September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier ben ik kapot... hele drukke dag gehad, geen rust, veel troep, mijn huis is ontploft :(
    Maar de keuken ziet er steeds mooier uit. Mijn papa komt maandag speciaal weer terug om verder te werken *zwijmelt om haar lieve papa* (groningen - brabant ligt niet om de hoek ;) )

Ga nu de zooi opruimen... tot over 3 uur.... ;)

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje lieve papa heb jij ;)

ik zeg welterusten meiden tot morgen.
    Vandaag een oer vervelende kyani gehad dus ga lekker slapen er is niemand die mij stoord :D.
    Paps is lekekr vrijgezellenavondje toe en broer is bij neef :D tot dinsdag :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, idd erg lief van je vader !

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O vergeet ik helemaal mijn lieve mama, we gingen even de stad in, ze moest nieuwe broeken hebben. Heeft eerst de C&A leeggekocht. Toen vroeg ze of ik nog een broek nodig had voor de zwangerschap. Ja heel erg nodig zelfs... dus mocht ik die gaan kopen. We gingen naar de Miss Etam en toen we daar nog meer kleren zagen kwam ik met een broek, 2 shirts en 2 truitjes weer naar buiten! Ik was helemaal blij, ik was de marktplaatskleding wel een beetje zat.. mijn mama vond dat ik er ook mooi uit moest zien in de zwangerschap, lief!

Hier ook 2 uur lang sneeuwbuien gehad, bleef heel goed liggen, maar nu begint het te dooien en is het al bijna weg.
    Mijn familie zei dat het in het Noorden sowieso nog erg wit is, de dooi is daar minder hard gegaan en er was ook veel meer gevallen daar.
    Hier is het al 2 a 3 dagen weer bijna helemaal groen.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik kom even welterusten zeggen :)

Steen leuk zo’n terugkomdag! Minder van je vinger :(

Ingeltje oef verschrikkelijk zo’n ontploft huis.......maaar het resultaat mag er straks wel zijn. Sterkte voor nu!! Oh lieve paps en mams van jou!

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ik kom jullie ook nog even een fijne nacht toewensen!

Hier is het weer flink snotteren, net al gestoomd, maar dan is het eventjes allemaal open, en daarna zit het weer helemaal vast...grr stomme verkoudheid...

@Ingeltje, wat super lief van je ouders! Grappig hier sneeuwt het nog steeds en blijft het ook echt liggen.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, ook nog een lieve mama :)

toch weer een latertje geworden dus duik snel mijn bed in
    truste

8. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Zo ik ben eens de eerste (helaas). Ilse heb ik 2 keer gehoord, maar is zelf weer gaan slapen, wij lagen om 21 uur ook al op 1 oor, heerlijk. Helaas werd ze om 6 uur wakker, nog even kunnen rekken tot 6.30. Pfff echt veel te vroeg op zondag. Ze heeft nog wel verhoging maar lijkt verder nergens last van te hebben. Behalve dan dat ze zelf ook nog moe was en nu dus weer in bed ligt... En daar zit je dan op zondagochtend 8 uur...Maar ja ben nu toch wakker en heb toch 9 uur geslapen vannacht.

Sneeuw: hier regen gisteren en vannacht, langzaam begint de sneeuw weg te trekken, kan eindelijk weer de klinkers van de straat zien...

Ingeltje: lieve paps en mams heb je! En ik ben erg nieuwschierig naar de foto's!

Kaatje, beetje geslapen vannacht?

Tweety, veel plezier op de beurs vandaag.

Hier niks op het programma staan.

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen.

Hier een redelijk goede nacht gehad. Wel Aimar om 23:00, 4:00, 6:00 en 7:00 gehoord, maar hij is zelf weer in slaap gevallen...

Aimar wil telkens als ik even een minuutje achter de PC zit, erbij zitten. Papa is dan niet goed genoeg....oh nu gelukkig wel ;)

Vandaag ga ik de voorraadkast eens opruimen. Maar eerst zo lekker douchen.

Tot later!

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen,
    Mamas met vroege kindjes das minder.

Sneeuw, is hier nu bijna weg heel raar gezicht aangezien het er al lag van voor de kerst.

Kyani is al wakker huppelt achter stofzuigende opa aan. Ik lig op bed via gsm te reageren op jullie.

Zo maar de tafel dekken en met zijn drieen lekker gezellig ontbijten.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Lag tot 02.30 klaar wakker dus was een kort nachtje
    Levi heeft weer zonder speen geslapen maar was al om 7 uur wakker :(
    Gaan straks zwemmen :D:D

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje lekker. Veel zwemplezier met zijn 3en.

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: wat goed zeg, Levi zonder speen! Ik denk niet dat dat bij Aimar zou lukken want die heeft echt zo'n ritueel: Eerst in bed slaapzak aan, dan pakt hij zijn speen en dan zijn knuffel(s). Mist 1 van die dingen, dan is hij uit zijn doen....maar misschien toch maar eens proberen overdag.

Had allerlei huishoudelijke plannen...maar geen zin..... :)

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    FV vraagje: hoe kan je een barnraising starten? Ik heb al een barn...

