September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Freesia, hahaha wat dan? Maak jij nooit schoon? :p

Speen: Mike heeft hem in bed of in de wandelwagen als hij wilt slapen dan geven wij hem.
    En verder alleen als hij op geen andere manier getroost wilt worden als hij bijv is gevallen.
    Hij is nog niet eens 2, ik vind t nog niet nodig af te leren ik heb jarenlang geduimd dus ben allang blij dat hij een speen heeft.

@Kaatje, vind dat je een klacht moet indienen erover hoor!
    Want ik vind t echt een oerdomme vraag, zo haal je juist alle emoties weer naar boven vind ik!
    Stom wijf!! *grrr*
    Klagen mag hoor, neem anders wat in om beter te slapen of deed je dat al?
    Bij mij werkt dan Valdispert erg goed!
    *KNUF*

Zo toch eigenwijs geweest.. Tafels zijn gedaan, planken gedaan, badkamer schoon (behalve de vloer), wc gedaan en de planken op Mike zijn kamer.
    Stofzuigen en dweilen mag A doen. ;)
    En nu ga ik op de bank dvd kijken want voel me rug nu wel weer enorm, maarja eigen schuld dikke bult toch. ;)

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik ben het helemaal met Azeb eens!
    Ik heb het idee dat je veel te stoer doet en te snel weer 'normaal' wilt meedoen. Maar het is allemaal nogal wat!
    En zo'n wijf van de UWV, sorry kan het geen vrouw noemen.
    Daar was ik eens echt tegen tekeer gegaan. Stoom uit mijn oren, of keihard huilen van kwaadheid. Zodat ze vanaf nu weet dat ze zoiets niet kan maken. Ongelofelijk zeg, en dat werkt daar dan met mensen de hele dag :x:x:x

Kaatje meis, hier hoef je je niet groot te houden hoor, echt niet!
    <knuffel>

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Nee eigenlijk niet nee, bijna nooit. Doe alleen het hoognodige.
    En met jou heb ik nu dus geen medelijden hè!

:p

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb, stomme is dat ik totaal geen behoefte voel om met een vreemde over mijn gevoelens te gaan praten.
    Volgende week belt mijn huisarts sowieso nog even dus gooi daar mijn hart wel even leeg

Missy, ik heb nog slaappillen liggen boven. Denk dat ik die vanavond ook maar ff ga nemen

Freesia ik ben ook stoer;) maar je hebt gelijk. Ik heb de afgelopen jaren een heel mooi muurtje gebouwd die ik heerlijk om me heen kan trekken en waar maar heel weinig mensen echt doorheen kunnen breken

5. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Missy, dat hoor je wel vaker ja, als ze lopen zou je wel eens willen dat het was zoals eerst...Het lijkt me gewoon heerlijk om haar te zien lopen, en ik vind dat door dat kruipen ze toch ook soms een beetje baby blijft en geen dreumes, maar dat komt ook omdat ilse gewoon relatief klein is...Idd rustig aan met die avondfles, het komt vanzelf. Knuffel, lekker rustig doen met die rug hoor!

Kaatje, lastig hoor vakantie. Kunnen jullie de hond niet bij anders laten logeren, of wil je dat niet? Dikke knuffel voor jou!

Azeb, hier ook wie is de mol kijker, maar gisteren niet gezien, maar opgenomen. De eerste aflevering dacht ik barbara barend, maar ik hoor meer geluiden voor hind...Leuk hoor Ameland, zijn we afgelopen jaar een week geweest, heerlijk!

Cossy, fijn dat de echo goed was en dat ze je onder controle houden!

Yule, veel plezier dit weekend!

Freesia, leuk zwemmen!

Speen, heeft ze gehad, maar vanaf 5 maanden is ze ernstig verslaafd aan haar duim. Maar alleen als ze moe is en wil gaan slapen.

Hier redelijk goede nacht gehad. Om 22.30 werd Ilse wakker van een poepluier (gebeurt echt nooit 's avonds of 's nachts). Daarna heeft ze lekker doorgeslapen tot 7 uur.

