Leuke foto's! 2 bruinoogers bij elkaar. Net hier Mike alvast in bad gezet en mama erbij gezeten met een boekje. Ik ga hem zo ook lekker een potje geven want tot 18.15 uur red hij echt niet. Zo laat gaan we pas bij me ouders eten en ik neem zo wel een biscuitje.
Leuke foto's Eva. En Teun heeft ook een "bad hair day" zal vast aan het vries weer liggen. @Ingeltje: maar heb je nu dan ook geen verwarming?
Echt zo grappig. Levi heeft een vrachtwagen met een aanhanger die je kan loskoppelen. Ding gaat dus steeds los en dan moeten wij hem maken. Hebben hem nu zover dat hij het komt vragen ipv heel hard te gaan gillen. Maar hij zegt dus geen maken, maar ma - ma of ma - a Gelukkig is deze mama heel goed in auto's maken
Zo hehe eindelijk ff gedouched! Tegels liggen er sinds maandag af dus we kunnen alleen poedelen bij de wasbak... Net alles afgeplakt en snel ff gedoucht. Vrijdag wordt de tegelwand opnieuw gezet en dan maandag de douchewand er weer in en dan kunnen we hopelijk dinsdag weer douchen.... wat een gedoe. @missy: een dell.
Ingeltje, ik duim voor je dat je morgen weer verwarming hebt! Maar je moet er wat voor over hebben he! Ben de afgelopen dagen weinig hier geweest, maar is er nog nieuws op werkgebied. Kabinet: heb wel wat gehoord, maar afgelopen dagen weinig nieuws meegekregen, om 8 uur maar even journaal kijken dus. Sannemart/Eva: wat een heerlijk mannetjes hebben jullie! Yule, fijn dat de tegels worden gemaakt, is toch een stuk veiliger! Hier een heerlijke dag gehad. Druk, maar leuk. Ik kan nu veel meer met mijn dag nu Ilse maar 1 keer slaapt! Vanochtend naar het winkelcentrum geweest en geshopt, vanmiddag boodschappen en naar postkantoor en thuis een hoop klussen. Ik heb eindelijk nieuw servies besteld, ikke helemaal blij, 12 delig! Van de hema, wordt vrijdag of zaterdag waarschijnlijk geleverd. Kunnen eindelijk die borden met barsten en stukjes eruit weg en al de verschillen de bakjes... Zometeen nog iets voor mijn werk doen en vanavond op tijd naar bed, ben wel moe nu.
Levi doet het dansje : Hoofd - schouders - knie en teen. let vooral niet op mijn gezang Boxen mogen dus ook uit blijven. Anders is het op eigen risico Video - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
hoi zo ff uit mijn hoofd en tussendoor nog een kopje thee gemaakt dus vrees er voor @eva en sannemart leuk dat het gezellig was!! en wat een super schattige foto's! @ingeltje hopelijk is die super keuken van jullie snel klaar dan! ja hoor en nu ben ik het al vergeten sorry voor allemaal een knuffel!!! hier alles prima morgen lekker dagje vrij en gaan we weer eens zwemmen vrijdag extra werken dus morgen ook poetsen en extra met julia knuffelen vanmorgen lekker naar de ikea geweest we waren er om 9 uur en toen bleek de winkel pas om 10 uur open te gaan dus lekker ontbijtje gedaan en toen geshopt. ja onder werktijd!! haha we hebben een project waar we spullen voor nodig hadden en dat zijn de leuke dingen van een project meedraaien haha julia ligt er lekker in en mopperde net nog even maar heeft vannacht voor het eerst weer door geslapen heerlijk!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kaatje, geweldig! Yule, ik dacht al het begint hier te stinken Anno, leuk naar de ikea! Hummelke, ik vond het het inderdaad ook fijner toen Femke naar een slaapje ging, kun je inderdaad veel meer met je dag. Limbomeiden: ik heb een pb gestuurd voor een limbomeeting, is ie bij iedereen aangekomen? Staat namelijk niks in mijn verzonden items, maar heb al wel wat reacties....
heb trouwens vandaag een heel leuk boekje gekocht voor julia bij de ikea het gaat over een meisje wat julia heet haha alleen wil dat meisje een broertje of zusje hopelijk krijgt julia dat zelf tegen de tijd dat ze het boekje snapt haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zo, Teun ligt al sinds 19.00 uur op bed. Ik heb hem zelfs niet meer gehoord, hij is meteen gaan slapen. Hij heeft duidelijk last van een tand, werd sinds vanmiddag steeds huileriger en wilde net voor het eerst zelfs niet in bad . Toen toch maar een paracetamol aan hem gegeven en 15 min later kon hij weer lachen en wat babbelen... dus hij had echt pijn. Nu maar lekker slapen en hopen dat morgen het ergste leed weer geleden is. @Kaatje: jeetje wat knap van Levi! Dat hij dat allemaal al snapt zeg! @Hummelke: leuk, een nieuw servies gekocht! Ja, dat is 1 van de dingen die wij ook nog eens moeten doen. Hier ook allemaal verschillende soorten en met stukjes eraf . Ik wil een keertje bij de IKEA gaan kijken daarvoor. Daar hebben ze ook mooi en betaalbaar servies. Lekker he als je weer wat meer kan gaan ondernemen op een dag doordat ze maar 1x slapen. @anno: ja dat klinkt als een leuk project onder werktijd shoppen. Fijn dat Julia weer heeft doorgeslapen. Breekt toch op die slechte nachten. @Yule: ff lekker gedouched. Dan waardeer je straks weer wat een luxe je hebt toch...
SanneMart, ahh arme Teun. Levi heeft op het moment ook veel last van zijn tandjes. Daarbij horen natuurlijk ook heerlijke spuitluiers Ja grappig he hoe hij dat doet. Vooral veel oefenen. dus voordoen en dan doet hij het vanzelf na haha. Grappige is dat hij thuis helemaal los gaat op hoofd-schouders-knie en teen, en als het bij de peutergym gedraaid wordt blijft hij doodstil staan. Gek kind
Ben ook helemaal trots op hem Denk trouwens dat mijn ongi niet lang meer op zich laat wachten. Sinds gister gespannen borsten en vandaag een kort lontje
Wat knap van Levi zeg! Ik ga bankhangen en tv kijken, Mike ligt er net in en zal vast gelijk diep slapen, die is gesloopd. Maarja eigen schuld dikke bult, had hij maar moeten slapen vanmiddag. Fijne avond!
Brrrr hier nog steeds koud. Julian ligt lekker te slapen in zijn warme slaapzakje dus die heeft het goed. De gasleiding is op zich af. Gijs gaat nu bij de Praxis nog effe wat laatste koppelstukken voor de waterleiding halen. Dan is straks het water ook af. Dan kan de verwarming weer aan en kunnen we ook douchen en water gebruiken. (heb 2 wc's met inhoud die ik niet kan doorspoelen baaaaaah) (sorry voor de details hihi). Dan ga ik als de sodemieter opruimen zodat we morgen beneden een béétje kunnen leven nog. Ga wel ff met Julian wandelen morgenvroeg ofzo. Of even ergens op visite? Dadelijk gaan we ook eens kijken hoe we de keuken zo mooi mogelijk passend kunnen maken. Even kastjes schuiven en aanrechtblad neerleggen. We zullen wel wat ruimte overhouden, maar proberen het op te vullen met een extra wandje of een houten paneeltje ofzo. Hobbybob hihi.