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier ook weer een brak nachtje gehad. Femke is weer flink aan het snotteren, dus erg onrustig geslapen. Heeft een paar uurtjes bij ons gelegen, sliep dan wel hazeslaapjes.
    Ik ben ook nog lekker aan het hoesten en snotteren, dus gaat lekker.
    Nu zijn we gezellig ff bij mijn ouders. Femke is net met mijn moeder naar de kippen geweest, komt ze trots met de eieren binnen lopen, hihi

@Eva, succes met je klusjes!

@kaatje, echt knap van Levi!

@Hummelke, oh ook al zo vroeg wakker.

Fijne dag allemaal!

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hier ook een mama die moe is.
    Jill ging na 3 nachten in haar eigen bed, gisteravond niet slapen. Om 23 uur tussenin genomen, wij wilden wel graag slapen namelijk ;)
    Lag ze nog een kwartier te kletsen, ze leek wel hyper. Freesiaman werd boos en toen was het stil. Ik werd om 4 uur wakker van een kreunende Jill. Ze was ook ijskoud, terwijl ze in een dunne slaapzak tussenin lag. Heb haar tegen me aangenomen en haar lekker opgewarmd. Na een uur stopte ze met kreunen. Toen ik om 7 uur eindelijk lekker in slaap was weer, werd ze hard huilend wakker. Ze was bloedheet :( Dus slaapzak uit en rechtop, want ze was ook benauwd, had snot en hoestte.
    Toen zijn we na een half uur weer in slaap gevallen tot 9.30 uur.
    Nu is ze redelijk te pruimen. Heeft gewoon gegeten en gedronken. Voelt nog wel warm aan en is echt verkouden.

Ik wil dat het lente wordt!!!
    Had allemaal plannen voor vandaag, komt weer niks van terecht ;)

17. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier Teun vannacht ook een paar keer gehoord. Uiteindelijk werd hij om 07.30 uur wakker. Ik voel mezelf alleen niet helemaal goed, had ik gister ookal. Weet niet wat het is, beetje keelpijn, wollig hoofd, gewoon niet lekker. Hoop dat het morgen weer over is.

Nu nog even 1 uurtje werken... *had ik dat vrijdag nu toch maar gedaan* en vanmiddag naar een verjaardag van een vriendin.

En ik wil ook dat het weer lente gaat worden! Helemaal mee eens Freesia.

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: een ontploft huis is niet leuk inderdaad. Nog even volhouden meid! En wat een lieve papa en mama heb jij!

@Kaatje: oef, een heel kort nachtje voor jou... Veel zwemplezier!

@Freesia: ik snap dat je haar dan in je bed neemt, alleen jammer dat je midden in de nacht wakker werd. Wij willen ook lente, virusjes genoeg gehad deze winter!

@Hummelke: dat is inderdaad vroeg, maar wel fijn dat jullie toch veel uurtjes hebben kunnen slapen doordat jullie zo vroeg op bed lagen.

@Sannemart: beterschap, ik hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt.

@Steen: voor jou en Femke ook beterschap!

@Eva: geen zin = dus lekker een dagje niets in huis doen ;)

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik was vanochtend al om 05.30 uur wakker... Niets aan de hand verder hoor, ik was gewoon uitgeslapen. Om 06.00 uur ben ik naar beneden gegaan en heb ik Zwartboek gekeken (had ik nog nooit gezien). Mooie en indrukwekkende film! Om 08.30 uur heb ik ons menneke uit bed gehaald en hebben we samen ontbeten. PupkeMan kwam een half uurtje later ook naar beneden. Verder niet zoveel gedaan. We hadden eigenlijk het plan om naar de dierentuin te gaan met het regende dus we zijn lekker thuis gebleven. We hebben de dvd van onze Disney-vakantie gekeken en Quinten heeft zeker een half uur lang ademloos zitten kijken. Daar kunnen zelfs de Teletubbies niet tegenop! Onvoorstelbaar vond ik het. Elke keer als Mickey Mouse in beeld kwam (we hebben een aantal keren met Disney figuren gegeten) dan riep hij weer heel enthousiast: 'Mimi'!. Net heb ik wentelteefjes gebakken en nadat hij deze tot de laatste kruimel op had hebben we hem naar bed gebracht.

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi allemaal!

Hmm ik geloof dat velen van ons zich het weekend anders voorgesteld hadden ;) Wij ook. Kyano is weer helemaal opnieuw ziek. Hij werd vanochtend rond 6.30 weer huilend wakker. Hubbie ging kijken had hij zich weer helemaal onder gepoept :( Dus hup de douche in. Echt geen pretje met een krijsende dreumes op zondagochtend om 6.30 ;) Maar goed daarna ging het weer een beetje en heeft hij in elk geval een boterham gegeten en gedronken. Rond 9 uur was hij weer doodmoe en dus maar weer naar bed gedaan. Na een uurtje weer huilend wakker :( maar nog steeds heel lusteloos en wil alleen maar op de schoot of tegen je aan liggen. Echt niet in orde dus. Nu ligt hij weer opnieuw in bed. Hij had ook 38.9 koorts en hebben hem dus maar een zetpillletje gegeven.

Hummelke hier zo’n zelfde soort ochtend als bij jullie dus ;)

Kaatje veel plezier met zwemmen!

Steen pff ging die verkoudheid maar eens weg hè

Freesia knuff voor jou meid! Ook verschrikkelijk zo’n nacht :(

Eva hi hi wij hebben ook nog niet veel gedaan vandaag. Alleen wat wasjes weggewerkt en Dennis heeft wat aan zijn studie gedaan.

Deel Deze Pagina