September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje balen ongi bij zwembad...
    link zwembad nog nooit geweest.

miracle, balen van je kat...

verder gelezen weet niet meer...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow wat zielig.

Kijk net even op de peuterspeelzaal hier hoe laat de inloopochtend is zaterdag.
    Staan er allemaal foto's met namen.

Er heet hier in het dorp dus serieus een meisje met de naam Mus

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Miracle, hmm klinkt niet goed nee.. :(
    Hoop toch dat ze hem nog kunnen helpen.

@Cossy, jeetje schrikken zeg! Gelukkig was je er op tijd bij.
    Kan best zijn dat Sem* daardoor geboren is.
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook 4 x blaasonsteking gehad.. En merkte er ook amper wat van, eigenlijk pas in later stadium.
    Voor mijn zwangerschap had ik net als jij wel klachten.
    Moet zeggen dat ik er nu stukken minder last van heb dan voor mijn bevalling.

@Wupje, mijn ervaring ermee is dat je het ze eigenlijk niet aanwent.
    Mike had op dat moment gewoon wat extra's nodig en kreeg dat ook gewoon.
    Zelfs tussen de middag als hij 2 hapjes brood had kreeg hij wel es een fles Groeimelk erbij.
    Hij vraagt er niet zelf om ofzo, dus wij doen t dan gewoon.
    Maar het is gewoon je gevoel volgen, aanwennen kunnen je ook weer afwennen. ;)

@Kaatje, wij zijn jarenlang in dat zwembad geweest.
    Vind t opzich wel een leuk zwembad, maar rijden er nu niet meer speciaal heen dan gaan we liever hier om de hoek.

Wij gaan zo Braadstomen van Maggi eten, alleen dan met kipfilet ipv drumsticks wij houden niet van kluiven. ;)
    Mike is enorm chago, dus ben echt voor t eerst blij als hij straks op bed ligt en ik even kan ademen..
    Pfff.. wat een plakband vandaag en echt NIKS is goed, zelfs Bumba niet.
    Alles gooit hij keihard op de grond en overal om huilen en krijsen.
    Leuk joh die verkoudheid hahaha..

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    missy mike ok al saggie. Hie rnog 1 sinds ze uit der bed is :( en reden heb werkelijk geen idee alles is neit goed en spelen wilt ze niet.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Missy, oke. Wij hebben een zwembad in het dorp maar dat is echt koud water.
    Wij rijden nu naar Pisum haar woonplaats,maar vind daar de temp. ook nog tegenvallen.
    Dat is 15 min. rijden en naar breukelen een half uur dus dat is ook nog te doen

Bah ik baal van mijn huid en haar :( Zit nu echt mega onder de vlekken en puisten.
    En na de bevalling van Milou verlies ik echt plukken met haar. Heb nu nog maar een heel zielig bosje over

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Kaatje, minder dat je zoveel haar verliest :(

8. 4days

4days Niet meer actief

Bedankt voor jullie berichtjes dames! Ik heb nu ook gewoon antibiotica gekregen, dus als het goed is is het over een paar dagen weer weg.

Kaatje -> Fijn dat je weer ongesteld bent! Dan kun je het ook lichamelijk een beetje af gaan sluiten. En dan kunnen jullie er natuurlijk binnenkort weer voor gaan. :) Wel minder dat het net in het zwembad was...
    En rot dat je hormonen nu zo door de war zijn... :( Hopelijk ben je gewoon snel weer zwanger, en krijg je dan een heel mooie volle haarbos. ;) :D

MissyZuilen -> Ja heel vreemd is dat, dat had ik ook. Na de geboorte van Vince heb ik er geen last meer van gehad, totdat ik zwanger was van Sem*. En na die mk heb ik er geen last meer van gehad, totdat ik opnieuw zwanger was... Maarja je schijnt het ook veel sneller te krijgen als je zwanger bent.

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hihi....hier geen loopkar nodig. Aimar ontdekt zojuist dat de wasmand op wieltjes ook werkt :D

Wij hebben lekker spinazie, aardappelen met een eitje erbij gegeten. Aimar heeft lekker zitten smullen. Om 19:00 richting boven om Aimar in bad te doen en dan lekker slapen. Aimar dan ;) Maar ook ik ga niet te laat naar bed. Het belooft weer een drukke werkweek te worden dus kan maar beter even goed slapen vannacht.....

Ben er straks dus weer :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, is een stuk goedkoper dan een nieuwe loopkar ;) Wij deden Levi toen hij kleiner was wel eens in de wasmand, die op een bureaustoel en dan ronddraaien.. haha heb je een draaimolen. vond hij geweldig

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi ligt trouwens eindelijk te slapen.
    Is vanaf vanochtend 7 uur wakker geweest. Was de laatste 2 uur hyper van vermoeidheid.maar slapen ho maar

12. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Hey dames, lekker rustig hier hoor.