Verder is ze vandaag weer helemaal fit. Ze ligt nu in bed en heeft ontdekt dat je heeeeel hard kan schreeuwen haha.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, nee de hond gaat mee.
    Maakt het soms wel moeilijker met bv uit eten gaan of zwemmen ect. maar ik vind dat als je een hond neemt je daar ook rekening mee houdt.
    Ga je nu echt vliegen wordt het wat anders maar wij zijn geen mensen om 2 weken weg te gaan en de hond ergens onder te brengen

7. 4days

4days Niet meer actief

Kaatje -> Wat rot dat je je zo slecht voelt. :( Het kan nog lang blijven duren, en op momenten dat je het niet verwacht komt het weer naar boven... Althans dat heb ik zelf ook (nog steeds). In ieder geval een hele dikke knuffel!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga maar ff schoonmaken, wordt mijn hoofd altijd leeg van

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo ben "even" naar Ikea geweest onder de pauze. Nou ja, ben bijna 2 uur weggeweest. Op de een of andere manier passen even en Ikea niet samen in 1 zin. Had gewoon meteen de short-cut moeten nemen, maar ik was eigenwijs en heb hele route doorgelopen. Resultaat: ruim 100 euro lichter...haha.. Leuke lamp voor op Sara haar kamertje in de speelhoek, voor beneden een lamp, 4 boekenplanken (daar ging ik alleen voor), servies en bestek voor Sara, vaasjes, wokpan en nog wat klein grut. Wat is het toch een heerlijke winkel!!

@Freesia: traplopen hoef je denk ik niet aan te leren hoor. Meeste kindjes klimmen gewoon omhoog als je ze ervoor zet. Sara klom zelfs meteen de wenteltrap op in het nieuwe huis. Geen probleem. Klinkt heerlijk, het zwemmen.

@Missy: vervelend van je rug, maar je bent wel erg eigenwijs dat je gaat lopen poetsen. Niet echt verstandig.

@Azeb: ook hier een groooooot Wie is de Mol fan. Heb nog nooit een seizoen gemist. Ik heb echt nog geen flauw idee. Vond gisteren Hind wel erg verdacht en die Kim.

@Yule: veel plezier met je familiedag/weekend.

Speen: heeft Sara ook alleen in bed of als ze, net als Isis, bijvoorbeeld pijn heeft. Dan zegt ze ook heel zielig: tuutje, tuutje... Zolang ze hem overdag niet in haar mond heeft, zie ik het probleem nog niet zo.

@Kaatje: vervelend dat je er nog steeds zo onzinnig door domme mensen mee geconfronteerd wordt. En 18 weken? Gaan ze uit van hoe lang je zwanger bent geweest ipv hoe oud Milou* was?

@Cossy: jij nog gefeliciteerd met je mooie echo!!

Heb om 15.30 uur mijn meeting, dus die ga ik maar even voorbereiden. Tot laters, hoop dit weekend thuis weer internet te hebben.

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Kaatje: ik begrijp je huiver voor het praten met een vreemde, maar toch hoor ik van veel mensen dat het wel echt fijn kan zijn. In elk geval prettig dat je bij je huisarts terecht kan. Slaapmedicatie vind ik ook zo raar nog niet.... Of heb je die al?

Nog even over Wie is de Mol, eigenlijk echt jammer dat ze het niet meer met 'gewone' mensen doen. Dat is nou een 'realityshow' waar ik graag eens aan mee zou doen (de enige ook). Er zitten altijd zulke leuke opdrachten bij, en je komt nog eens ergens!

11. 4days

4days Niet meer actief

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, dat is lekker. shoppen in je pauze. wel slecht voor de portemonee.
    In het ziekenhuis gaan ze idd uit van 18weken. staat ook op alle formulieren ect

Azeb, ja heb nog slaappillen liggen van de periode tussen de echo en de bevalling

13. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Kaatje, misschien is het juist wel fijner om met een "vreemde" te praten. Die kent jou en je omgeving niet en dat lijkt mij prettiger dan iemand die wel heeft. Zou voor mij veel neutraler aanvoelen.

