Hij mag ook hier een broodje eten hoor. Teun moet straks ook nog een broodje eten als hij wakker is. En je hoeft je niet te haasten hoor, wij zijn gewoon thuis.
Hoi hoi! hier weer een heerlijke nacht gehad! Alles is weer rustig vanmorgen lekker wezen zwemmen. Femke kreeg wel meteen weer bultjes op haar lijfje, dus of dat nou van het zwemwater is? @Funnyme, fijn dat de meiden vanavond weer naar huis komen. @Eva en Sannemart, veel plezier! @Wupje, oh dat is echt vroeg ja. Slaapt Kyano overdag nog heel veel? @Missy, ik hoop dat Mike ook weer lekker uit gaat slapen.
hier net broodje op kyani ligt in de rbedje is bekaf heerlijk is dat hoor dat je dan lekekr 2 of 3 urutjes voor jezelf hebt . Als ze zo lekekr blijft slapen Heb al gezogen en afgewassen Dus hoef neits te doen vandaag ja dweilen maar doe ik morgen wel Kan ik nu ff lekek rop de pc
Sorry meiden, alweer 2 dagen niet hier geweest, die 40 pagina's is echt te veel om in te halen. Heb ik belangrijke dingen gemist????? Hier alles prima, maar heel erg druk. Drukke dagen op het werk en 's avonds ook nog van alles. Vandaag mijn vrije dag, maar ik heb nog niet stil gezeten. Met Ilse gaat het heel goed, heeft haar humeur weer terug en kan zo nu en dan ook weer alleen spelen, erg fijn! Ze lijkt over op 1 slaapje en ligt er nu vanaf 12 uur in. Ik moet nog beneden zuigen en dweilen, strijken en een boodschappenlijst maken, dus ga weer snel verder.
Ook ik heb bijgelezen, maar een geheugen als een zeef. Volgens mij begin ik dan eindelijk last van kwaaltjes te krijgen Ik vergeet heel veel dingen en lig om 20.30 al op apegapen... daarbij ben ik ook nog lekker snel aangebrand dus het is heel gezellig bij ons thuis ik ben er wel hoor en ik denk aan jullie! *knuff*
Ben ik weer Kreeg om 10.00 uur een vriendin voor een bakkie thee. Ging "pas" om 13.00 uur weg. Was gezellig ! Veel gepraat. Pisum, ow jee de hormonen beginnen op te spelen... verstop je !
@Hummelke, fijn dat Ilse haar goede humeur weer gevonden heeft! @Kaatje, gezellig zo ff bijgekletst te hebben met een vriendin! @pisum, hihi toch fijn dat je last van kwaaltjes begint te krijgen of niet? Net een bestelling bij kleertjes.com geplaatst voor Femke, twee broeken en drie shirts!
Ja, zijn nu wel leuke kortingen in de wintercollectie. En google ff voor een extra kortingscode van 10%, ik had volgens mij tnt1612.
Hoi! Mijn overleg zit erop. Was weer een hele zit voor vandaag Verder ook best druk dus ga dadelijk ook weer gauw verder. Missy helaas gaat 2 slaapjes bij Kyano dan toch echt niet lukken. Hij was gisteren van 5.45 wakker en heeft van 10.45 tot 13.15 uur geslapen en thats it. Om 19 uur lag hij erin en vanochtend weer 5.45 wakker. Ik snap het in elk geval niet Ha ha en Mike en Kyano zijn ook al hetzelfde bezig met eten Wij zijn er in elk geval wel achter waar het (waarschijnlijk) aan ligt. Hij is gefrustreerd omdat hij zelf nog niet met zijn lepel kan eten maar wil ook niet gevoerd worden en met handjes eten wil hij ineens ook niet meer Dus nu hebben we samen de lepel vast maar heeft hij het idee dat hij zelf eet en dat werkte wel 8). Wel een heel gedoe maar goed hij heeft gegeten Eva ha ha graag!! Ik hoop dat Aimar dan heel duidelijk tegen Kyano zegt vooral in het weekend is het belangrijk om uit te slapen . Steen hi hi zoals je mijn antwoord aan Missy leest, slaapt Kyano niet veel. Naaar mijn gevoel te weinig. Hummelke succes meid met alle drukte! Pisum oh watch out de eerste kwaaltjes ! Kaatje fijn zon gezellige ochtend!
Kwam bij de jongens nou niet echt dingen tegen waarvan ik dacht. Leuk ! Ja broeken maar die heeft hij al zat. Of het is zwaar boven wat ik er voor uit wil geven. Zit trouwens te balen van een truitje. Had toch dat merktruitje met 50% korting gekocht? Ik helemaal blij. maar ja mama ook een beetje dom. Was een wit truitje en daar zijn de appelstroop vlekken niet meer uit gegaan
ben benieuwd of het kabinet gaat vallen (een heel ander onderwerp ik weet het ) mijn baas heeft het er al heel lang over en hij wil graag gelijk krijgen
@Wupje, nee dat is inderdaad dan niet veel slaap overdag....moeilijk hoor. @Kaatje, oh balen, beetje met chloor proberen te deppen? @Pisum, ja wat zullen we van ons kabinet zeggen, ben ook erg benieuwd....