Knuffel voor alle mama's met lastige kindjes.

Ilse had net 39.5 met in bed leggen, dus maar zetpil gegeven en nu hopen dat ze morgen weer koortsvrij wakker wordt...

Avondeten wilde ze niet, wel toetje...Maar was ook iets wat ze nog nooit gehad had, mihoen met runderreepjes, paksoi, ui en woksaus...mmm

Net even de quiche voor morgen voorbereid, die staat nu in de oven. Hoef ik morgen uit het werk niet meer te koken.

Komende week weer een drukke week, tot woensdag ben ik denk ik niet veel hier.

Vanavond op tijd naar bed.

Toedels!

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, eerlijk gezegd zou ik dan toch nog iets verder rijden..
    Kikkerfort staat nogal berucht om de kwa jongens etc.
    Dat was ook de reden waarom wij er niet meer kwamen op een gegeven moment, niet echt leuk volk om tussen te zwemmen.

@Cossy, ik kreeg t vooral na de seks als ik niet ging plassen..
    Hoorde toen van de HA dat mijn zuurgraad gelijk reageert op zwemmers zeg maar en ik dan dus blaasontsteking krijg.
    Nu staat ons seksleven al tijden op een laag pitje, vaak maar 1 x in de week als we eraan toekomen.
    Dus daarom heb ik t nu ook stukken minder.
    Voorheen wel 9 x per jaar ofzo..

Mike heeft gesmuld van de kip erna toetje, 90/3 flesje en huppa naar bed.
    Ik ga ook zeker niet vroeg naar bed, ben de hele dag al sloom en amper wakker geworden..
    Morgen proberen te werken met me rug, ik ga gewoon niet dingen tillen en dinsdag eindelijk fysio.
    Ben er zelfs zenuwachtig over, nog nooit bij fysio geweest dus geen idee wat ik kan verwachten.
    Moet ik eigenlijk rekening houden kwa kleding wat ik aantrek als ik erheen ga?

14. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Femke heeft vanmiddag ook niet super lang geslapen, ze was telkens zo aan het hoesten.
    Dus daarna heerlijk op de bank met de tv aan krentjes gegeten en een beetje geknuffeld.
    Net toch nog ff er uit geweest, wezen wokken hier in de buurt. Toch wel lekker even een uurtje er uit, en Femke vond het prima, die heeft heerlijk zitten smikkelen. Het was druk daar met allemaal kinderen, we waren ook lekker vroeg gegaan. Ik ben dan altijd zo trots dat Femke netjes ruim een uur bij ons aan tafel blijft zitten, zonder te mopperen. Als je sommige kinderen (oudere kinderen ook nog) hoort huilen en moeilijk doen....lijkt me erg lastig.
    Nu ligt madam heerlijk in bed. Na net in bad te zijn geweest (waarin ze ook weer heerlijk heeft staan poepen...) Dus nu staat er een laagje chloor in het bad ;)
    Wij duiken ook zo ons bedje in, want het zal wel weer een moeizaam nachtje worden.

@Wupje, ah arme Kyano. Ik zou er niet moeilijk over doen, en gewoon een fles geven. Dat loopt wel los hoor.

@Hummelke, Ilse ook al weer koorts, hopelijk gaat het vannacht goed bij jullie.

@Kaatje, wow Levi de hele dag wakker geweest, ook zo'n stuiterbal dus net! hihi

@Eva, succes met deze drukke werkweek!

@Missy, ach Mike ook al zo verkouden. Knuffel!

Fijne avond allemaal!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Missy, heb je die jongens ook op zondag ochtend dan?

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :D Morgenavond eet Aimar bij mijn ouders. Nu wil mijn moeder spitskool of koolraap gaan eten.... :p Ik heb haar geadviseerd om voor de zekerheid een potje in huis te hebben :D

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, jammer genoeg heb je die gasten elke dag..

Ik ga afsluiten en filmpje kijken!
    Fijne avond en slaap lekker!

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje lekekr da tlevi al slaapt hier momenteel ff drama... al 3x terug geweest bij der.

Eva, hihi aimar lust dat dus niet ;)

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Queen: nou ik weet niet of hij het niet lust, maar ik gruwel van koolraap en spitskool vind ik alleen lekker wanneer het wordt 'gewokt' met sojasaus en andere groenten. Maar wie weet vindt Aimar het wel lekker....

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland

Deel Deze Pagina