September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier gisteren een gezellige avond met m'n vriendin gehad. Heerlijk gerelaxed en bij gekletst.
    We zijn net wakker, dus liggen nog lekker te luieren in bed.

@Ingeltje, wat fijn dat de keuken begint op te schieten.

@Eva, prachtige foto van Aimar weer!

@Parr, yeah internet via je mobiel!

@Tweety, druk dagje, veel plezier!

@Kaatje, hoe gaat het nu meis? Heb je vannacht beter geslapen? Ik hoop het wel, knuff!

Fijne dag allemaal!

2. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Goedemorgen!

@Eva: ah wat een leuke foto, how cute die lach.

@Steen: leuke avond gehad, fijn!

@Tweety: pff druk weekend heb je zeg, succes!

@Ingeltje: wat fijn zeg dat jij zo'n handige man hebt. Hier gaat dat helaas niet altijd op. Ik zou hem iedergeval geen keuken laten plaatsen, dat wordt niets. Maar hij is wel heel lief hoor ;)
    Ben benieuwd naar het eindresultaat straks.

Gisteravond de 2 nachtkastjes in elkaar gezet. Was best nog wat werk door de laatjes enzo. Maar ze staan en ik ben er blij mee! Nu hoop ik dat ons nieuwe bed snel geleverd gaat worden.
    Teun heb ik de hele nacht niet gehoord. Hij werd om 07.30 uur wakker dus wel netjes. Heb zelf slecht geslapen, kon moeilijk in slaap komen helaas...

Vandaag boodschapjes halen en huisje weer op ruimen. Vanmiddag komt een vriend van hubbie en dan gaan ze muziek maken. Ik heb vanmiddag dus Teun bij me. Morgen ga ik lekker eten met vriendinnen dus dan mag hubbie bij Teun blijven :D

3. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
  4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, klinkt al goed. Ben erg benieuwd naar t eindresultaat! :D

@Parr, jeeej je kan weer beetje meekletsen dus! :)

@Tweety, heeft Rene toen hij kleiner was ook niet uitgeslapen? Of is dat alleen een karaktertrekje van Robin?
    Want misschien als t wel zo was, moet Robin t gewoon nog leren als hij ouder word net als Rene nu wel langer slaapt?

@Eva, dat is een goed idee zeg! Ga vandaag ook effe map + inschuifhoesjes scoren.
    SUPERmooie foto! :D

@Sannemart, welke kastjes zijn t geworden?
    Edit: je plaatst net de link hahaha!
    Mooi, ik heb zoiets gehad in t lichter.
    Maar heb nu 2 nachtkastjes die aan t bed "hangen".

IKEA | Nachtkastjes, bedtafeltjes & overige opbergers | Nachtkastjes, bedtafeltjes | MALM | Nachtkastje

Hier was Mike 8 uur wakker en vannacht niet meer gehoord dus lekker kunnen slapen.
    Merken dat hij in de ochtend nu meer honger heeft, is echt aan t mekkeren als zijn papfles leeg is.
    Dus hebben hem nu een boterham erbij gegeven en die ging bijna op.
    Zijn papfles stelt ook niet veel voor hoor, 180/6 + 4 voedingsschepjes Bambix anders kan t niet door de speen.
    Een bordje vult natuurlijk meer met 4 eetlepels Bambix.

Weet iemand of Brinta meer vult dan Bambix?

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: Weet je wat zo handig is met zo'n map? Heb je weer nieuwe foto's, dan hoef je alleen maar die hoesjes te kopen en die kosten geen drol :)
    Brinta...ik weet niet of het meer vult dan Bambix, maar de pap wordt met minder pap wel sneller dik, dus je gebruikt van Brinta minder en het is goedkoper :D Dus je moet er niet teveel in 1 keer ingooien...eerst even kijken hoe het indikt en dan kan je er ev. nog wat bij doen.

@ Sannemart: oef...niet lekker geslapen. Komt vast omdat je nieuwe bed er nog niet is ;)

Jemig wat was Aimar humeurig....overal mee gooien (druifjes, appeltjes) om de minuut bij mama komen zeuren en zich niet zelf kunnen vermaken. Ik heb hem dus lekker op bed gelegd en we zien wel hoe de dag gaat lopen. Mijn vriend moet zo weg, vaatwasser plaatsen bij zijn moeder thuis. Ik moet straks even boodschappen doen en misschien nog even naar de HEMA.