Ik ga nog maar even een wasje vouwen en toilet poetsen...

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou exact mijn gedachte gisteren. Ik zou daar echt meteen aan meedoen!! En ik zou een moord plegen om bij zo'n redactie te mogen werken. Wat een geweldige baan lijkt me dat: opdrachten voorbereiden, locaties zoeken, het geheimzinnige, heerlijk!

Die opdrachten van gisteren waren toch ook top. Vooral die in dat Holland Village...

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien wel,maar misschien is het ook wel omdat ik met de psychologe die ik eerst had gewoon geen klik had en ik niet het idee heb dat ik iets aan haar gehad heb.

Misschien is het de vermoeidheid, het ontzwangeren of toch doorkomende ongi.. geen idee maar ik ben er ff klaar mee

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Zwp doet het dus weer....hopelijk is het er allemaal ook wat sneller op geworden....

@Jannes, succes vanmiddag! Niet handig van die opvliegers he!

@Missy, auw, balen zeg! Beterschap.

@Kaatje, niet handig van die muts. Kan me voorstellen dat het lastig is om er over te praten. Maar je moet het ook zeker niet weg stoppen meis, en je weet dat wij er altijd voor je zijn, en je hier altijd mag klagen. Dikke knuffel!

Femke is bij de oppas, wij hebben net ff boodschappen gedaan.
    En hulp is er, die kwam met de mededeling dat ze er vanaf volgende week mee stopt, want ze gaat verhuizen...grr erg jammer, want het beviel erg goed....

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind het helemaal niet lastig om over Milou te praten. vind het juist fijn. Maar heb zelf het idee ( zullen mijn stomme gedachtens wel weer zijn ) dat iedereen nu zoiets heeft van... het is nu een maand geleden. hup niet zeuren en doorgaan met je leven.. dus doe ik dat maar. Stom natuurlijk

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: ik kan me heel erg goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Wat jullie hebben meegemaakt is zoiets groots, dat verwerk je niet in zo'n korte tijd. Ik denk (en hoop..) dat jullie omgeving dat ook snapt. Als jij het prettig vind om er veel over te praten, dan is het verstandig om dat ook te doen. Probeer niet in te vullen voor anderen maar erop te vertrouwen dat anderen ook snappen dat dit nodig is voor jullie. En uiteraard kun je het hier altijd over Milou* hebben. Ik vind je heel erg dapper en inderdaad stoer, maar ik vind verder vooral dat je een lieve mama bent met heel veel verdriet die dat ook best mag laten blijken als je daar behoefte aan hebt.

@Jannes en Azeb: nou, dan hebben we al 2 kandidaten (Azeb en ik) en een redactielid (Jannes). Ik heb enkele jaren geleden veel met teambuilding gedaan en toen hebben we ook zo'n dag voor teams ontwikkeld. Was erg leuk!

@Eigenwijze Missy: foei foei, terug op de bank jij! Ik zou persoonlijk elk excuus aangrijpen om niet te hoeven poetsen, ik zit dus iets anders in elkaar dan jij, whahaha.

@Yule: mocht ik je niet meer 'spreken', veel plezier met je familie komend weekend en ik hoop dat je je lichamelijk ook weer snel beter voelt. Ik zal je farmpje goed bijhouden ;)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je :)

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Freesia, nou dan kom ik juist graag bij jou langs. Dan lijkt t net alsof ik wel zo'n schoonmaakmuts ben haha..
    Ik ben ook niet zo hoor, maar 2 vriendinnen van mij zijn echte poetsmiepen en voel me dan altijd zo smerig bij hun haha.
    Hoef geen medelijden hoor. :p
    Maar me huis is wel weer even schoon hihihi.. ;)

@Jannes, haha Ikea en even gaan bij mij ook niet samen. Wil altijd helemaal rond en koop dan allerlei dingetjes.

Deel Deze Pagina