: sjee das wel raar, er na pas 28 weken zwangerschap achterkomen dat je zwanger bent. Ben benieuwd naar het verhaal....

@ Kaatje: Jahoor, moet je helemaal naar Amsterdam voor de bedrijfsarts :$ Echt ver voor een bezoekje van hooguit een half uur! Onze bedrijfsarts zit gelukkig net als mijn werk in Amersfoort.
    Kan me voorstellen dat een fotoboek maken voor Milou totaal niet makkelijk is. Toch denk ik dat het helpt om het verdriet te verwerken door er op zo'n mooie manier mee bezig te zijn.

@ Ingeltje: gaat Gijs de keuken zelf plaatsen? Waar heb je de keuken vandaan? Ook IKEA toevallig?
    Grappig dat jij voorheen ook zo'n Sims-fan was....naja eigenlijk had ik het wel verwacht, wij lijken idd wel een beetje op elkaar ;)

@ Missy: Hier nog lang geen grotere slaapzak nodig. Aimar heeft van de HEMA slaapzakken maat 68/80 en die zijn nog groot genoeg hoor!
    Al heerlijk verslaafd aan het raken aan de Sims lees ik :p

@ Freesia: oh cool je eerste rijles gehad!!!! En zie je, helemaal voor niks zenuwachtig geweest!

@ IrisB: Goed dat je rijlessen gaat nemen om van je rij-angst af te komen. En heerlijk dat IrisB-kind het bij 2 keer wakker worden houdt.

@ Lola: Jammer dat je het jurkje niet over haar hoofd kon krijgen. Ik zou gewoon proberen of je ze toch allebei kunt ruilen. Nee heb je, Ja kun je krijgen toch?

@ Steen: fotoboekje??? ik heb iets gemist denk ik.....

@ Jale: wie was je buddy in september 2008 dan??? Kan je diegene dan niet sms-en? Of kies een nieuwe buddy uit! :D

@ Pisum: haha A. verslaafd aan GTST...wel goed voor zijn Nederlands :p Zo vindt mijn vriend de komedie serie 'Kinderen geen Bezwaar' leuk van de NCRV....

Nou volgens mij heb ik nu iedereen gehad....zo niet en ben ik je vergeten...VERGEEF ME!

Aimar is net lekker met papa onder de douche geweest en ligt nu lekker te slapen. Morgen boodschappen doen en met Teun spelen. En eigenlijk wilde ik ook nog naar de HEMA om mijn bestelling op te halen maar ben bang dat dat een beetje teveel van het goeie is....Dat schuif ik maar door naar het weekend.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, zal zo eens terug zoeken. Nu doorzetten en je hebt je rijbewijs !

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingetlje wat een troep!

missy, kyani ligt hier ook in een 90cm slaapzak hoor :D

funny me, bizar verhaal pas na 28 weken erachter komen dat je zwanger bent.

freesia, mooi dat het rijden zo leuk was en goe dis gegaan.

Kaatje, logisch dat confronterend is. Knuff
    goede service van de lamp!
    Leuke foto's van levi.

Hier vandaag meegedaan met baby zwemmen. Kyanivond wel leuk maar, wilt toch veel liever zeluf doen :D
    Dus na 30min was afgelopen, kyani blij want kon ze der eigen gang gaan :p. Dus daarna lekekr tot half 3! Gezwommen met haar en vriendin. Waren er al om 10 uur dus ze heef tlang volgehouden. Daarna boodschapjes gedaan en vissie gehaald om te eten. Vriendin bleef een keer gezellig eten was heel gezellig dagje maar ben kapot! Dus vanaaf lekke rvroeg naar bed weer eens. Foto's van zwemmen staan op hyves.

Deel Deze Pagina