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, hmmm even uitvogelen dus. Misschien vind hij t niet eens lekker en maak ik me nu al druk om onnodige dingen. ;)
    Denk dat we toch eerdaags overgaan op tuitbeker melk + broodje aangezien hij die nu ook binnen 5 min op had na zijn papfles.

Wij gaan vanmiddag denk ik effe naar City Plaza in N'gein want daar heb je BartSmit, Etos en Prenatal en al die winkels moet ik even heen. Dan is t handiger om naar 1 winkelcentrum te gaan die dat heeft dan weer naar de losse winkels te moeten rijden.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Levi heeft gewoon normaal geslapen zonder speen. Vanavond dus weer proberen
    Zelf wel iets beter geslapen maar nog steeds veel wakker. Ook weer knallende koppijn :(

Ingeltje, de keuken schiet op dus.
    Hoe gaat het met je solli's

Parr, mooie banner en avatar

Tweety, schrijf jij nou gewoon Levi zijn naam verkeerd ? ( levie )

Eva, ahh wat een schattige foto van Aimar

SanneMart, mooie nachtkastjes. Wij hebben ook nachtkastjes van Ikea. zijn wel mega stoftrekkers

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ons halve huis is vd Ikea haha, dat paste toen op dat moment in ons budget en schaam me er niet voor. Wij vinden t mooi en dat is t belangrijkste. Maar inderdaad allemaal erge stoftrekkers!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ikea heeft hartstikke leuke spullen !

Wij hebben dan wel vrij dure meubelen ( waarvan nu een deel is omgeruild voor een ikea speelhoek ) maar was in het begin echt bang dat er krassen op de salontafel ect. kwamen.. maar ben daar met Levi nu wel makkelijker in geworden. Hij mag alleen niet met auto's op de tafel

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wie duplo aan het verzamelen is, deze ligt nu bij de kruidvat voor 9.95

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hoi meiden,

eva, hele mooie foto van Aimar! Zo lief die lach van hem :D

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, dat was voor ons ook een reden om Ikea meubels te nemen, zo is onze salontafel 30 euro. Mocht er nou een deuk of krassen of iets in komen dan koop je een nieuwe.
    Toen wij hier gingen samenwonen wisten we dat de kinderwens er al was dus hebben al daarmee rekening gehouden.
    Ons dressoir en eetkamertafel + stoelen enzo zijn wel echt beukenhout en dus ook stuk duurder. Maar daar komt Mike toch amper aan, hij eet nog in zijn kinderstoel + blad.

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Echt héél leuk!

14. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Wij hebben ook best veel spullen van IKEA. Maar langzaam aan vervangen we wel het een en ander voor wat duurdere en duurzamere meubelen. Zo ook ons bed nu. En volgend jaar willen we een nieuwe fauteuil in de woonkamer. Maar ik koop altijd pratische meubels ook ivm de katten en nu Teun. Zo hebben wij bv van die vlinderstoeltje (de neppers) bij de eettafel. Komen geen kattenharen op of haaltjes. Ook hebben wij bv geen kleed meer, er kwamen steeds kotsplekken op van de katten, staat ook niet zo fraai dan.

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Sannemart, ik zit er ook hard over te twijfelen of ik t kleed hier weg moet doen. Erger me rot aan dat ding, trekt zoveel stof en haren en kan wel 10 x per dag dat ding stofzuigen want alles zie je erop.
    Een lichte heeft ook geen zin, daar zie je weer alle vlekken enzo op.
    Maarja, als dat kleed weg is, is t ook zo kaal want dan hebben we 1 stuk lang laminaat, dat kleed brak de boel een beetje zeg maar.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Zo ik ben er ook weer eens even :) Een aantal hadden het misschien al gelezen op andere forum maar Kyano was ziek vanaf donderdag. Erge diarree en moest overgeven :( Vandaag lijkt het weer wat beter te gaan en hij heeft thank god nog niet gepoept. Jeetje ik heb aardig wat kleren in de wasmachine kunnen stoppen en wat een stank :$. Het voordeel is wel dat hij al 2 dagen tot 7.30 heeft geslapen!

