thx voor jullie lieve berichtjes ik wil steeds de deur open doen om angel binnen te laten maar ja dat hoeft natuurlijk niet ook haar deken heb ik uitgewassen en die ligt er nu niet meer dus het voelt ook echt leeg komt wel goed heb het eten al lekker klaar staan hoeft alleen nog in de oven, we eten lasagne xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zo, ben weer thuis! Mike werd na 30 min echt krijsend wakker en ging niet meer slapen. Gelukkig kwamen me mams en zusje hierheen dus hebben lekker de bus naar t winkelcentrum genomen. Hoeven mijn moeder en ik er vanavond niet meer uit. Hij is weer goed verwend zeg! Heeft van zusje een witte blouse + wit/groene trui gehad. Van me moeder 3 pyjama's en een blouse en zelf heb ik voor em nog een donkere spijkerbroek in de aanbieding gekocht en een basic wit shirt. Owja en voor mezelf bij C&A 4 fleece huissokken. Enn.. we zijn geslaagd voor zijn eerste loopschoentjes! Bij Van Haren met flexibele zool, waren nu in de aanbieding voor 15 euro weet alleen t merk effe niet. Zal zo es kijken of ze op de site staan. @Kaatje, wij zijn x in Belgiƫ op vakantie geweest in een bungalow park. Weet alleen de naam niet meer.
@missy: ja, kijk eens op de site, ik ben wel benieuwd, ik wil voor R ook flexibele loopschoentjes gaan kopen edit: oh je hebt het al opgezocht, thanks!
Prachtige taart weer Tweety! Mag je weer trots op zijn. Anno meis, wat vreselijk naar van Angel Je klinkt alsof je er vrede mee hebt. Maar ik weet ook hoe zoiets er toch in kan hakken. Knuffel lieffie. Verder niks onthouden Heb gister gewerkt met mijn collega waarvan die dochter een babietje verloren is vorige week. Heb haar heel stevig vastgepakt Ook het hele verhaal gehoord, we hebben veel gepraat. En onze bazin, die er niet was, had een briefje achter gelaten dat ze volgende week onverwacht op vakantie gaat naar Egypte met haar dochter Of wij de nieuwe roosters wilden bekijken Beetje compassie of begrip was er niet. We hebben de roosters goedgekeurd, maar ik was een beetje vergeten dat ik nu moet werken als ik rijles heb :x Proberen te ruilen morgen met andere collega. Ga zo koken, lekker roerbak met gemarineerde kip.
@freesia ik heb er op zich wel vrede mee omdat ze zo oud mocht worden maar het is altijd te vroeg mis haar heel erg! @tweety mooi!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
anno, knuf voor jou! Jannes, ik ben ook enorm blij met Isis' slaaptijden . En bij ons komt ze ook alleen in het weekend 's ochtends en als ze echt ziek is (nog maar 1 keer een paar nachten achter elkaar) in bed bij ons. Isis is weer goedgekeurd op het cb en het belangrijkste: ze ging vanmiddag voor het eerst zelf helemaal los staan!!! Trots dat ze was! Nog een paar keer gedaan maar nu wil ze het niet meer. Maar het begin is er! Liefs Azeb
Freesia, lekker dan van die bazin. Als je onverwachts op vakantie gaat prima,maar je kan dan de werknemer in kwestie toch wel even bellen of een lief kaartje door de bus gooien
Ik kwam even Anno een dikke digiknuff geven... Dus bij deze! Was wel weer even zwaar zo'n dagje met de meiden...Moet er weer even aan wennen hihi.. Maargoed nu liggen ze lekker op bed. Ik hoor ze niet meer dus denk dat ze al slapen. Ik gooi zo nog even een wasje in de machine. En verder doe ik niets meer. Wildenog even het bedverschonen maar dat vraag ik wel aan hubbie. Heb best last van mijn buik.
@kaatje nee heb ook nog geen domijn naam hij is nog wel vrij heb ik gezien heb wel via een of andere site een gratis opbouw gedownload en daar het een en ander in gezet maar kom er niet aan toe om hem verder te gaan maken. ben ook nog een beetje aan het kijken waar ik hem wil onderbrengen enz. heb er nu een totaal incl domijnnaam voor 33 euro pj.
zo, onze stuiterbal ligt in bed (ja al een uur hoor) pff wat was Femke druk. Die was natuurlijk moe nadat ze bij de oppas geweest is, dus dan wordt ze altijd zo druk. Echt als een kip zonder kop loopt ze hier dan door het huis, heel ondeugend te wezen @Tweety, prachtige taart! @Azeb, joehoe Isis weer helemaal goed gekeurd, ik las het ook al op het andere forum. En los gestaan! Ze dacht natuurlijk ik zal mijn mama eens laten zien dat ik dat best kan @Freesia, lekker handig van je baas...heb je een keer in de week rijles nu? Ik ga tv kijken...fijne avond!
Go Isis!!! Nu gaat t vast hard! @Freesia, hmm niet echt tactvol van je bazin. Had toch op zijn minst even een kaartje ofzo gestuurd of achtergelaten.. Maarja, niet iedereen heeft dat inlevingsvermogen helaas. @Pisum, vond je t wat die schoentjes? Bij Van Haren hebben ze best veel keuze vind ik en ook betaalbaar. Ze hebben daar ook van Elephant merk, alleen niet echt mijn smaak eerlijk gezegd en die zijn ook gelijk weer stuk duurder. Alleen de meeste flexibele zolen schoentjes gaan tot 23/24 dus als je een kind hebt wat op grote voet leeft heb je pech hahaha.. Hier hubbie en vriend spelletje aant doen op de Wii en ik duik lekker rond 22 uur me bed in en duimen dat Mike vannacht wel goed slaapt. Heb em wel zijn puf gegeven voor zijn benauwdheid door verstopte neus.