@azeb laat idd maar weten we willen met vrienden gaan en weten nog niet precies wanner. wil iig wachten tot ik zeker weet dat de plopsa nederland open is ik zal emmen ook in gedachte houden is idd wel leuk. @kaatje wat een stomme doos zeg ik geloof niet dat ik me had kunnen inhouden hoor. @missy lekker eigenwijs bezig geweest. hoe ben je eigenlijk gevallen?
Haai Ik zet Aimar net even in de box om te spelen omdat hij verder alleen maar spullen van ons pakt om te spelen. En nu gaat hij heel baldadig al zijn speelgoed eruit gooien Vanmiddag een (reserve)winterjas voor Aimar gekocht bij de Zeeman voor wel, schrik niet, 3 euro!!!! Verder lijkt Aimars duw/loopkar het toch een beetje te begeven (2dehands voor 2 euro gekocht ). Mijn vriend gaat dit weekend even kijken of 'ie nog te repareren is. Zo niet heb ik de volgende op het oog: I'm Toy Houten Speelhuis 87160 of zoiets: I'm Toy Houten Triccycle Driewieler Bakfietsje IM42056 @ Kaatje: dikke knuffel voor jou!
Ja schattig he. Komt denk omdat we 10x per dag zeggen "Levi kom maar" als hij ergens buiten loopt ofzo
Het is inderdaad een rustig dagje hier. @Kaatje, wow Levi zonder speen, ben benieuwd! De oppas komt zo, ga ik lekker naar de sauna, heb er zin in! Fijne avond allemaal
Ppppffff Aimar was me toch een partijtje chaggie tussen 17:00 en 18:00 Maar na het eten was hij weer helemaal vrolijk...dus waarschijnlijk chaggie vanwege trek in eten Net zo grappig, Aimar was een boekje aan het 'lezen' met allerlei fruit op de plaatjes. Dus ik vraag: Waar is de banaan? Gaat hij hapjes nemen van de plaatjes Grapjas. Vanmiddag kreeg hij van mijn moeder een kleine toetertje kado, mijn moeder voordoen. Ik dacht dat hij dat niet zou kunnen, maar na 2 keer hoorde we ineens keihard TOET! Alle mensen in de winkel keken om Maar vond het wel knap dat hij dus 'die blaastechniek' snapte En verder hebben we na het eten heerlijk samen met de blokken zitten bouwen. Hij had er 5 op elkaar gezet, ook alweer zo knap...Tjee wat heb ik een knappe zoon @ kaatje en Queen: Idd een leuk loop-speelhuis maar mijn vriend denkt dat hij de loopkar wel kan maken dit weekend. Handig natuurlijk scheelt veel geld...maar ergens stiekem een beetje jammer
Hallo, @cossy wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en dat je er extra krijgt, sws nooit verkeerd om naar je hummel te kijken Speen: Julia heeft hem alleen in bed en in de auto. Heel soms als ze erg moe is krijgt ze hem iets eerder. En ze heeft er zelf een naam voor verzonnen, tuttie haha @kaatje grrr wat worden er toch veel fouten gemaakt overal. En je hoeft je echt niet groot te houden hoor, het moet er toch uit! @missy hoe is het nu? Doe je rustig aan knuff Ego: Hier een zware dag, druk op het werk en nu thuis mis ik Angel weer. Wel heel lief van de dierenarts een kaartje gekregen. Mijn tranen zitten te wringen maar komen niet vandaag. Gelukkig hadden mijn collegas mijn hyves gelezen dus hoefde ik het gelukkig niet te vertellen vandaag, was een stuk makkelijker. Zit ook helemaal vol eczeem, stress?! Ga vanavond lekker op de bank popstars kijken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Eva: idd leuk speelhuis, alleen neemt zoiets zoveel ruimte in beslag vind ik...dus zou het zelf niet doen. Hopelijk is de loopkar te maken en kan Aimar straks weer lekker oefenen. En je hebt idd een knap kind! @Kaatje: ben benieuwd hoe dat gaat zonder speen. Spenen: Teun heeft de eerst 6 maanden een speen gehad maar ineens wilde hij hem niet meer . Werd super boos als ik hem wilde "sussen" met een speen. 's nachts wilde hij hem kort daarna ook helemaal niet meer. Hij slaapt nu met een popje/lapje waar hij op sabbelt en knuffelt als hij gaat slapen. In het begin miste hij (en wij) 's nachts die speen wel want als hij wakker werd sliep hij niet meer zo makkelijk in. Maar goed na een tijdje was dat over. Ben er eigenlijk wel blij mee dat het vanzelf is gegaan. Want ik vind oudere kinderen met speen ook echt geen gezicht en afleren schijnt ook niet altijd even makkelijk te zijn.
Hier trouwens ook naar de IKEA geweest vandaag en... geslaagd voor nachtkastjes. Nu is onze slaapkamer helemaal compleet onderweg natuurlijk ook weer kaarsen, 2 mandjes, boeksteunen en haakjes mee genomen. Ze hebben daar ook zoveel leuks....
Eva, knappe zoon heb je! Anno, dikke knuffel van mij! Ilse heeft weer heerlijk gegeten van de nasi. De tauge vond ze erg lekker toen ik aan het koken was, maar toen het door de nasi zat vond ze het ineens niks meer. Rare dame. Vanmiddag is ons nieuwe servies bezorgd, dus dat heb ik net uitgepakt, helemaal tevreden. Als ik het nu zie en kijk naar de prijs, vraag ik me af waarom ik er zo lang moeilijk over heb gedaan. Ik was nu voor 12 grote borden, 12 ontbijtborden, 12 kommetjes en 1 grote schaal 140 euro kwijt. Valt erg mee dus...
hey meiden !! Kom snel voorbij gezoeft en haak hier weer in Sta heel de dag al te stuiteren Morgn ga ik naar Duitsland !!!
robin heeft vandaag ook weer zonder problemen zonder speen door gebracht ook nu slaapt ie voor de 2e nacht zonder speen hij is gelijk gaan slapen heb hem niet gehoord. ben heel benieuwd hoe die het gaat doen vanacht weer. @kaatje hihi toch ook gelijk zonder speen proberen? @miracle wat ga je in duitsland doen?