Anno heel veel sterkte meid! Is niet niks als je een hond verliest die al zijn hele leven bij je is :(.
    Als je moet huilen gewoon laten gaan hoor, hoort er toch bij.

Cossy wauw goed nieuws meid! Van harte!

Yule sterkte met je arm en veel plezier dit weekend!

Misssy oei niet prettig dat je zo hard gevallen bent :(.

Freesia grr verschrikkelijke reactie van jouw bazin :x. Leeft het andere kindje van de dochter van jouw collega wel nog? En lekker weer gewoon doorslapen!

Kaatje stomme muts bij het UWV!! Ik snap heel goed dat je er op een gegeven moment doorheen zit. Zelf zou ik wel veel baat hebben bij iemand waarmee ik kan praten maar dat is denk ik iets waar jullie zelf over moeten beslissen. Dikke knuff in elk geval en kom maar lekker 'zeuren' bij ons ;)
    Yeah Levi geslapen zonder speen!!

Hummelke ha ha schreeuwen in bed is ook erg leuk! ** zegt Kyano ** :D

Miracle gaaf zeg, veel plezier vandaag!

Ingeltje knap van jouw Gijs zeg! En fijn dat het langzaam toch begint op te schieten!

Eva knap mannetje is Aimar toch! Hi hi alleen vandaag een lastige dreumes lees ik ;)

Sannemart mooie kastjes hoor!

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Wupje, beterschapsknuf voor Kyano! *KNUF*

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier ook veel meubels van ikea! Erg leuk en niet al te duur. Alleen van de bank (ektorp) heb ik erge spijt. Wil nu eigenlijk een lekkere diepe hoekbank die je zelf kan samenstellen uit losse delen. Alleen vindt mijn vriend dat we dat pas moeten doen in een nieuw huis. Snap het wel, maar zou nu al heel graag een nieuwe zithoek willen hebben.

Aimar was ook in de supermarkt niet in zijn doen, niet verdrietig maar ook helemaal niet vrolijk. Terwijl dat normaal wel zo is. Net wel goed gegeten en gedronken...naja misschien zit hij gewoon niet zo lekker in zijn velletje....;)

19. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Wij hebben nu dus geen kleed maar ik mis hem ook wel hoor. Tis toch een beetje kaal. Zit te twijfelen om er toch weer eentje te kopen. En dan niet zo'n dure dat als je hem naar 1 a 2 jaar weggooit het niet zo erg is. Hubbie vind het wel prima zo zonder kleed geloof ik...

20. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Ingeltje, zo dat schiet op, ik hoop dat ze vandaag een end komen!

Speen: applaus voor de kindertjes die zonder speen zijn gaan slapen!

Knuffel voor de dames met een onrustige nacht.

Sannemart: leuk de nachtkastjes in elkaar gezet, zien er mooi uit!

Eva: mooie foto van Aimar.

Kaatje, is ook zo van het servies, maar zelf samenstellen valt wel mee hoor, alles staat bij elkaar op internet, dus is een kwestie van klikken, online is het wel alleen maar per 6 stuks te krijgen...

Missy, hier dezelfde nachtkastjes, maar dan eikenfineer en ook bijpassend bed. En misschien idd overgaan naar brood met melk, gaat hier prima en kan ze ook zelf doen, dus ik kan ondertussen andere dingen doen...

Ikea, hier ook veel, voornamelijk boven. Beneden wel een grote kast in de woonkamer en salontafel. Eettafel en stoelen en bank is van een iets duurdere categorie, maar nog wel betaalbaar. Een woonkamer is om te leven en heb geen zin om constant overal op te moeten letten. Zeker met kinderen en katten werkt dat gewoon niet...

Kleed, hier geen kleed, staat wel mooi, maar erg onpraktisch met katten. Maar we hebben wel een mooie houten vloer, dus ach...

Wupje, fijn dat het al iets beter gaat met Kyano!

Hier ook een onrustige nacht, ik heb ilse vaak gehoord... om 5 uur was ze weer wakker, schone luier en weer ingestopt en toen hebben we geslapen tot 8.30, dus dat compenseert dan weer...

Nu zijn we net terug van een ochtendje dierentuin, was erg leuk en niet te druk. Ilse ligt nu lekker op bed, was erg moe.

Deel Deze Pagina